damiano8522 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Witam klubowiczów, dzisiaj śmigając swoją a4 b6 1.9 130 AVF, na 5 biegu w granicach 3.5 tys. obrotów przeładowało mi turbo:( vag pokazał 17965..po skasowaniu postanowiłem zrobi logi grupy 010 i 011 na 3 biegu i 5 biegu..mam gorąca prośbę do specy w tej dziedzinie żeby ocenili co w trawie piszczy..dodam ze po skasowaniu podczas robienia logów wszystko było ok..zdarzyło mi się to pierwszy raz..czy to początek końca turbo ze nie domaga? Prosze o analizę i z góry dzięki za pomoc pozdrawiam LOGI: http://vaglog.pl/log-011_w14483.html http://vaglog.pl/log-010_I9Fo8d.html Pany znajdzie ktoś chwilke i luknie na logi?? Nikt nie pomoże..? jak mam jeszcze cos zlogowac to piszcie Dobra przyłożyłem sie troche bardziej..i porobiłem wiecej logów (mam nadzieje ze dobrze) i że ktoś w koncu luknie na nie fachowym okiem.. statyczne i BS cieply http://vaglog.pl/log-000_G451uB.html http://vaglog.pl/log-001_4yC6NU.html http://vaglog.pl/log-003_Xj5F1Q.html http://vaglog.pl/log-004_2Ch2F03.html http://vaglog.pl/log-011_926AyEf.html http://vaglog.pl/log-007_62HGMj.html http://vaglog.pl/log-013_018_023_WbU2s.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log-011_l1k5F.html http://vaglog.pl/log-003_011_018_r07TV93.html http://vaglog.pl/log-003_008_011_h7j4f.html http://vaglog.pl/log-003_008_010_7GLYNG.html zimny http://vaglog.pl/log-000_L4rYu.html http://vaglog.pl/log-001_013_023_OH68I.html http://vaglog.pl/log-003_o8L5iV.html http://vaglog.pl/log-008_0x34Fm.html http://vaglog.pl/log-013_004_001_7wSQqOs.html http://vaglog.pl/log-013_Y2IhaI.html http://vaglog.pl/log-018_011_003_Ze6D3H.html http://vaglog.pl/log-018_023_76UJn6J.html W dynamicznym odcnalo turbine z kazdym kolejnym logiem troche pozniej no ale okolice 4 tys. i znow vag pokazał 17965 Nie wiem co z tym fantem zrobic..od czego zaczac..eh
Galetto Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zapewne geometria brudna i się blokuje.
damiano8522 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2016 Dzięki...to pewnie te krótkie odcinki dom-praca bede mial za tydzien dluzsza trase to troche przegonie,a reszta?przeplywka,egr ok?
rudy51 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Sztangę turbiny możesz sprawdzić ręcznie jeśli chcesz, ściąg wężyk z gruszki turbiny, załóż inny wężyk z garazu i pod wężyk szczykawke i sprawdź wciskając i wyciskajac szczykawke czy cięgno pod gruszka chodzi swobodnie
damiano8522 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2016 Sztangę turbiny możesz sprawdzić ręcznie jeśli chcesz, ściąg wężyk z gruszki turbiny, załóż inny wężyk z garazu i pod wężyk szczykawke i sprawdź wciskając i wyciskajac szczykawke czy cięgno pod gruszka chodzi swobodnie Sprawdziłem tak jak radziłes, rozruszałem sztange chodzi ładnie w całym zakresie przegoniłem auto i chyba ok..ale musze sie przyjrzeć vacum pompie i przewodom podciśnienia..czy jak vacum pompa bedzie rypnięta to może przez to turbo swirowac??
machina Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Słabe podciśnienie nie spowoduje przeładowania, tylko brak doładowania. Wyczyść geometrię.
damiano8522 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2016 Słabe podciśnienie nie spowoduje przeładowania, tylko brak doładowania. Wyczyść geo Po wymianie vacum i wezyków podcisnienia turbo pracuje chyba ok..nie odcina ładnie ciągnie..porobiłem logi...ale czyszczenie by sie przydało napewno co? http://vaglog.pl/log-011_s80of.html http://vaglog.pl/log-003_011_018_4wEmwo0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się