slawekslawek1989 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Nic nie napisałem bo nie sprawdzałem, jedynie jak robiłem napinacz to kręcił kołem od napędu pompy i olej się pojawil to raczej drozny. Rano przy odpaleniu napinacz nie klepie to i olej trzyma silnik, jedynie po ok 3 dniach przez 3 sek cykl. A gdzie wstawić film?
k232 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Na youtube najlepiej i wtedy tylko link podsyłasz
slawekslawek1989 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Ok. Jak się jutro ogarnę to podesle
Gość Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Jak kupiłeś ori napinacz za 1200zł z wtyczka to daj namiary. Kupie dwa na zapas. Twierdzisz, że ciśnienie oleju było w normie.. podaj mi te wartości. Coś mi sie wydaje, że napinacz tutaj nic do tego nie ma bo jak nie dostaje ciśnienia to nie dostaje i uj klepie non stop a nie jak mu sie zachce. Czekam na film. A mierzyłeś ciśnienie oleju ? Gość na innym forum opisał taki sam problem jak masz Ty i u niego okazało się, że pompa oleju się zatarła..A też stawiał 100% na napinacz Nie stawiałem na żaden napinacz. Bo wymieniałem go przed wymianą pompy. Jak już kopiujesz to rób to dobrze. Edytowane 14 Listopada 2016 przez uszol
slawekslawek1989 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Napinacz kupiony w sklepie motoryzacyjnym. Na zamiennikach nie ma numeru katalogowego. Podeślij namiary to ci wyślę te napinacze. Wracając do cisnienia/pamięci, to takie pytanie... co jadłem rok temu? Nie zwracalem uwagi na parametry cisnienia pompy skoro to nie ona byla podejrzana. Nie mam czym zmierzyć ciśnienia a u mechanika trzeba zapłacić. Skoro było mierzone przed wymiana i było ok na jalowym i przy 3500 tys jak dobrze pamiętam to padło na napinacz. Przeciez nikt nie zapisuje jakie było ciśnienie w oponie która jest do wymiany, no chyba ze się mylę. Nie wiem jak ten napinacz dziala/po co ta wtyczka, ale może przez komputer silnika coś się z nim dzieje. Może porostu logi zrobic/ tylko jak zrobić dynamiczne... kto to odczyta... Edytowane 17 Listopada 2016 przez slawekslawek1989
k232 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Dużo jest ludzi na forum, zawsze Ci ktoś pomoże odczytać logi.. A co do płacenia, nie masz 30 zł, żeby na szybko podjechać i zmierzyć ciśnienie oleju ?
slawekslawek1989 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Bardziej czasu nie mam. Tylko jednego nie rozumie, skoro było dobre cisnienie to po co mierzyć!!! Widocznie same niedowiarki tu są. Jak będę miał wolne od pracy to podjadę i zmierzenia jeszcze raz... z filmem musze się jeszcze ogarnąć
k232 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Było dobre.. Dobra ale to mierzyłeś chwile temu a ciśnienie i pompa oleju może paść na następny dzień i co wtedy? Dalej sie będziesz kłócił ze ciśnienie BYŁO dobre?
Gość Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Po co w ogóle ten temat skoro wszystko wiesz najlepiej?
slawekslawek1989 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Witam ponownie Wyrwał się wcześniej z pracy i oto Silnik rozgrzany Bieg jalowym 2.1 bar Powyżej 3 tys 5 bar Nie było jak zmierzyć zimnego, za długo bym musiał czekać. Czekam na wypowiedzi teraz Edytowane 19 Listopada 2016 przez slawekslawek1989
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 No wygląda na to, ze ciśnienie oleju mamy wykluczone. Filmik kiedy dasz, zeby to posłuchać?
slawekslawek1989 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 Jutro mam wolne i mam nadzieje ze żonka nic nie wymyśli to będę krecil
Randor Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Ten rozgrzany to po jakim przebiegu? Gdzieś na forum były wpisy, że ciśnienie oleju spadało po dłuższym czasie. Nie pamiętam była chyba mowa o godzinnym pomiarze na wolnych obrotach.
slawekslawek1989 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Ten rozgrzany to po jakim przebiegu? Gdzieś na forum były wpisy, że ciśnienie oleju spadało po dłuższym czasie. Nie pamiętam była chyba mowa o godzinnym pomiarze na wolnych obrotach.Z 40 minut pracowal zanim było sprawdzone ciśnienie. Dojazd z pracy do mechanika a potem z 10 minut aż nie zaczął wariowac a ciśnienie było bez zmian, wiec dla mechanika było jasne że napinacz... szokLink do filmu https://youtu.be/heiBHYur-4g Ostatnie sek filmu to koniec klepania napinacza zostaje szum silnika i wtryskiwacze gazowe ale i tak na filmiku są głośniejsze może to za sprawą ze mikrofon był bliżej wtryskiwaczy, zapomniałem przełączyć na PB. Sorry ze tak krótki ale bardzo długo się przesyłal i ten Edytowane 20 Listopada 2016 przez slawekslawek1989
Randor Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Dla mnie to jakaś masakra. Na pewno nie dostałeś wała i nie wcisnęli Ci podróbki napinacza w 3x za wysokiej cenie? Na allegro są różne wynalazki ze znaczkami audi po 300-400zł.
slawekslawek1989 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Napinacz posiada identyczne oznaczenia jak mój stary. Miałem w ręku podróbki bo mialem założyć i całkiem inaczej to wygląda, nawet same ślizgi. Ale jeszcze raz się powtórzę. Po wymianie nic się nie zmieniło, a stary u znajomego chodzi Perfekt. Jak słychać na filmie ostatnie chyba 6 sek zmienia się dźwięk (akurat wtedy przestał napinacz) na filmie nie zabardzo to słychać bo telefon po zmianie natężenia dźwięku zaczął wyłapywania inne dźwięki. Napinacz zaczyna chalasowac po dobrym nagraniu silnika i nie grzechocze odrazę po przejściu na bieg jalowym tylko po ok 30 sek, i dlaczego przestaje? Dla mnie to jakaś masakra. Na pewno nie dostałeś wała i nie wcisnęli Ci podróbki napinacza w 3x za wysokiej cenie? Na allegro są różne wynalazki ze znaczkami audi po 300-400zł.Wydaje mi się jak widziałem ze zamienniki mn FEBI nie posiadają numery OEM a na allegro to aby zdjęcia są z numerami Edytowane 20 Listopada 2016 przez slawekslawek1989
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Skoro napinacz wymieniony to nie wydaje mi się, żeby dalej klepał. A co z rozrządem, może coś źle ustawione? Chyba, że gdzieś kawałek jakiejś blaszki się dostało i stuka..
slawekslawek1989 Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Wszystko posprawdzane, bo też tak myślałem. Wszystko na znakach, ogniwa na łańcuchu tez a blaszka to skąd? To raczej nie przestawał stukac Wiec widzę że. .. 3 lata tak ma i się nie pogarsza to chyba do końca będzie tak mial ? A chciałem go doprowadzic do stanu. Problem rozwiązany, wymiana oleju na valvoline rozwiązała problem. Już drugi raz zalewam i jest cisza. Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanych moim tematem i przepraszam że dopiero po roku podaje rozwiązanie ale chciałem być pewny. Edytowane 12 Listopada 2017 przez slawekslawek1989 Rozwiązany problem
slawek8525 Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Jaki dokładnie ten olej zalałeś? Podaj lepkość, bo mam identycznie jak u Ciebie.
slawekslawek1989 Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) 5W-40 zgodny ze specyfikacją silnika Jedynie zmieniona firma oleju Edytowane 24 Października 2018 przez slawekslawek1989
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się