Gastovski Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Witam W moim A4 B5 1.9 TDI 90 koni AVANT mam do wymiany EGR bo już leci z niego olej. Chcę zakupic nowy, ale nie wiem jaki ? Jakiej firmy ? Edytowane 16 Listopada 2016 przez Gastovski
Tom A4 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 wyłączyć smolucha w programie i po kłopocie no i lepiej dla motoru.
maciucha512 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Jak Ci zależy na EGR to kup używkę, a najlepiej: http://allegro.pl/55-zestaw-zaslepek-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i6318408826.html?reco_id=416f1383-abfe-11e6-9aef-56847afe9799&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=9
Arek8888 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 A czy na przeglądzie nie będzie problemu z zaślepionym EGR-em? Pytam teoretycznie
cabanmat Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Nie. Jak z wyciętym DPFem nie ma problemu, to z zaślepionym EGRem mają być ??
Gastovski Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Jaka jest różnica między "mam EGR" a "zaślepiony" ? Jak zaślepię to co z tym wężykiem co do niego jest podłączony ?
maciucha512 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Jak Ci cieknie to może się nie domykać, jakie plusy jak zaślepisz w tym wypadku? lepiej będzie się zbierał, mniej palił (ale bez przesady). Jak wstawisz te blaszki tam gdzie trzeba reszta: a) zostaje jak jest, nic nie ruszasz wywalasz EGR, rurkę wydech - EGR, n18, wężyki, zaślepiasz jedynie rurki zasilające n18 w podciśnienie.
Gastovski Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Czy robi się to ta jak tutaj ? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/234468-jak-zaslepic-egr-w-19-tdi/page-31 A co z kolektorem ssacym ? Czyścić ? Edytowane 17 Listopada 2016 przez Gastovski
maciucha512 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Z tym zestawem zrobisz coś jak tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/234468-jak-zaslepic-egr-w-19-tdi/page-33 Sam kolektor polecają wymienić na AWX, ale trzeba dorzucić flasze by podłączyć gumowy przewód, a to kolejne koszty. A tak zaślepisz, EGR wywal i po problemie.
Gastovski Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) A co z tą rurką metalową co idzie od EGR w dół ? Na dole od wydechu też zaślepić ? Egr podaje część spalin do kolektora dolotowego, dzięki temu powoduje obniżenie temperatury spalania w komorze silnika. Po zablokowaniu Egr temperatura jest zbyt wysoka,CZY MOŻE ZASZKODZIĆ SILNIKOWI ?? Edytowane 17 Listopada 2016 przez Gastovski
Arek8888 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 EGR to czysto ekologiczny wynalazek. Z punktu widzenia technicznego, szkodzi silnikowi. Zaślepienie go spowoduje, że silnik będzie chodził na czystym powietrzu, a temperatura się nie podniesie. A ta rurka doprowadza spaliny z kolektora wydechowego, więc jak cały układ zaślepisz obustronnie to rurka staje się zbędna. Tylko nie wiem, czy komputer nie odnotuje błędu jak usunie się EGR?
Gastovski Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 To co się wtedy dzieje ze spalinami z kolektora ? Idą w powietrze przez układ wydechowy ?? Jak wyłączyć EGR po przez Polski Vag bo taki mam tylko. Żeby nie było błędów bo jak odłącz tą rurke gumową to od razu wywala błąd w ECU
Arek8888 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Dokładnie. Jak masz EGR to część spalin idzie do EGR, a część do wydechu. Jak zaślepisz, to całość od razu idzie do wydechu. Podejrzewam, że w Polskim Vagu nie da się tego zrobić. Jest to trochę okrojony program. Pomijając fakt, że i tak nie wiem jak to by wyglądało w innym programie, więc niech wypowie się ktoś, kto to robił
Gastovski Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Jeszcze mam VCDS Lite , bo full nie łączy mi się z samochodem. Ale to dlatego pewnie że OBD II za 50 zl za allegro
maciucha512 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Żeby nie było błędów bo jak odłącz tą rurke gumową to od razu wywala błąd w ECU Zaślep rurkę np śrubką
japycz1 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 idzie zima, pamietaj że po zaślepieniu podczas pracy na biegu jałowym(np w korku) będzie się wolniej nagrzewał.
maciucha512 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 idzie zima, pamietaj że po zaślepieniu podczas pracy na biegu jałowym(np w korku) będzie się wolniej nagrzewał. Bez przesady. Ja nie zauważyłem różnicy.
Gastovski Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Będę zaślepiał. Jutro zamawiam te blaszki i wywalam ECOlogię do kosza. Czy aby na pewno nie muszę grzebać w komputerze ? P.S. kumpel znajomy "magic majster" powiedział że nie trzeba wywalać EGR tylko włożyc kulke w gumowy wąż wtedy jak EGR jest zamknięty i wtedy podciśnienie nie otworzy go już....to wystarczy ?
Arek8888 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Wystarczy, o ile nie okaże się, że jednak się nie domyka albo jest zapieczony w pozycji otwartej i cały czas puszcza spaliny do dolotu.
Gastovski Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) A skąd ten olej w EGR. To są spaliny które tam się osadzają ? Przecież tam nie ma żadnego przewodu z olejem....... Jeszcze planuje wyczyścić kolektor i nową uszczelkę założyć Edytowane 19 Listopada 2016 przez Gastovski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się