Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skrzynia do wymiany?


andrew_a4

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze zmianą biegów tj. dwójki w ogóle nie ma (nie wchodzi- jakby wibrująca ściana, przez którą nie da się przebić), trójka wchodzi za każdym razem ale zawsze lekki dźwięk tarcia na sekundę się pojawia, a jedynka zazwyczaj wchodzi tylko czasami, za którymś razem bo jak by się blokuje.

Powiedzcie mi proszę czy to skrzynia się sypie? bo raczej to nie sprzęgło? (nie mam dwumasy)

Dziękuję z góry za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę, oj jak bym chciał, żeby to tylko było to :)

Dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od momemtu zakupu czyli 2,5 roku nie był, a wcześniej nie mam takiej informacji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuje.. Ogólnie jak wcześniej pisałem gdzie indziej, olej powinno wymieniać się albo co 5 lat, albo co 100 tyś. km. W innym wątku komuś wsteczny nie chciał wejść w ten sam sposób, wymienił olej w skrzyni i pomogło. Jak wodziki CI nie pomogą, to wymień olej, może pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, rozwiązał kolega problem ? mam podobnie z 2 biegiem w moim 1.8 ADR. Jak jadę na zimnym silniku to 2 bieg czasami wskoczy jak należy bądź wchodzi po połowie tzw. w trakcie wrzucania biegu zawaha się w połowie, nie wejdzie płynnie a czasami zazgrzyta jakbym miał sprzęgło do połowy wciśnięte. Na zgaszonym silniku również 1 i 2 bieg wchodzą nie płynnie z użyciem sprzęgła tak jakby NIE były ustawione. Po wrzuceniu 1 biegu mam spore luzy (lewo/prawo) czy może to być wina wybieraka czy oleju ? Dodam że z 3,4,5 i wstecznym biegiem nie mam najmniejszego problemu. Zastanawiałem się nad synchronizatorem 2 biegu lecz to jest dalsza bajka, wolałbym się upewnić, i dlatego podłączyłem się do tematu, gdyż widzę że kolega ma podobny do mojego problem, i jeśli wymiana oleju pomogła to bym wiedział już na czym stoję. Jeśli ktoś miał coś podobnego proszę o komentarz. Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się w końcu zdiagnozować problem i niestety okazało się, że skrzynia do wymiany.. koszt nowej (uzywki) 520 zl plus 350 wymiania. Olej byl, wszystko bez wyciekow, manualnie nie dalo rady wbic biegow. Rozsypala sie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że synchronizatory się posypały.

Andrew, jaki kod tej skrzyni miałeś i jaką wrzuciłeś?

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie jestem pewny bo mechanik mi wymieniał.. wydaje mi się że oznaczenie było DHL i wymienił na taką samą ale ręki sobie nie dam obciąć ;) chyba tryby. Poodlaczali wszystko a mimo to nie byli w stanie nic z nią zrobić.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...