Maciej Mańkowski Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Witam serdecznie pierwsze Audi i pierwsze problemy. Aktualnie czytam i walczę z temperaturą ale moje oko przykuło jedno trochę nie pasujące coś, Pytanie moje czy to jakiś zawór? dodam że wychodzi z serwo i idzie do kolektora. Na foto widać również wężyk co idzie obok wychodzi z nagrzewnicy? i idzie donikąd. http://www.directupload.net/file/d/4543/c85yjoee_jpg.htm tu widać Polską Szkołę Druciarstwa a to może powinno się łączyć ? Edytowane 18 Listopada 2016 przez Maciej Mańkowski
car_diag_cork Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Hej. Spróbuj wgrać zdjęcie jeszcze raz bo nie wiem jak inni ale ja niestety nie mogę go otworzyć.
kfiat_man Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 To pierwsze to zawór o jednostronnym przepływie - ma być między kolektorem a serwo. To drugie po bazując na Twoim roczniku podciśnieniowe sterowanie obiegu zamkniętego nawiewu, tylko powinno iść w okolice kolektora a nie "do nikąd".
Maciej Mańkowski Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Opublikowano 18 Listopada 2016 A może zamiast tej śruby to ten wężyk powinien tam być ?
Arkom Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Nie, ta śrubka jest tam dla tego, że ktoś ułamał króciec który normalnie jest zaślepiony. służy on np do pomiaru podciśnienia.
Damian Cygler Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Tak potwierdzam sam miałem ten króciec ułamany. Gdy wyjmiesz ta śrubkę hamulce ci sie zapowietrza i wcale ich nie będzie. Srubka to mało oryginalny pomysl. Ja zeby nie podpadało kupilem Super Glue i zakleiłem zamknięciem od tubki po owym kleju a żeby kolor nie podpadał maznąłem sprayem na czarno. Pozdrawiam
Arkom Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Z przedmówcą się nie zgodzę. "Gdy wyjmiesz ta śrubkę hamulce ci sie zapowietrza i wcale ich nie będzie" - nie jest to prawdą, jeżeli tą śrubkę zdejmiesz to hamulce się nie zapowietrzą tylko nie będzie działało wspomaganie hamulca, czyli innymi słowy pedał hamulca będzie twardy jak na zgaszonym aucie.
Damian Cygler Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 To niestety ja sie muszę z tobą nie zgodzic kolego. Mialem tak ze tej zaślepki nie bylo i pedal byl strasznie miekki i nie bylo praktycznie w ogolę hamulców.
Arkom Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Ale tam jest podciśnienie a nie płyn hamulcowy, więc nawet jak rozszczelnisz ten układ to hamulce się nie zapowietrzą, zwyczajnie nie będzie działało serwo - widocznie się pomyliłęm z tym, że pedał będzie twardy - widocznie wtedy jest miękki.
Damian Cygler Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Jest miękki na 100 % bo to przerabiałem ;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się