Arek8888 25 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Witam. Czy ktoś mógł by powiedzieć mi, w którym miejscu znajdują się w moim silniku czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury zasysanego powietrza? Jedni mówią, że czujnik doładowania jest w ECU, inni że w kolektorze. Jak to jest dokładnie? Jak tak patrzę na swój kolektor to w zasadzie chyba widzę w nim tylko jeden czujnik ale nie wiem czy to od doładowania czy od temperatury. Zdjęcie poglądowe mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aby13 0 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 1. w rurze od grodzi od spodu rury plastikowej . 2.w przeplywomierzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 U mnie czujnik był w ECU. Ale moja była 96r Zobacz mniej więcej na środku kolektora. Jeżeli pod spodem z kolektora wychodzi wężyk tzn. że masz w ECU. Zawsze możesz jeszcze odkręcić pokrywę kompa i będziesz miał pewność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Patrz na rurę powietrza z tyłu silnika, od spodu masz czujnik temperatury powietrza zasysanego do silnika, obok masz: albo wężyk do ECU albo drugi czujnik. W 1997 była zmiana ECU, część ma wężyk i czujnik ciśnienia w ECU, a część ma czujnik obok czujnika temperatury w rurze dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Ok, będę to ogarniał. Dzięki za podpowiedzi. Wygląda na to, że oba czujniki mam w kolektorze, wcześniej tego drugiego nie zauważyłem. Wrzucam zdjęcie mojego kolektora z zaznaczonymi w kółku czujnikami. Czy ktoś może spojrzeć i napisać który z nich to który? http://www.fotosik.pl/zdjecie/4c52474a3cb97e70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechux33 0 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) to drugie to jest mocowanie zaworu od sterowania egr, masz wężyk widać na zdjęciu. http://www.fotosik.pl/zdjecie/4a06c9a549ec0067 Edytowane 23 Listopada 2016 przez Lechux33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 O faktycha, coś tam jest. Skoczę później do auta i sprawdzę, czy ten wężyk prowadzi do ECU. No tak, idzie wężyk do ECU. Dzięki za tą informację. Nie widziałem go wcześniej bo idzie w tej pofalowanej osłonie z wiązką przewodów Jeszcze tylko pytanie, czy pokrywa ECU ma jakąś uszczelkę i jeśli tak, to czy po otwarciu będę musiał wstawiać nową uszczelkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Pokrywe czarnej puszki tej co kryje przekaźniki i ecu możesz sciągać i zakładać ile chcesz. Jakaś tam uszczelka chyba jest ale razem z pokrywą? Nie zwracałem nawet na to uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Aha rozumiem dzięki. A z tego co mi się wydaje, to żeby dostać się do czujnika ciśnienia doładowania to muszę rozbierać ecu? w sensie tą metalową obudowę? czy czujnik jest umieszczony od razu pod tą plastikową pokrywą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Aha rozumiem dzięki. A z tego co mi się wydaje, to żeby dostać się do czujnika ciśnienia doładowania to muszę rozbierać ecu? w sensie tą metalową obudowę? czy czujnik jest umieszczony od razu pod tą plastikową pokrywą? Musisz 4 śrubki na torxa odkręcić od obudowy i wychodzi cała elektronika. edit; Ja tam grzebałem przy podpiętym aku. Także spokojnie. W tym silniku zadbali również o pancerne ecu. Edytowane 24 Listopada 2016 przez karaluch8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Dobrze wiedzieć, dzięki za wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się