Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 2.0 TFSI 252KM Quattro S-tronic Exclusive - samochód testowy Autocentrum


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo ladne te z Octavii. Niemniej jednak kupilem juz 19" RS :)

Opublikowano

Felgi i  akcesoria już na aucie ??

Opublikowano

rakieta :)

Opublikowano

Felgi i akcesoria na aucie:

- carbon obudowy lusterek (katalog akcesoriów Audi)

- progi (katalog akcesoriów Audi)

- diody z logo quattro we wszystkich drzwiach (katalog akcesoriów Audi)

- dodatki typu: wykladzina bagaznika, nakretki na wentyle audi, dodatkowe dywaniki, oslona zderzaka tyl, wanna gumowa do bagaznika etc.

- Felgi Audi model RS, 19".

- kompletny wydech Milltek cat-back, wersja Road+. Męczyło mnie "szlifowanie" silnika, zatem zainstalowany został mały upgrade dźwiękowy. Samochód brzmi bardziej sportowo i rasowo, ładne 90mm polerowane końcówki wydechów.

 

W planach najbliższych:

- dolot + większy IC + BOX --> celujemy w 330-350KM.

- rozważam jakieś sportowe hamulce (z modelu S4, bądź BREMBO, ABT, MTM etc). Uważam, że seria daję sobie wyjątkowo dobrze radę, ale do takich modyfikacji mocy jednak wydajniejsze hamulce by się przydały + wizualnie byłoby to na pewno in plus :)

 

Opublikowano

Witaj, 

Koniecznie wrzucaj fotki jak te mody stylistyczne wyszły :D

Pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Zdjecia z montażu wydechu Milltek Road+ dostępne pod linkiem:

https://www.facebook.com/pg/wydechowepl/photos/?tab=album&album_id=1130244433748580

Ścieżka dźwiękowa:

 

17973828_1130244517081905_2827075143131063262_o.jpg

Edytowane przez st@rost
Opublikowano

A wydechu krzywo nie masz zamontowanego ?;) 

Opublikowano

Chyba trochę, ciekawe jak tam dokładka wytrzyma temperatury.

Strach pomyśleć ile zainwestowane, z R4 nigdy się nic fajnego nie wyciśnie :)

Opublikowano
3 godziny temu, komoornik napisał:

Strach pomyśleć ile zainwestowane, z R4 nigdy się nic fajnego nie wyciśnie

conversation killer ;)

wg mnie brzmi fajnie -> 2.0 możne mieć fajny ton o ile nie drażni jak przelot 3.0-cala w starym golfie. Miltek robi dobrej jakości produkty - przy prędkościach autostradowych ich wydechy są ciche jak seria, a jak się mocniej depnie, to słychać to, co powoduje uśmiech na twarzy. A o temperaturę bym się nie martwił... zawsze można jeszcze pomyśleć o jakichś wkładkach "karbonowych" między zderzak a końcówki.

Opublikowano (edytowane)

 

13 hours ago, Grohu said:

A wydechu krzywo nie masz zamontowanego ?;) 

No niestety, wydech nieco w lewo ustawiony. Panowie z UNT walczyli z tym mocno i zacięcie ale nie udalo im sie zrobić tego idealnie w srodku. Powod: rozgałęzenie wydechu na spawie rozdzielającym na obie strony ma ok 1-2mm różnicy w jedną ze stron co skutkuje przesunięciem na końcówkach o ok 5mm w lewo. Da się z tym żyć, mimo że nie jest perfekcyjnie :)

Powód założenia wydechu główny to odgłos szlifierki. Dlatego też cieszę się że jest zamontowany bo i wrażenia z jazdy lepsze. Co do kwot zainwestowanych w auto to już przekroczyłem dawno 20tys zł no ale samochód wygląda naprawdę fajnie i cieszy wzrok. A o to przecież chodzi ;)

Edytowane przez st@rost
Opublikowano

Też mnie dźwięk drażni strasznie.. i myślałem o tym Milltecu. Bardzo ładnie brzmi u Ciebie. I co najlepsze jest też dostępny z czarnymi końcówkami wydechu.. Ale takie spasowanie końcówek jest dla mnie niedopuszczalne. Jak się nie da tego inaczej zrobić to chyba wolę szlifierkę. Możesz mi napisać na priv jak cenowo sam wydech wyszedł?

Opublikowano (edytowane)

A tak z ciekawości o ile to nie tajemnica ile dałeś za wydech Millteca jestem po prostu ciekaw jak to wypada cenowo w porównaniu do mojego z MG. Czy jest to cały wydech od turbo czy może końcowy.

Edytowane przez Grohu
Opublikowano

- front pipe, - tłumik środkowy, - 2x tłumik końcowy, - końcówki wydechu Polerowane GT100 - 100 mm

6860pln brutto

Opublikowano

Ladna ta B9 w Avancie, ale koszt wydechu niewspolmierny do efektu i jeszcze ten montaz, co to za paproki ? Sorry jak zle wymierzyli to niech tna na spawie i koryguja, jak dla mnie brzmi to srednio i efektu lal nie ma, co prawda Tobie ma sie podobac :)

Ale szczerze przy tym ile trzeba zaplacic za nowa B9 + mody, to jednak dopiero przy V8 wydech gra jak powinien :)



Opublikowano

No macie poniekąd racje panowie ale szczerze mówiąc mam to w nosie :) auto jest moim służbowym, bardziej zależało mi na dźwieku niż na wyglądzie (chociaż przyznam że czasami mnie ten wydech przesunięty drażni...). Samochód pójdzie do sprzedaży za jakieś 1,5 roku tak czy siak więc przeżyję.

 

Oczywiściem V8 to V8 i nic z tym nie da się porównać! Albo chociaż min. V6. I kolejne auto będzie właśnie z min V6 :) na chwilę obecną w szlifierce musi wystarczyć Milltek.

Opublikowano
Cytuj

No macie poniekąd racje panowie ale szczerze mówiąc mam to w nosie :) auto jest moim służbowym

I o to chodzi, tobie ma pasować. Buczy na pewno lepiej niż seria.

Opublikowano
Dnia 27.12.2016 o 13:52, st@rost napisał:

Moja ma sie mniej rzucac w oczy po prostu, taki byl zamysl.

Dnia 29.12.2016 o 16:57, st@rost napisał:

Chociaz znam siebie i wiem, ze wizualnie chce Audi wygladajce super, dlatego tez wleca 19" RS + oslony na lusterka carbon :) delikatny, niezbyt wsiowy tuning :) no i 300PS + :)

 

Dnia 26.1.2017 o 08:46, st@rost napisał:

Samochód dostanie teraz parę dodatków z katalogu audi, m.in. osłony carbon lusterek, progi, diody quattro w drzwiach, alu nakładki na pedały, ozdobne zawory kół no i felgi 19" RS. Taki dyskretny tuning ze smakiem, aby samochód nabrał charakteru :)

 

Dnia 17.4.2017 o 21:22, st@rost napisał:

W planach najbliższych:

- rozważam jakieś sportowe hamulce (z modelu S4, bądź BREMBO, ABT, MTM etc). Uważam, że seria daję sobie wyjątkowo dobrze radę, ale do takich modyfikacji mocy jednak wydajniejsze hamulce by się przydały + wizualnie byłoby to na pewno in plus :)

 

Dobrze ze zmieniles zdanie. :wink:

Swoja droga jest chyba nie mozliwe za***iste wizualnie auto nie rzucajace sie w oczy.

 

Opublikowano

Jak na 2.0 TFSI bardzo ładnie brzmi ? 

Opublikowano

Odświeżam.

Planuje założyć kit obniżający ABT u Patryka Pachury. Czy ktoś z Was ma wiedzę, ile standardowo niższe jest zawieszenie wersji normalnej vs S-Line? W tym kicie można regulować miedzy 15-40mm. Osobiście nie chcę więcej obniżać niż 20mm, o ile kojarzę tyle właśnie niżej siedzi S-line.

 

Z góry dziękuję za pomoc! :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...