Bobi3 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Witam ,mam mały problem z moją Audi a4 b5 1.8t quattro AEB 1996. Od jakiegoś czasu brakuje mu trochę mocy. Do 120 km/h jest w miarę OK , po wyżej silnik jakby "nie miał mocy". Ostatnio chciałem pojechać szybciej i przy 160 km/h silnik przestał ciągnąć do przodu. Nie wymagam od 20 letniego samochodu katalogowych prędkości ale coś jest nie tak.Zrobiłem LOGI (pierwszy raz w zyciu) dynamiczne i statyczne.Ze względu ,gdyż nie znalazłem nigdzie poradnika od A do Z jakie grupy śledzić dla AEB więc posłuchałem się "Stadardowo rób grupy:dynamicznie:002+007 - http://vaglog.pl/log-002_007_Qzj7a43.html002+013 - http://vaglog.pl/log-002_013_1fFk9K8.html003+025 - http://vaglog.pl/log-003_025_G7zx2.htmlstatycznie:001- http://vaglog.pl/log-001_V8k1SS8.html003- http://vaglog.pl/log-003_26G9YC.html004- http://vaglog.pl/log-004_m6mI2.html013- http://vaglog.pl/log-004_m6mI2.htmlJeżeli czegoś brakuje to proszę pisać.Z góry dziękuje Edytowane 22 Listopada 2016 przez Bobi3
Galetto Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Wrzuć te logi tu: http://vaglog.pl/
Bobi3 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 Wrzuć te logi tu: http://vaglog.pl/ Juz poprawione.
Galetto Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Auto po programie. Zapłon trochę na ostro lub coś ma zły wpływ na stukowce. Dobrze by było zapiąć manometr i zmierzyć ciśnienie doładowania bo mam wrażenie, że jest problem właśnie z boostem.
Bobi3 Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Auto po programie. Zapłon trochę na ostro lub coś ma zły wpływ na stukowce. Dobrze by było zapiąć manometr i zmierzyć ciśnienie doładowania bo mam wrażenie, że jest problem właśnie z boostem. Tak już kupiłem. Jakiś ostry ten program? Czuje jak zwykłe 150km. Boost łapie 0,6b ale dopiero od około 3 tysi obrotów w górę (zamontowałem sobie wskaźnik boosta). Co mogę zrobić w tym wypadku? Edytowane 24 Listopada 2016 przez Bobi3
Galetto Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Łapie 0,6 a zadane ma przynajmniej z 1bara. Turbo, weste-gate, nieszczelność trzeba sprawdzać.
Bobi3 Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) Odgrzewam , wymieniłem ECU bo miał uszkodzony ROM (nie wyglądał jakby miał coś lutowane) , wymieniłem świece , sprawdziłem szczelność i dalej silnik stuka tyle ,że teraz od 3,5 tysiąca. Ciśnienie oleju jak sprawdzałem to było ok. Czy to może być uszkodzona przepływka- źle mierzy ? http://vaglog.pl/log-003_025_3le8qh.html http://vaglog.pl/log-002_013_7CjLPt.html Edytowane 19 Września 2017 przez Bobi3 ten sam link
zwonko Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 18 minut temu, Bobi3 napisał: dalej silnik stuka tyle ,że teraz od 3,5 tysiąca 19 minut temu, Bobi3 napisał: Czy to może być uszkodzona przepływka- źle mierzy dorzuć logi na podstawie których będzie można to stwierdzić
Bobi3 Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 Dołożony drugi link , miałobyć tak od początku ale nie ogarnąłem.
Viksc Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 (edytowane) jezeli jest szczelnosc dolotu,to ja bym zajrzal do katalizatora,mozliw ze on jest calym winowajca aj niedoczytalem ze zmieniles ecu,wiec stuki jedynie szukac przyczyny cewki swiece ,lancuch od napinacza nie halasuje? Edytowane 20 Września 2017 przez Viksc
zwonko Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Nie znam tak na pamięć wszystkich wartości ze wszystkich silników ale wydaje mi się że w tym ECU jest seria. Jeśli tak to przepływ jest za wysoki. Przepływka jest orginalana? Bo najczęściej nieoryginalne tak robią. Zawyżony przepływ może być przyczyną stuków, które defakto jakieś super tragiczne nie są. Napisz jakie wartości masz w 008.
Bobi3 Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 Dzięki Wam za odpowiedź. Zaloguje grupę 008 wieczorem. Katalizatora nie mam , jest DP. Łańcucha nie słyszę na razie . Nie sprawdzałem jaka siedzi przepływka ,słuszna uwaga - sprawdzę czy oryginał. Stuki nie są duże ale wydaje mi się ,że powinno ich w ogóle nie być dlatego walczę z tym. Ciężko sprawdzić cewki bez wymiany kompletu. Świece zmieniałem 3tyś km temu. Na szczęście stukanie jest dopiero od 3.5 tysiąca więc da się jeździć tak ,żeby nie uszkodzić silnika.
zwonko Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Coś mi w głowie świerczało o tych magicznych 3500 i znalazłem. Aczkolwiek nie do końca rozumiem
Bobi3 Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 W dniu 21.09.2017 o 08:51, zwonko napisał: Nie znam tak na pamięć wszystkich wartości ze wszystkich silników ale wydaje mi się że w tym ECU jest seria. Jeśli tak to przepływ jest za wysoki. Przepływka jest orginalana? Bo najczęściej nieoryginalne tak robią. Zawyżony przepływ może być przyczyną stuków, które defakto jakieś super tragiczne nie są. Napisz jakie wartości masz w 008. dorzucam grupe 008 http://vaglog.pl/log-008_002_YoQ298.html
zwonko Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) 008 ładne aż za ładne więc nie dawno skasowałes błędy. Trzeba pojeździć chwilę (40km) i nie kasować. Najlepiej załatwić przepływki do podmiany i powtórzyć 002 Sprawdzałem też w angielskiej wersji i tam pisze że przytrzymanie na kilka sekund ponad 3500 uruchamia diagnostykę czujnika spalania stukowego Edytowane 23 Września 2017 przez zwonko
Bobi3 Opublikowano 25 Września 2017 Autor Opublikowano 25 Września 2017 Ja nie mam żadnych błędów od 2 tysięcy kilometrów . A wożę ,ze sobą często laptopa więc przy okazji sobie podłączę zawsze podłącze. Jak miałem uszkodzoną DV to miałem stuki aby turbina weszła do gry więc myślę ,że stukowce działają wcześniej. Przepływka jest ta sama w AEB-ie z 96r co z 99r?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się