st@rost Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 Bardzo ladne te z Octavii. Niemniej jednak kupilem juz 19" RS
st@rost Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Felgi i akcesoria na aucie: - carbon obudowy lusterek (katalog akcesoriów Audi) - progi (katalog akcesoriów Audi) - diody z logo quattro we wszystkich drzwiach (katalog akcesoriów Audi) - dodatki typu: wykladzina bagaznika, nakretki na wentyle audi, dodatkowe dywaniki, oslona zderzaka tyl, wanna gumowa do bagaznika etc. - Felgi Audi model RS, 19". - kompletny wydech Milltek cat-back, wersja Road+. Męczyło mnie "szlifowanie" silnika, zatem zainstalowany został mały upgrade dźwiękowy. Samochód brzmi bardziej sportowo i rasowo, ładne 90mm polerowane końcówki wydechów. W planach najbliższych: - dolot + większy IC + BOX --> celujemy w 330-350KM. - rozważam jakieś sportowe hamulce (z modelu S4, bądź BREMBO, ABT, MTM etc). Uważam, że seria daję sobie wyjątkowo dobrze radę, ale do takich modyfikacji mocy jednak wydajniejsze hamulce by się przydały + wizualnie byłoby to na pewno in plus
black4 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Witaj, Koniecznie wrzucaj fotki jak te mody stylistyczne wyszły Pozdrawiam!
st@rost Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, Zdjecia z montażu wydechu Milltek Road+ dostępne pod linkiem: https://www.facebook.com/pg/wydechowepl/photos/?tab=album&album_id=1130244433748580 Ścieżka dźwiękowa: Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez st@rost
Grohu Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 A wydechu krzywo nie masz zamontowanego ?;)
komoornik Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Chyba trochę, ciekawe jak tam dokładka wytrzyma temperatury. Strach pomyśleć ile zainwestowane, z R4 nigdy się nic fajnego nie wyciśnie
was002 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 3 godziny temu, komoornik napisał: Strach pomyśleć ile zainwestowane, z R4 nigdy się nic fajnego nie wyciśnie conversation killer wg mnie brzmi fajnie -> 2.0 możne mieć fajny ton o ile nie drażni jak przelot 3.0-cala w starym golfie. Miltek robi dobrej jakości produkty - przy prędkościach autostradowych ich wydechy są ciche jak seria, a jak się mocniej depnie, to słychać to, co powoduje uśmiech na twarzy. A o temperaturę bym się nie martwił... zawsze można jeszcze pomyśleć o jakichś wkładkach "karbonowych" między zderzak a końcówki.
st@rost Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) 13 hours ago, Grohu said: A wydechu krzywo nie masz zamontowanego ?;) No niestety, wydech nieco w lewo ustawiony. Panowie z UNT walczyli z tym mocno i zacięcie ale nie udalo im sie zrobić tego idealnie w srodku. Powod: rozgałęzenie wydechu na spawie rozdzielającym na obie strony ma ok 1-2mm różnicy w jedną ze stron co skutkuje przesunięciem na końcówkach o ok 5mm w lewo. Da się z tym żyć, mimo że nie jest perfekcyjnie Powód założenia wydechu główny to odgłos szlifierki. Dlatego też cieszę się że jest zamontowany bo i wrażenia z jazdy lepsze. Co do kwot zainwestowanych w auto to już przekroczyłem dawno 20tys zł no ale samochód wygląda naprawdę fajnie i cieszy wzrok. A o to przecież chodzi Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez st@rost
Kosmita Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Też mnie dźwięk drażni strasznie.. i myślałem o tym Milltecu. Bardzo ładnie brzmi u Ciebie. I co najlepsze jest też dostępny z czarnymi końcówkami wydechu.. Ale takie spasowanie końcówek jest dla mnie niedopuszczalne. Jak się nie da tego inaczej zrobić to chyba wolę szlifierkę. Możesz mi napisać na priv jak cenowo sam wydech wyszedł?
Grohu Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) A tak z ciekawości o ile to nie tajemnica ile dałeś za wydech Millteca jestem po prostu ciekaw jak to wypada cenowo w porównaniu do mojego z MG. Czy jest to cały wydech od turbo czy może końcowy. Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez Grohu
st@rost Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Opublikowano 10 Maja 2017 - front pipe, - tłumik środkowy, - 2x tłumik końcowy, - końcówki wydechu Polerowane GT100 - 100 mm 6860pln brutto
Gość Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Ladna ta B9 w Avancie, ale koszt wydechu niewspolmierny do efektu i jeszcze ten montaz, co to za paproki ? Sorry jak zle wymierzyli to niech tna na spawie i koryguja, jak dla mnie brzmi to srednio i efektu lal nie ma, co prawda Tobie ma sie podobac Ale szczerze przy tym ile trzeba zaplacic za nowa B9 + mody, to jednak dopiero przy V8 wydech gra jak powinien
st@rost Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 No macie poniekąd racje panowie ale szczerze mówiąc mam to w nosie auto jest moim służbowym, bardziej zależało mi na dźwieku niż na wyglądzie (chociaż przyznam że czasami mnie ten wydech przesunięty drażni...). Samochód pójdzie do sprzedaży za jakieś 1,5 roku tak czy siak więc przeżyję. Oczywiściem V8 to V8 i nic z tym nie da się porównać! Albo chociaż min. V6. I kolejne auto będzie właśnie z min V6 na chwilę obecną w szlifierce musi wystarczyć Milltek.
Ogi Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Cytuj No macie poniekąd racje panowie ale szczerze mówiąc mam to w nosie auto jest moim służbowym I o to chodzi, tobie ma pasować. Buczy na pewno lepiej niż seria.
siivvy Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Dnia 27.12.2016 o 13:52, st@rost napisał: Moja ma sie mniej rzucac w oczy po prostu, taki byl zamysl. Dnia 29.12.2016 o 16:57, st@rost napisał: Chociaz znam siebie i wiem, ze wizualnie chce Audi wygladajce super, dlatego tez wleca 19" RS + oslony na lusterka carbon delikatny, niezbyt wsiowy tuning no i 300PS + Dnia 26.1.2017 o 08:46, st@rost napisał: Samochód dostanie teraz parę dodatków z katalogu audi, m.in. osłony carbon lusterek, progi, diody quattro w drzwiach, alu nakładki na pedały, ozdobne zawory kół no i felgi 19" RS. Taki dyskretny tuning ze smakiem, aby samochód nabrał charakteru Dnia 17.4.2017 o 21:22, st@rost napisał: W planach najbliższych: - rozważam jakieś sportowe hamulce (z modelu S4, bądź BREMBO, ABT, MTM etc). Uważam, że seria daję sobie wyjątkowo dobrze radę, ale do takich modyfikacji mocy jednak wydajniejsze hamulce by się przydały + wizualnie byłoby to na pewno in plus Dobrze ze zmieniles zdanie. Swoja droga jest chyba nie mozliwe za***iste wizualnie auto nie rzucajace sie w oczy.
st@rost Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Odświeżam. Planuje założyć kit obniżający ABT u Patryka Pachury. Czy ktoś z Was ma wiedzę, ile standardowo niższe jest zawieszenie wersji normalnej vs S-Line? W tym kicie można regulować miedzy 15-40mm. Osobiście nie chcę więcej obniżać niż 20mm, o ile kojarzę tyle właśnie niżej siedzi S-line. Z góry dziękuję za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się