Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Odcina zapłon przy 4000


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam taki problem że przy mocniejszym naciśnięciu gazu przy przyspieszeniu jak by odcinalo zapłon przy około 4000obr(uczucie podobne do udaru w wietarce ) i strzela z wydechu czasem, a przy ruszania muszę delikatnie dawać gaz bo szarpie mocno. Jest tylko błąd mieszanki 00561. Kable beru, świece NGK i 2 cewki sprawdzane. Mój typ to czujnik położenia wału. Może miał ktoś podobnie?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Chłopaki piszą, że jak jest problem z zapaleniem silnika po całej nocy to typują ten czujnik..

Ale właśnie dziś się dowiedziałem cenę jaka jest dla nas osób fizycznych bez zniżki - 530 zł ori z ASO

A dzik załatwia taniej jak by co.

Opublikowano

U mnie z zapalaniem nie ma problemy. Jedynie nasila się jak rozgrzany dobrze.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na zimnym słabo pali a na ciepłym bez problemu to pisali, że czujnik położenia wału korbowego.

A na odwrót nie wiem czy to będzie też czujnik odpowiadał..

Pewnie będziesz musiał się vagiem pobawić i jakieś logi porobić, ale ja Ci w tym już nie jestem w stanie pomóc :D

Opublikowano

U mnie zapalanie to nie problem. Problem to odcinanie zapłonu i szarpanie

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Może przy wtryskach źle wpięty jest czujnik i powoduje szarpanie, miałem tak w Golfie 4, na biegu jałowym na czerwonym świetle budą telepało jak by buda była w turbulencji :D

Opublikowano

Telepie tez jak stoję. Jak by cylinder na chwile nie palił

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Najgorsze te odcinanie jest. Wszystko drży i nie jedzie

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sprawdź tą wtyczkę od wtrysków, ja w tym Golfie jak podłączyłem to całkiem inny samochód..

Opublikowano

Popatrzę. Dzięki. Ale to zbyt piękne; )

Opublikowano (edytowane)

Co nie? Sam się zdziwiłem, tzn wiesz ja nie wyczaiłem sam tej wtyczki, rzeczoznawca sprawdzał samochód i tak sobie wcisnął i nagle auto działa równiutko i lżej odpala..

Tak samo była podmieniana cewka, kable beru nówki i nic, dopiero wtyczka od wtrysków benzynowych postawiły auto..

Edytowane przez k232
Opublikowano

Wtyczki podociskane były i na wtryskarkach i przy cewce chyba ze pod obudowa komputera miałeś na myśli jakieś wtyczki.

Opublikowano

Najgo

Telepie tez jak stoję. Jak by cylinder na chwile nie palił

Najgorsze te odcinanie jest. Wszystko drży i nie jedzie

Masz tak na obydwu paliwach ?.

Opublikowano

Tak. Na lpg gorzej, może temu że cieplejszy . Ale teraz mam odłączony

Opublikowano

Kiedyś mój znajomy miał podobne problemy nie wiem czy temat nie był na Elektrodzie ?.

O ile pamiętam siadł czujnik położenia przepustnicy, sprawdzali to pomiarem napięć na wtyczce.

Opublikowano

Pewnie linka nie masz. Poszukam może znajdę

Opublikowano

A jest w ADR coś takiego jak czujnik położenia przepustnicy?

To jak wtyczki masz git to sprawdź, odmę, przepływomierz, błędy na kompie są?

Może gdzieś lewe powietrze wciąga..

Opublikowano

Nie ma błędów. Wskazania tez w normie na jałowym.

Opublikowano

Musisz zrobić logi statyczne i dynamiczne inaczej nikt Ci nie pomoże ;/

Opublikowano

Trzeba laptop skolowac bo mój tylko na zasilaczu działa. Chociaż może było by coś widać jak na luzie telepie nim

Opublikowano

No może wystarczą tylko statyczne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...