Piotr Zieliński Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam. Zastanawiam się nad zmianą fabrycznego wydechu w mojej A4 V6 3.2 FSI na przelotowy ze stali kwasowej. Jestem z Nowego Dworu Gdańskiego woj. Pomorskie może ktoś może polecić dobry warsztat za rozsądną cenę gdzieś w okolicy? Znalazłem firmę z Łodzi ZT ZASTEC TUNING za wymiane wydechu od kolektorów po końcówki wydechu i wywalenie fabrycznych katalizatorów krzykneli 2.600zł wydaje mi sie cena spoko tylko chcą auto na tydzień czasu i 300km w jedną stronę.
bartez80 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Ja uważam ,że ta cena jest jak najbardziej adekwatna ,o ile oni to wszystko zrobia zgodnie z technologia spawania stali kwasoodpornych i zastosuja naprawde dobre tłumiki . I jeszcze jedno ,wydech przelotowy w silniku wolnossącym ,nie jest takim swietnym rozwiazaniem ,jak w przypadku silnikow doładowanych. Edytowane 15 Listopada 2016 przez bartez80
Piotr Zieliński Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Bartek a posiadasz jakieś info. czemu przelot to nie za dobre rozwiązanie do tych silników? Te V6 pieknie ryczą
bartez80 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Tak ja info posiadam ,może sie tutaj nie będę rozpisywal ,ale jak chcesz co kolwiek wiedzieć na ten temat ,to tu masz powierzchowne info.
lunatic Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 Nie możę być calkiem przelotu w wolnnossacy osłabnie powinnien być lekko zdławiony.
Piotr Zieliński Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Po co chcesz robić wydech ? Dla basowego brzmienia
bartez80 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Tak jak napisał kolega lunatic trzeba trochę zdławić ten układ , żeby nie było pełnego przelotu,a i z sama średnica układu tez nie ma co szaleć za bardzo . Ja taki zdławiony układ 2'5" zrobiłem do wolnossącego silnika 2,9 vr6 w CORRADO i efekt był fajny , bo spalanie noe wzrosło, dynamika nie spadła , a dźwięk był fajny , tyle tylko ze robiłem go na podstawie starego układu bastucka , zwiększajac delikatnie średnicez 57 na 63,5( tłumiki tez robiłem własnoręcznie na taka średnice) Edytowane 16 Listopada 2016 przez bartez80
marcin4x4 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Dla basowego brzmienia skup się na samych tłumikach, tu uzyskasz najwięcej bez szkody dla motoru.
Piotr Zieliński Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 To tak sobie myślę że odpuszczę wymianę całego wydechu i wymienię tylko ostatnie baniaki a i dźwięk też powinien być przyjemny, polecicie jakieś rozsądne wydechy ?
Piotr Zieliński Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Proszę o pomoc i opinie na temat tego produktu. Czy ktoś się z tym spotkał? czy mocno zmieni się dzwiek? może coś innego w tej cenie? http://allegro.pl/sportowy-tlumik-ulter-audi-a4-b7-04-07-2-0tfsi-i6723165381.html Edytowane 28 Lutego 2017 przez Piotr Zieliński
bartez80 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Miałem okazje ,macać tłumiki ultera ,wykonanie spoko , tylko sa ze zwykłej stali i dosyć szybko rdzewieją . jak by co to jestem w stanie wykonać takie wydechy w 100. % z kwasowki , do Olsztyna daleko nie masz , jak cos to wał na PW . Edytowane 3 Marca 2017 przez bartez80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się