Zapłon Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Mam problem z moją audi 2.0 tfsi wszystko dobrze pracuje moc jest tylko świeci check engine po skasowaniu przestaje świecić lecz po przejechaniu kilku kilometrów znowu sie zaświeca kody błędu są następujące 00017 p0011 nieprawidłowe położenie wałka lub wydajność systemu rozrząd wstawiony nowy i sprawdzany kilka razy czujnik wału i wałka również sa nowe
jarek920 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Błędy powiązane z wariatorem faz rozrządu ,robiłeś łańcuch na walkach juz?
Zapłon Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 tak łańcuch i napinacz są nowe wariator rozbierałem i tam nie ma się za bardzo co zepsuć troche oleju i w sumie tyle
jarek920 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Powiem Ci tak kolega z niemiec miał te same błędy mówili że wariator a problem był z ciśnieniem oleju u niego dlatego wariator źle działał i silnik mu padł od braku ciśnienia na twoim miejscu bym sprawdził to bo pompy w naszych tfsi są z d*py.
Zapłon Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2016 (edytowane) też tak podejżewałem lecz nie moge namierzyć w nim czujnika ciśnienia oleju zeby to sprawdzić nie wiesz przypadkiem gdzie on sie znajduje Edytowane 7 Grudnia 2016 przez Zapłon
jarek920 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Nie wiem podejdź do mechanika niech podepnie manometr i sprawdzi ciśnienie ale jak zamierzasz dłużej tym autem jezdzic zmień pompę na ta z 1.8t
arek_cccp Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Trzeba wkręcić manometr zamiast czujnika ciśnienia oleju który znajduje się przy podstawce filtra oleju od strony grodziowej silnika o ile mnie pamięc nie myli... kumaty mechanik ogarnie temat. Pompy oleju niestety w tfsi nie są wieczne i znienacka potrafią się rozlecieć. Jednym po 100tyś innym po 300 tyś.
Zapłon Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) pomierzyłem ciśnienie oleju i przy 2 tys daje 3 bar przy 4tys daje 5 bar ale zaś na wolnych daje tylko 1 bar może nawet nie cały PYTANIE DO WAS da się może tą pompę jakoś podkręcić na zaworze czy nie za bardzo? czy da się ją zregenerować ? ta pompa od 1.8 tfsi jest taka sama jak do 2.0 tfsi? Edytowane 14 Grudnia 2016 przez Zapłon
arek_cccp Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Pompę z 1.8T sobie zamontuj, będziesz spał spokojnie. Z 1.8tsi nie bedzie pasowac bo to calkiem inna pompa niz 2.0tfsi
Zapłon Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 ok dzienki za szybką odpowiedź pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się