Toskańczyk Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Mam taki problem, oddałem auto na wymianę rozrządu i wszystkich płynów i filtrów, wszystko było ok, przez 1 dzień aż wracałem z pracy trochę butowałem auto i zapaliła się kontrolka silnika, Vag pokazał błąd przekaźnika pompy paliwa, parę razy auto jeszcze odpaliło aż zaczęło szarpać na drodze i silnik zgasł, Pytanie czy przyczyną mogły być źle zrobione wymiany części? Uszkodzona może być pompka albo przekaźnik czy ten błąd może mieć więcej przyczyn? A jeszcze mi się przypomniało, rano miałem rozładowany Aku, Miałem już jechać do elektryka na pomiary i po nowy aku ale jak podszedłem do auta to słyszę że wisko się kręci a auto zamknięte, pytanie dlaczego tak się może dziać Edytowane 3 Grudnia 2016 przez Toskańczyk
piotrsob1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) podszedłem do auta to słyszę że wisko się kręci a auto zamknięte, pytanie dlaczego tak się może dziać Pierwsze słyszę , by w zamkniętym samochodzie z wyłączonym silnikiem obracało się wisko, chyba że wiało od przodu ze 100 na godzinę Może załącza się elektryczny wentylator, trzeba posprawdzać podłączenia (kostki ) czujników temperatury w układzie chłodzenia i ich kabelki, może czegoś nie podpięli albo zrobili to niedokładnie , albo uszkodzili wiązkę , dostała się wilgoć z solą i głupieje Co do pompy paliwa to wyjmij bezpiecznik nr 28 ( ze skrzynki bezpiecznikowej na lewym końcu deski rozdzielczej ) i podłącz na krótko z aku (przez dodatkowy bezpiecznik 15 A) zasilanie : Tak jak na tym rysunku: Zasilanie możesz sobie podłączyć też z gniazda zapalniczki ( dodatkowy bezpiecznik już niekonieczny ). Sprawdzisz sobie w ten sposób czy pompa działa i będziesz mógł się przejechać w celu potwierdzenia czy jest OK. Na drugim styku bezpiecznika po włączeniu stacyjki powinno się pojawiać na ok. 2-3 sek. napięcie , a po uruchomieniu silnika powinno być cały czas. Jeżeli go tam nie ma lub pojawia się nie zawsze po włączeniu stacyjki , albo zanika podczas jazdy , to prawdopodobnie wina przekaźnika pompy paliwa ( znajduje się on w obudowie ECU pod maską ) Edytowane 5 Grudnia 2016 przez piotrsob1
Toskańczyk Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 Auto trafiło na warsztat, diagnoza - zalane przekaźniki przez uszkodzoną obudowę ecu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się