Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T BFB 267HP 365Nm


maksio200

Rekomendowane odpowiedzi

fa35bfceea58e742.jpg

Auto miało być seryjnym stensowozem, a wyszło jak zawsze :P Nad autem trzyma piecze McGiver(Geremi) i Zaprzal z Turbodiesel.pl

Aktualny setup:

- Wtryski Bosch 440cc

- Downpipe 2,75"

- Od DP wydech 2,75" na środku rozchodzi się na 2,5"

- Turbo hybryda na bazie K03 by Geremi Vag Garage

- Duży TIP

- Wałek ssący od ADR'a

- Fmic 550x230x65 porobiony na rurkach 63mm

Boost zadany na turbinie 1,2 bara. Niestety prawdopodobnie blokuję mnie seryjny kolektor wydechowy. Również przepływka chodzi na 4.9V, a i dla pompy paliwa zostało już nie wiele do końca swojej wydajności. Nie bawem z Geremim zniwelujemy te niedogodności i zobaczymy co z tego ulepa wyjdzie :decayed:

Dla zainteresowanych wrzucę jeszcze stary wykres na wtryskach 380cc, TIPie od Dem Car Customs, bez wałeczka i mniej przymodzonej turbinie:

4c071f9ccb764737.jpg

Edytowane przez maksio200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spool na tej suszarce jest kozacki :kox: :kox: :kox: no to teraz zobaczymy co bedzie jak wleci exhaust manifold stainles steel :wink: i odblokuje korka w doopie :naughty::naughty::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, potem dodam tą informację. Co do czasu do setki to nie mam okazji sprawdzić teraz bo mam ośke.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, kolejny dowód na to że taka moc nie ma sensu przy FWD.

Jesteś w ogromnym błędzie bo ta moc w quattro w takich warunkach jak są teraz u mnie to też nic nie zdziałasz. [emoji12]

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, kolejny dowód na to że taka moc nie ma sensu przy FWD.

Jesteś w ogromnym błędzie bo ta moc w quattro w takich warunkach jak są teraz u mnie to też nic nie zdziałasz. [emoji12]

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

jak nie zdziałasz ?????? :D bokiem wyqrwić w autobus bez problemu :D gdyby nie ESP dwa razy bym już prawy bok robił :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, kolejny dowód na to że taka moc nie ma sensu przy FWD.

Jesteś w ogromnym błędzie bo ta moc w quattro w takich warunkach jak są teraz u mnie to też nic nie zdziałasz. [emoji12]

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Nie żartuj u mnie od 2giego biegu pełen ogień przy takich warunkach jak mamy teraz bez żadnych problemów a mocy sporo więcej . 1 z lekkim toczeniem się tak samo ze świateł bez problemu się da ścigać :) . Moc ma sens w ośce ale od 3-4 biegu w takich warunkach przy tej mocy. Niestety pół roku trzeba będzie się turlać po mieście bo byle jaki klekot z 4x4 odjedzie spod świateł. Za to od 120+ lepiej się zbira niż Q, aczkolwiek sa fajne patenty na ściganie się z ośka z rolki :P. Co kto lubi. Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety u nas na gminie wszyscy ganiają sie praktycznie z rolki więc ośka jak najbardziej na lato dobry wybór jak jest sucho bo jest najszybsza, a na wiosne lub jesien najlepiej mieć 2 autko w quatrro , wsumie najlepszym rozwiązaniem jest haldex ze steownikiem ze możesz sobie spiąć 50/50 i masz torsena i tak samo możesz ustawić, że od danej predkości nie będzie CI już tyłu dołączać i jedziesz praktycznie na ośce tylko tyle że wał się kręci :) ośka przy 350 km na dobrej oponie na 2 biegu prawie zawsze ma trakcję na suchym asfalcie :)

Edytowane przez maciek333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u nas w gminie za przekroczenie o 50 km/h zabierają prawko.

Więc sens ma przede wszystkim 0-100, niezależnie od pogody czy nawierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, kolejny dowód na to że taka moc nie ma sensu przy FWD.

Jesteś w ogromnym błędzie bo ta moc w quattro w takich warunkach jak są teraz u mnie to też nic nie zdziałasz. [emoji12]

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Nie żartuj u mnie od 2giego biegu pełen ogień przy takich warunkach jak mamy teraz bez żadnych problemów a mocy sporo więcej . 1 z lekkim toczeniem się tak samo ze świateł bez problemu się da ścigać :) . Moc ma sens w ośce ale od 3-4 biegu w takich warunkach przy tej mocy. Niestety pół roku trzeba będzie się turlać po mieście bo byle jaki klekot z 4x4 odjedzie spod świateł. Za to od 120+ lepiej się zbira niż Q, aczkolwiek sa fajne patenty na ściganie się z ośka z rolki :P. Co kto lubi.

Powiedz mi kolego ile Twoje auto waży ;) bo to ma bardzo duże znaczenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem śmigam ojca C6 3.0 TDI 233 KM, oczywiście Q i nie wyczuwam, żeby słabł powyżej 100 km/h w stosunku do mojej ośki... Ja mam ponad 320 niuta i trzeba uważać przy wyprzedzaniu w koleinach bo auto tańcuje.

Jako ciekawostkę powiem Wam że mam lepszą trakcję na zimówkach Nokiana 205/55/16 niż na letnich Continental 225/45/17.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi kolego ile Twoje auto waży bo to ma bardzo duże znaczenie

1700kg z kierowca i połową baku. Jakie ma znaczenie ? Auto z dobrą geometrią i z dobrym zawiasem oraz oponami nie ma żadnych problemów z trakcją w torsenie na mokrym w turbo benzin btw jest masa aut z 300HP+ ważąca 1500kg i kleją wyśmienicie, mowa o stałym napędzie czyli między innymi EVO czy A4. Haldex może i do rolki fajny ale nic po za tym. Jak ktoś ma 300 HP w lekkim aucie ok 1400kg z zawiasem z lanosa i oponami chinola z ujową geometrią to nie dziwie się, że mu 2 będzie mielić w quattro + haldex :wink: . I próbuje Ci wytłumaczyć, że 4x4 w takich warunkach jak teraz są (deszcz, wilgoć, temp 2-3C) przy Twojej mocy będzie kleić bez żadnych problemów i nieważne będzie czy auto waży 1400kg czy 1600kg (racja cięższe auto ma mniejszy problem z trakcją) ale w tym wypadku jest wiele innych ważniejszych współczynników niż waga do trakcji.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pisząc "w takich warunkach jak są teraz u mnie to też nic nie zdziałasz" Mcgiver najlepiej zrozumiał(też jest z moich rejonów) o co mi chodzi bo leżał/leży śnieg :D

Ps.Info o fmicu dodane

arek_cccp U mnie sytuacja z ruszaniem wygląda na suchym tak że 1 bieg powolna rolka i wciśnięcie gazu do końca powoduje utratę trakcji od ok 3500 tys obr, 2 bieg to już ładnie klei do końca, chociaż to już jest na pograniczu możliwości opon które nie są jakieś rewelacyjne bo Imperiale Eco sporty :P Kupując je rok wcześniej jako nowe nie wiedziałem że wyjdą jakieś mody mechaniczne do auta :kox:

Edytowane przez maksio200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak leży śnieg, to wykorzystasz może z 10% możliwości mocnego FWD.

A z Quattro spokojnie z 50%.

Więc tego typu stwierdzenie, że jak jest śnieg to Quattro za dużo nie da jest bezsensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest śnieg to nie sprawdza się od 0-100 tak jak kolega prosił ;-) Poza tym nie twierdzę że quattro jest złe. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Ale te auto służy mi do jazdy na codzień, a przyspieszenie i moc wykorzystuje się zazwyczaj w ruchu pozamiejskim ;-)

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z komornikiem Quattro więc zostało stworzone do takich warunków jak /deszcze/śnieg. Natomiast jeśli chodzi o napęd to uważam, że nie ma lepszego niż 4x4 torsen, mocna ośka to nie mój gust bo doświadczylem 300-350HP w ośkach i wiem jak to się zachowuje na codzień. 260HP nie ma jeszcze tragedii ale w takie warunki jak są w Polsce to nawet w pozamiejskim ruchu problem z trakcja wystąpi, 300HP w 1.8T na 3 przy 80-100 gubi ją więc jak tu wyprzedzać bez wkurzania sie ? :D . Aczkolwiek gratuluje wyniku, pewnie na wiosnę będzie mało i jeszcze coś podkoksisz :P bo wiem jak 3 z przodu kusi.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda kusi 3xx poza tym u Ciebie tfsi i moment o wiele konkretniejszy :-)

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy kto pierwszy raz siada do bardzo mocnego 4buta zazwyczaj przy pierwszym śniegu je rozpier....li :) autko rusza nawet na najgorszej oponie w takich warunkach, ale hamuje niestety gorzej niz ośka, a ostre manewry w winklach kończą się zazwyczaj w rowie. Podstawą dobrej trakcji 4buta jest konieczność stosowania naprawdę dobrych opon, bo trakcja może nie zdążyć za fantazją ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...