KINIAM Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 A jest w ADR coś takiego jak czujnik położenia przepustnicy? Nie wiem czy Kolega co zapodał temat ma ten czujnik. Ale o ile pamiętam mój znajomy miał czujnik VDO Siemensa zwany również potencjometrem właśnie w silniku ADR 1.8 benzyna rocznik przed 2000. Warto sprawdzić czujnik i stan przepustnicy o ile rzeczywiście to tam jest. Ja zawsze zaczynam we własnym zakresie od wszelkich wtyczek, przepływomierzy i czujników potem kom, którego nie mam, muszę się z umówić i zwykle coś zapłacić.
karol2984 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 Ale strzały z wydechu to chyba nie spalone paliwo czyli brak zapłonu a skoro świece kable i cewka ok to co może być innego
k232 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Karol, zrób logi i daj komuś o sprawdzenia inaczej to co mogliamy to Ci podpowiedzieliśmy a tak to nic nie zrobimy. Dużo czasu logi nie zajmują a można na prawdę duO sie dowiedzieć na temat auta ?
KINIAM Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Ale strzały z wydechu to chyba nie spalone paliwo czyli brak zapłonu a skoro świece kable i cewka ok to co może być innego Spis co może być zaczyna się wydłużać np. sonda lambda wymaga sprawdzenia co 160 tys.km. Tak jak radzi Kolega k232 chyba bez wykrywacza usterki w systemie komputera się nie obejdziesz. Życzę powodzenia i jak ustalisz co i jak to zapodaj aby temat nie wisiał jako nie zakończony i nic nie wnoszący dla przyszłych czytających.
karol2984 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 Jutro postaram się zrobić statyczne jak będzie czas. Ide grzać auto. Które logi zrobić? Statyczny: Grupy 002, 007, 013: http://vaglog.pl/log-002_007_013_334IH.html(90 stopni) Grupy 002, 012, 016: http://vaglog.pl/log-002_012_016_MFD7IJ.html(90 stopni) Grupy 002, 008, 013: http://vaglog.pl/log-002_008_013_ObrM2EC.html(90 stopni) Grupy 000, 002, 098: http://vaglog.pl/log-000_002_098_NhWh0E.html(90 stopni) Grupy 002, 008, 098: http://vaglog.pl/log-002_008_098_8Y3u6.html(ssanie i telepanie) Grupy 002, 013, 016: http://vaglog.pl/log-002_013_016_ZX1P2.html(90 i przygazowanie) Grupy 002, 008, 098: http://vaglog.pl/log-002_008_098_0OnW32s.html(90 i przygazowanie) Grupy 002, 008, 098: http://vaglog.pl/log-002_008_098_N7277xp.html(zimny bez ssania) Grupy 002, 013, 016: http://vaglog.pl/log-002_013_016_33J2J.html(zimny bez ssania) Niestety na tą chwile nie posiadam nic żeby zrobić logi w czasie jazdy a tu chyba nic nie widać złego
k232 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Napisz do Łukasz13 albo kamil-vag w sprawie logow, powinni pomoc.
karol2984 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 Problem w tym ze w miarę dobrze chodzi na luzie. Jedynie zauważyłem ze jak był na ssania tank vent off to telepalo i jak przygazowalem na ciepłym to zapłon opóźniony bym na 4 cylindrze A czy czujnik prędkości w skrzyni wysyła jakieś parametry do ecu? Może wiecie panowie jak go wyjąć. Bo nie chce nic połamać z niewiedzy Wyjąłem. Był zalany płynem chłodniczym. Jak dłużej jeździłem to wskazówka skakał. Żeby wyjąć starczy przekręcić z zatrzasku. Teraz szukam jak wyjąć czujnik położenia wału, ten koło filtra oleju.
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 A dalo cos wyciągnięcie tego czujnika ?
karol2984 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 Nie długo jadę na miasto to zobaczę. Wyjąłem tez i sprawdźilem czujnik wału ale był dobry.
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Jak sprawdziłeś ten czujnik walu? Ciężko go wyciągnąć?
karol2984 Opublikowano 19 Listopada 2016 Autor Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Miernikiem czy ma przejście po podgrzaniu i czy reaguje jak się coś metalowego zbliży . Nie trudno. Trzeba wyczyścić łeb śruby i imbus 5 dłuższy. Tylko na czuja trzeba trafić. Ja z kanału robiłem Biała kostka pod zbiornikiem wyrównawczym Edytowane 19 Listopada 2016 przez karol2984
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Ten czujnik odpowiada raczej za odpalanie, chociaż jak jest cos nie tak z czujnikami to raczej wywala błędy na vagu
karol2984 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2016 Bez zmian. Nadal lipa. A już myślałem że ok bo nie telepal na ssaniu po odpaleniu i nie szarpal w czasie jazdy ale na grzal się ,zagasilem odpaliłem o znowu to samo. Świeca mokra na gwincie i żółty nalot. Co to oznacza? Wszystkie świece identyczne
k232 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Olej się pewnie dostaje, pasuje wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów razem w komplecie będą uszczelki pod świece.
karol2984 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 Komory świec suche są. Jedynie z tej na około przecieka. Mam kupiona reintza ale jeszcze nie czas na nią . A na gwintach to może olejem kiedyś po smarowalem przy wkrecaniu. A mam pytanie odnośnie machniecia autem przy opalaniu. To mogą być poduszki? Jak to miarodajne sprawdzić w domu?
k232 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Nikt chyba nie ogarnął tego tematu o który teraz pytasz, sprawdzaj wszystko co możliwe.
karol2984 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2016 Dałem inna cewkę i szarpanie przy ruszania jak by ustąpiło. Ale dalej "zatyka" silnik po wyżej 4000 przy przyspieszaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się