daroo26 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Odezwał się ten co jeździ. Przynajmniej jak się nie wybieram to zamętu na forum nie robię
chudineze Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Foty ze spota trochę słabe, bo ciemno i z fona Ale parę patentów odkryliśmy no i rezaliśmy elmowóz Edytowane 11 Stycznia 2015 przez chudineze
daroo26 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Foty ze spota trochę słabe, bo ciemno i z fona Ale parę patentów odkryliśmy no i rezaliśmy elmowóz Komentarze cenne tylko Marek zapomniałeś o "......"
elmo814 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) ja pitole jakia szybka obróbka i download fotografii jak nigdy, komentarze bezcenne alo wodzu foty z zaslepkami, wkretem, i telefonami to padaczka pablooooo Edytowane 11 Stycznia 2015 przez elmo814
pabloooo85 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 No to Marek dałeś czadu heh opublikowane patenty i prawa do nich zastrzeżone
edekxp Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Teraz to ciekawa relacja.Może zachęci innych właścicieli A4 z lubelskiego na przyjazd. Pewnie inne ciekawe rzeczy by się znalazły, ale zbrakło czasu [emoji3] Edytowane 11 Stycznia 2015 przez edekxp
elmo814 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 zacheci ich ale co innego.... jak cos im trzeba za free
Sherlock Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 To trzeba za free coś zrobić. Darmowe naprawianie elmowozu. Tylko dziś za free , przyjdz i zrób.
blachy Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Panowie potrzebuję sprawdzić szczelność dolotu kompresorem. Czy któryś z Was podjąłby się tematu, ewentualnie możecie kogoś polecić w tym temacie? Podejrzewam że mam zwaloną klapkę od turbo która się nie domyka, ale wolałbym jeszcze sprawdzić dolot. Słychać ewidentnie syczenie podczas pełnego buta no i mam błąd że turbo nie osiąga zadanego doładowania 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit ExceededZ góry dzięki za pomoc. Oczywiście odwdzięczę się stosownie
elmo814 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 albo masz peknieta standartowo strone goraca T PW poszło
blachy Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 No na razie mam coś pecha z audi. Wszystkie standardowe problemy mnie dotykają. Dzięki za info na pw.
edekxp Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Mogę Ci sprawdzić, mam specjalny krążek wytoczony do rury za filtrem. Masz z Zamościa około 20km do mnie
blachy Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Będę zgodnie z tym co ustaliliśmy przez tel
PARAF Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 No na razie mam coś pecha z audi. Wszystkie standardowe problemy mnie dotykają. Dzięki za info na pw. standardowe problemy = niestandardowe auto mozna mam wolne do 20ego zdzwonimy się....
blachy Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 No i edekxp znalazł problem. Wadliwy okazał się ezektor. Jeszcze raz dzięki kolego. No i polecam oczywiście
DiAMOND Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Skąd mamy takie wysokie ceny paliw Zamościu w Orlenie, ktoś coś wie? W sąsiednich miastach są tańsze o 15-25 gr niż u nas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się