Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

TV od 49 cali

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Noszę się z zamiarem kupna TV, który musi mieć minimum 49 cali. Jako, że nie znam się na tym kompletnie liczę na waszą pomoc. Dobry TV w rozsądnej cenie. "Fachowcy" w sklepach RTV znają się tyle co ja na balecie czy innych tańcach, sprawiają dobre pozory a po za tym nic. Nie musi mieć jakiś bajerów, do salonu 8x4m. A może ktoś ma jakąś hurtownie lub siedzi w branży ?

Pozdrawiam

Edytowane przez konkretny ktoś

Opublikowano

Ostatnio też miałem podobny dylemat co Ty. Zdecydowałem się kupić Panasonica TX55CX400. W chwili obecnej jestem zadowolony, bardzo dobra jakość obrazu nawet zwykłych kanałów naziemnych. Jestem pozytywnie zaskoczony tym TV. Film w 4K robi świetne wrażenie.

Opublikowano

Ja mam Sony W805C . Model sprzed roku, ale bardzo dobry.

Opublikowano

LG 55UH8507 - kozak, teraz już sporo tańszy niż na początku więc nic tylko brać :)

Opublikowano

Wg mnie kolejno:

1. Samsung

2.Sony,LG

Przy zakupie, wybieraj jak najwyższy model z interesującej serii, w tych czasach Smart to podstawa wg mnie najlepiej dopracowany jest w Lg i Samsungu.

Dokładnie też porównaj sobie obraz na wybranych modelach bo nie prawda jest to że sygnał cyfrowy jednakowo wygląda na wszystkich odbiornikach.

Wszechstronny Tv musi mieć :

Tunery DVB-T/T2, DVB-S/S2