Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] Problem z podpięciem podciśnień


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja stara K03 rozpadła się i kupiłem K04-015 teraz mam problem z podpięciem podciśnień moja stara k03 ma na gruszce 2 podłączenia pod podciśnienie a k04 tylko 1 jak to podpiąć zęby było ok

Z góry dziękuje.

p77irt2o.jpg

stare k03

tysppfhl.jpg

Nowe k04-015

Opublikowano

Podepnij tylko ten wezyj co masz z przodu gruszki idzie tam wezyk z n75. Ten z tylu co miales w starej turbinie nie musisz podpinac on jest od systemu sai bez niego tez bedzie dobrze, musisz go zaslepic.

Opublikowano (edytowane)

On nie jest od SAI, on jest TEŻ od SAI, ale mniejsza o to.

U mnie poprzedni właściciel wymieniał turbo i nowe też ma 1 wejście a drugie zamiast ukrócić i zaślepić przy zaworze sterującym to zaślepili na końcu węża.

25391838609_732e8b9bdf.jpg[/url]

Ja to usunąłem bo miał nieszczelności i nie zaślepiałem przy N112 a wywaliłem kolanko i wsadziłem wężyk od SAI bezpośrednio do zaworu N112.

Tutaj masz schemat ogólny:

22849600898_4a116a29dd.jpg

A tutaj m.in. do ANB w Twojej obecnej konfiguracji. Od zaworu N112 (Poz. 12) idzie niebieski wężyk w dół do gruszki. Zaślep go przy zaworze i z głowy.

30992419126_a3515a5650.jpg

Będzie to wyglądać jak na tym lewym:

22849600198_e78816bbe5.jpg

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Dziękuje za odpowiedzi tak zrobię i dam znać.

Opublikowano

trochę offtop ale sie pytam ile za taką spreżarke i gdzie kupiona? bo szukam czegoś do AEB

Opublikowano

Turbo kupione na Allegro od tego Sprzedającego http://allegro.pl/turbosprezarka-k04-15-vw-passat-audi-a4-a6-1-8t-i6589093867.html

Nie jest to oryginał ale nie wygląda mi na ''typową'' chine jestem ciekaw czy po wymianie wtrysków na wieksze, zrobieniu wydechu 2,5cala, remapy, fmica wyciągnie te 250-270km

i ciekawi mnie jak z wytrzymałością . znajomy ma wsadzoną taką i nie narzeka a auto naprawdę przyzwoicie jedzie. Stare K03 wytrzymało 230tyś i urwał się zawór upustowy wirnik wygląda na ok.

Podciśnienie narzazie tylko zaślepione check nie świeci jak będę miał czas to zrobię ten manewr z zaślepieniem przy zaworze sterującym

Opublikowano

i co turbo zamontowane bo zastanawiam sie czy robic hybryde czy montowac to turbo celuje w 220 230 konia

Opublikowano

Turbo zamontowane wszytko ok :) Trochę pojeździłem i narazie wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...