Baka47 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Moja stara K03 rozpadła się i kupiłem K04-015 teraz mam problem z podpięciem podciśnień moja stara k03 ma na gruszce 2 podłączenia pod podciśnienie a k04 tylko 1 jak to podpiąć zęby było ok Z góry dziękuje. stare k03 Nowe k04-015
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Podepnij tylko ten wezyj co masz z przodu gruszki idzie tam wezyk z n75. Ten z tylu co miales w starej turbinie nie musisz podpinac on jest od systemu sai bez niego tez bedzie dobrze, musisz go zaslepic.
soulmaster3m Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) On nie jest od SAI, on jest TEŻ od SAI, ale mniejsza o to. U mnie poprzedni właściciel wymieniał turbo i nowe też ma 1 wejście a drugie zamiast ukrócić i zaślepić przy zaworze sterującym to zaślepili na końcu węża. [/url] Ja to usunąłem bo miał nieszczelności i nie zaślepiałem przy N112 a wywaliłem kolanko i wsadziłem wężyk od SAI bezpośrednio do zaworu N112. Tutaj masz schemat ogólny: A tutaj m.in. do ANB w Twojej obecnej konfiguracji. Od zaworu N112 (Poz. 12) idzie niebieski wężyk w dół do gruszki. Zaślep go przy zaworze i z głowy. Będzie to wyglądać jak na tym lewym: Edytowane 16 Listopada 2016 przez soulmaster3m
Baka47 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Dziękuje za odpowiedzi tak zrobię i dam znać.
romanzlasu Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 trochę offtop ale sie pytam ile za taką spreżarke i gdzie kupiona? bo szukam czegoś do AEB
Baka47 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Turbo kupione na Allegro od tego Sprzedającego http://allegro.pl/turbosprezarka-k04-15-vw-passat-audi-a4-a6-1-8t-i6589093867.html Nie jest to oryginał ale nie wygląda mi na ''typową'' chine jestem ciekaw czy po wymianie wtrysków na wieksze, zrobieniu wydechu 2,5cala, remapy, fmica wyciągnie te 250-270km i ciekawi mnie jak z wytrzymałością . znajomy ma wsadzoną taką i nie narzeka a auto naprawdę przyzwoicie jedzie. Stare K03 wytrzymało 230tyś i urwał się zawór upustowy wirnik wygląda na ok. Podciśnienie narzazie tylko zaślepione check nie świeci jak będę miał czas to zrobię ten manewr z zaślepieniem przy zaworze sterującym
romanzlasu Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 i co turbo zamontowane bo zastanawiam sie czy robic hybryde czy montowac to turbo celuje w 220 230 konia
Baka47 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2016 Turbo zamontowane wszytko ok Trochę pojeździłem i narazie wszystko ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się