Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dpf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy

Mam nastepujacy problem, nie jestem pewien czy mam dpf w swoim Audi, tabliczka znamionowa pod maska mowi jasno "euro 4+dpf " ale nie widzę nigdzie "puszki "od dpf pod maską ponadto autem zrobiłem w tym roku prawie 40 tyś (miasto i autostrady ) i ani razu nie zapaliła mi sie kontrolka z wypalaniem dpf .

Opublikowano

Najpierw uzupełnij profil bo nie wiadomo jaki masz silnik . Ale w ciemno na wlepce z kodami wyposażenia jeśli masz dpf powinieneś mieć kod 7GG , jeśli nie masz tego kodu to nie masz dpf fabrycznie .Może być też tak że poprzedni właściciel usuną dpf .

Opublikowano

ani razu nie zapaliła mi sie kontrolka z wypalaniem dpf .

W żadnym aucie nie ma kontrolki imformujacej że odbywa się proces czyszczenia... Kontrolka/kominikat informujący o problemie awarii dpfu jest

Jeśli na tabliczce masz euro 4+Dpf tzn ze w tym aucie był Dpf ale widocznie już go nie ma...

Opublikowano

ani razu nie zapaliła mi sie kontrolka z wypalaniem dpf .

W żadnym aucie nie ma kontrolki imformujacej że odbywa się proces czyszczenia... Kontrolka/kominikat informujący o problemie awarii dpfu jest

Jeśli na tabliczce masz euro 4+Dpf tzn ze w tym aucie był Dpf ale widocznie już go nie ma...

NIe do końca Grzesiek, kazde auto wyposażone w DPF-a może zakomunikować potrzebę wypalenia , tzn jeżeli zapali sie na żółto kontrolka z charakterystycznym obrazkiem to nie oznacza to awarii tylko konieczność natychmiastowego wypalenia, tzn trzeba jechać na wysokich obrotach przez kilkanaście minut aż proces sie zakończy. I tyle w temacie. MI w ciągu trzech lat zapaliła się dwa razy.

Opublikowano

a w

ani razu nie zapaliła mi sie kontrolka z wypalaniem dpf .

W żadnym aucie nie ma kontrolki imformujacej że odbywa się proces czyszczenia... Kontrolka/kominikat informujący o problemie awarii dpfu jest

Jeśli na tabliczce masz euro 4+Dpf tzn ze w tym aucie był Dpf ale widocznie już go nie ma...

NIe do końca Grzesiek, kazde auto wyposażone w DPF-a może zakomunikować potrzebę wypalenia , tzn jeżeli zapali sie na żółto kontrolka z charakterystycznym obrazkiem to nie oznacza to awarii tylko konieczność natychmiastowego wypalenia, tzn trzeba jechać na wysokich obrotach przez kilkanaście minut aż proces sie zakończy. I tyle w temacie. MI w ciągu trzech lat zapaliła się dwa razy.

o kolega wogole wie gdzie om ma sie znajdowac??????

Opublikowano

Jak napisał miasto + autostrady. Jeśli faktycznie tak jeździ to nie zobaczy tej kontrolki.

Ona pokazuje się gdy jest już porządnie zapchany i wtedy sygnalizuje "kierowco jedź na autostradę i mnie zregeneruj".

Inna opcja - już go nie ma.

Eddie92:

Masz go po prawej stronie tuż za turbosprężarką. Schodzi pod kątem w dół obok grodzi silnika. Kształt owalnej puszki.

Opublikowano

Jak napisał miasto + autostrady. Jeśli faktycznie tak jeździ to nie zobaczy tej kontrolki.

Ona pokazuje się gdy jest już porządnie zapchany i wtedy sygnalizuje "kierowco jedź na autostradę i mnie zregeneruj".

Inna opcja - już go nie ma.

Eddie92:

Masz go po prawej stronie tuż za turbosprężarką. Schodzi pod kątem w dół obok grodzi silnika. Kształt owalnej puszki.

Ok, dzięki zaraz dzisiaj jeszcze raz sprawdzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...