ganjaq Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Cześć, zakładał ktoś skrzynie GBC do a4 b6 1.8t? Próbuje to postykać na sprzęgle od avf i rozruszniku od niego i pierwszy problem to za długi o 2 cm rozrusznik. Przeszkadza spływ turbiny. Przerabiał ktoś ten temat?Albo drugie pytacie, skoro AVF ma sprzęgło 240 to czy rozrusznik od ASN (też na sprzęgle 240) pasuje? Pytam bo sam rozrusznik ma tyle samo zębów ale czy te zęby są takie same (dobra znalazłem, jakby inne koła zamachowe, 15/6 i 16/6 cokolwiek to znaczy. Tak czy siak czekam na jakieś rady Nie mam czasu, przerabiam spływ. Dzinki Edytowane 17 Grudnia 2016 przez wrclaguna
MemberA4 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) a jakiej średnicy masz dwumas? ja mam GBC zamontowaną na sprzęgle 228 z rozrusznikiem do skrzyni 5b Edytowane 17 Grudnia 2016 przez MemberA4
ganjaq Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Tu musiałbym zacząć od początku. Nie wkładam skrzyni a swapuje 1.9 avf quattro na 1.8t avj. Mając cały zestaw sprzęgła logicznym jest, że chce go sobie zostawić tym bardziej, że przeniesie większy moment niż zwykłe. Dokładałeś sobie quattro że wsadzałeś tą skrzynie czy tylko włożyłeś mniejsze sprzęgło Edytowane 17 Grudnia 2016 przez ganjaq
MemberA4 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 dokładałem Q na sprzęgło 228 Teraz dopiero kupiłem zestaw sprzęgła iDKZ do AVF i niedługo go bede montował
ganjaq Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2017 Jestem już po montażu skrzyni, zrobiłem ok 1000 kilometrów, jestem super zadowolony. Złożyłem na zamachu i sprzęgle 240 z avf, rozrusznik od asn odpada pomimo takiej samej średnicy zamachu, należy przerobić spływ od turbiny i wtedy dłuższy rozrusznik wczodzi.
15lolo Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 kolego powiedz jak ma sie sprawa z przełozeniami ? jak zbiera sie 1.8t na skrzyni tdi?
ganjaq Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Nie mam uwag, na gbc jeździ mi się na prawdę dobrze. Dla przykładu 5 bieg wrzucam przy 80 km/h i mam wówczas 2000 obrotów, 6 bieg można zapiąć przy 100 km/h i obroty będą podobne, w okolicy 2000. Robiłem logi przy okazji których okazało się że 3 bieg na vmaxie to 160 km/h ale to wartość mierzona do odcięcia a przecież normalnie się tak nie jeździ. Auto w serii bardzo dobrze sobie na tej skrzyni poczynało, miałem nawet wrażenie, że lepiej jak na swej oryginalnej 5 biegowej z ośki. Ale Ty pytasz o przełożenia więc podrzuce Ci cyfry. wyliczyłem trzy grupy, pierwsza to 1.8tq 6 biegów, druga 2,5 tdiq 6 biegów, trzecia 1,9 tdiq 6 biegów. Wrzucę jeszcze 1.8t 5 biegów ośke żeby porównać przełożenia z 1.9 tdiq 6 biegów, spodziewam się że do 4 biegu będą podobne Obroty Bieg 1 Bieg 2 Bieg 3 Bieg 4 Bieg 5 Bieg 6 1500 rpm 12.20/8.11/8.21km/h, 20.91 km/h 30.06 km/h 38.61 km/h 47.17 km/h 55.19 km/h 2000 rpm 16.27//km/h 27.88 km/h 40.08 km/h 51.48 km/h 62.89 km/h 73.59 km/h 2500 rpm 20.34//km/h 34.85 km/h 50.10 km/h 64.35 km/h 78.62 km/h 91.99 km/h 3000 rpm 24.40//km/h 41.82 km/h 60.12 km/h 77.22 km/h 94.34 km/h 110.39 km/h 3500 rpm 28.47//km/h 48.79 km/h 70.15 km/h 90.09 km/h 110.06 km/h 128.78 km/h 4000 rpm 32.54//km/h 55.76 km/h 80.17 km/h 102.96 km/h 125.79 km/h 147.18 km/h 4500 rpm 36.60//km/h 62.74 km/h 90.19 km/h 115.84 km/h 141.51 km/h 165.58 km/h 5000 rpm 40.67//km/h 69.71 km/h 100.21 km/h 128.71 km/h 157.23 km/h 183.98 km/h 5500 rpm 44.74//km/h 76.68 km/h 110.23 km/h 141.58 km/h 172.96 km/h 202.37 km/h 6000 rpm 48.81//km/h 83.65 km/h 120.25 km/h 154.45 km/h 188.68 km/h 220.77 km/h 6500 rpm 52.87//km/h 90.62 km/h 130.27 km/h 167.32 km/h 204.40 km/h 239.17 km/h Obroty Bieg 1 Bieg 2 Bieg 3 Bieg 4 Bieg 5 Bieg 6 1000 rpm km/h 14.77 km/h 23.03 km/h 32.58 km/h 42.82 km/h 54.19 km/h 1500 rpm 12.16 km/h 22.15 km/h 34.55 km/h 48.88 km/h 64.23 km/h 81.29 km/h 2000 rpm 16.21 km/h 29.53 km/h 46.06 km/h 65.17 km/h 85.64 km/h 108.38 km/h 2500 rpm 20.27 km/h 36.91 km/h 57.58 km/h 81.46 km/h 107.05 km/h 135.48 km/h 3000 rpm 24.32 km/h 44.30 km/h 69.09 km/h 97.75 km/h 128.46 km/h 162.57 km/h 3500 rpm 28.37 km/h 51.68 km/h 80.61 km/h 114.05 km/h 149.87 km/h 189.67 km/h 4000 rpm 32.43 km/h 59.06 km/h 92.12 km/h 130.34 km/h 171.27 km/h 216.76 km/h 4500 rpm 36.48 km/h 66.44 km/h 103.64 km/h 146.63 km/h 192.68 km/h 243.86 km/h 5000 rpm 40.53 km/h 73.83 km/h 115.16 km/h 162.92 km/h 214.09 km/h 270.96 km/h 5500 rpm 44.59 km/h 81.21 km/h 126.67 km/h 179.21 km/h 235.50 km/h 298.05 km/h 6000 rpm 48.64 km/h 88.59 km/h 138.19 km/h 195.51 km/h 256.91 km/h 325.15 km/h 6500 rpm 52.70 km/h 95.97 km/h 149.70 km/h 211.80 km/h 278.32 km/h 352.24 km/h Obroty Bieg 1 Bieg 2 Bieg 3 Bieg 4 Bieg 5 Bieg 6 1000 rpm 8.21 km/h 15.22 km/h 23.36 km/h 30.82 km/h 39.39 km/h 49.15 km/h 1500 rpm 12.32 km/h 22.83 km/h 35.04 km/h 46.23 km/h 59.08 km/h 73.72 km/h 2000 rpm 16.43 km/h 30.44 km/h 46.71 km/h 61.63 km/h 78.77 km/h 98.30 km/h 2500 rpm 20.54 km/h 38.05 km/h 58.39 km/h 77.04 km/h 98.47 km/h 122.87 km/h 3000 rpm 24.64 km/h 45.66 km/h 70.07 km/h 92.45 km/h 118.16 km/h 147.45 km/h 3500 rpm 28.75 km/h 53.27 km/h 81.75 km/h 107.86 km/h 137.85 km/h 172.02 km/h 4000 rpm 32.86 km/h 60.88 km/h 93.43 km/h 123.27 km/h 157.55 km/h 196.60 km/h 4500 rpm 36.97 km/h 68.49 km/h 105.11 km/h 138.68 km/h 177.24 km/h 221.17 km/h 5000 rpm 41.07 km/h 76.10 km/h 116.78 km/h 154.08 km/h 196.93 km/h 245.74 km/h 5500 rpm 45.18 km/h 83.71 km/h 128.46 km/h 169.49 km/h 216.63 km/h 270.32 km/h 6000 rpm 49.29 km/h 91.32 km/h 140.14 km/h 184.90 km/h 236.32 km/h 294.89 km/h 6500 rpm 53.40 km/h 98.94 km/h 151.82 km/h 200.31 km/h 256.01 km/h 319.47 km/h 1.8t avj 5 biegów ośka Obroty Bieg 1 Bieg 2 Bieg 3 Bieg 4 Bieg 5 1000 rpm 8.46 km/h 14.68 km/h 22.36 km/h 29.25 km/h 36.93 km/h 1500 rpm 12.68 km/h 22.02 km/h 33.53 km/h 43.88 km/h 55.40 km/h 2000 rpm 16.91 km/h 29.36 km/h 44.71 km/h 58.51 km/h 73.86 km/h 2500 rpm 21.14 km/h 36.70 km/h 55.89 km/h 73.14 km/h 92.33 km/h 3000 rpm 25.37 km/h 44.04 km/h 67.07 km/h 87.76 km/h 110.80 km/h 3500 rpm 29.60 km/h 51.38 km/h 78.24 km/h 102.39 km/h 129.26 km/h 4000 rpm 33.82 km/h 58.72 km/h 89.42 km/h 117.02 km/h 147.73 km/h 4500 rpm 38.05 km/h 66.06 km/h 100.60 km/h 131.65 km/h 166.19 km/h 5000 rpm 42.28 km/h 73.41 km/h 111.78 km/h 146.27 km/h 184.66 km/h 5500 rpm 46.51 km/h 80.75 km/h 122.96 km/h 160.90 km/h 203.12 km/h 6000 rpm 50.73 km/h 88.09 km/h 134.13 km/h 175.53 km/h 221.59 km/h 6500 rpm 54.96 km/h 95.43 km/h 145.31 km/h 190.15 km/h 240.06 km/h Edytowane 13 Lutego 2017 przez ganjaq
szymon_2304 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Witam odświeżę trochę temat. Mam A4 B6 BEX 190KM w quattro, czy do wymiany na skrzynię GBC od 1.9TDI potrzeba tylko samą skrzynie biegów i dyfer (znacie oznaczenie dyfra do GBC?) czy jeszcze coś jest potrzebne (rzecz jasna oprócz sprzęgła i dwumasu)? Podejdzie P&P czy wał również trzeba zmienić lub jak ganjaq napisał jakieś przeróbki mnie czekają -> Pytam bo u mnie fabrycznie siedzi już quattro. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się