Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Z jakiego Audi SWAPowac hamulce do B5 1.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Szukalem troche, ale niestety nic konkretnie znalesc nie moge pod siebie, a mianowicie mam A4 B5 1.8 ADR QUATTRO, tarcze 288mm - lite (co dziwne wdg mnie bo tarcza dosc duza, a nie wentylowana) robie aktualnie maly "projekt" i jednym z krokow w morzu zmain, jest silnik na 1.8T (ale nie seria), a co za tym idzie hamulce, i moje pytanie do was! Chcialbym w miare budzetowo (nie mowie o heblach z S4) zrobic SWAP hamulcow na cos co bedzie sprawnie hamowalo ~200KM. Z tego co sie orientuje, hamulce z A6 C5 2.5 TDI sa dosc porzadne i naprawde duze. Tylko vo trzebaby bylo zmienic? I czy to jakos w miare pasuje P&P? Ewentualnie jakie heble polecacie? Mam w garazu zwrotnice z A4 B5 2.5TDI + jarzma, ale sa one napewno mniejsze, niz w A6 C5. Dajcie jakis pomysl co?, Jak?, z czego?, i czego potrzebuje?. Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!

Edytowane przez BrillantQuattro
Opublikowano

Po primo i od tego zacznijmy masz albo 288 i wentyl albo 280 lita..Chyba ze ktos namieszal tam.

Jak chcesz bez zabawy i straty duzej ilosci kasy to pakuj 312 ale nie jest to jakis tam skok pod wzgledam poprawy hamowania a kupujac nowy zestaw tez zaplacisz pewne pieniadze.

Pod 312 minimum 16 felga.

Co polecam ta zmiane zwrotek.

Poszukaj bo na forum jest mnustwo tematow o tym.poczytaj i bedziesz wiedzial na czym stoisz i mniej wiecej koszty takiej imprezy.

Opublikowano (edytowane)

przedlift 1.8 seria to 280 lita pakuj te 312 zaciski ate od 288 potrzebujesz jarzmo 451 od 2.5tdi passata albo a6 c5 180konne wersje, do tego ozty perforowane i klocek fdsp i masz przyzwoite hamowanie. koszt imprezy zalezy od tego jak bardzo budzetowo jedziesz kształtuje sie to mniej więcej tak w najbardziej wypaśnej opcji, wszystko p&p

zaciski 50-100zl

jarzma (różne są ceny) ja potrzebowałem na już więc wyłożyłem180zł bo ogólnie to cięzki temat

regeneracja zaciskow i proszek 250zł

tarcze oz perforowane 550-600

klocki fdsp 300-350

osłony 50-100zł

Edytowane przez uszol
Opublikowano

Tak w razie co to mam zaciski od 288 wentylowane.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

przedlift 1.8 seria to 280 lita pakuj te 312 zaciski ate od 288 potrzebujesz jarzmo 451 od 2.5tdi passata albo a6 c5 180konne wersje, do tego ozty perforowane i klocek fdsp i masz przyzwoite hamowanie. koszt imprezy zalezy od tego jak bardzo budzetowo jedziesz kształtuje sie to mniej więcej tak w najbardziej wypaśnej opcji, wszystko p&p

zaciski 50-100zl

jarzma (różne są ceny) ja potrzebowałem na już więc wyłożyłem180zł bo ogólnie to cięzki temat

regeneracja zaciskow i proszek 250zł

tarcze oz perforowane 550-600

klocki fdsp 300-350

osłony 50-100zł

Najgorsza z opcji..

Dolozysz pare pln i masz najmniej 320z c6

Szkoda kasy na 312.

Opublikowano (edytowane)

przedlift 1.8 seria to 280 lita pakuj te 312 zaciski ate od 288 potrzebujesz jarzmo 451 od 2.5tdi passata albo a6 c5 180konne wersje, do tego ozty perforowane i klocek fdsp i masz przyzwoite hamowanie. koszt imprezy zalezy od tego jak bardzo budzetowo jedziesz kształtuje sie to mniej więcej tak w najbardziej wypaśnej opcji, wszystko p&p

zaciski 50-100zl

jarzma (różne są ceny) ja potrzebowałem na już więc wyłożyłem180zł bo ogólnie to cięzki temat

regeneracja zaciskow i proszek 250zł

tarcze oz perforowane 550-600

klocki fdsp 300-350

osłony 50-100zł

Najgorsza z opcji..

Dolozysz pare pln i masz najmniej 320z c6

Szkoda kasy na 312.

Do 1.8 312mm na takim zestawie to najgorsza z opcji? :facepalm: Pare pln? zwrotnice, pół osie, przeguby, dolicz łożyska w zwrotkach, tarcze, zacisk jednotlok z b7. chłopie to kolejne 1,5k. Z przejsciu z 280mm litego na 312mm na zestawie oz perforowany i fdsp roznica jest odczuwalna i to bardzo wyraznie..

Swoja droga, 320mm z c6? :huh: chyba z s4 z zeliwna zwrotka i pół ośkami od ajla badz vki 2.4, 2.8

Edytowane przez uszol
Opublikowano (edytowane)

Ja uwielbiam takie gadanie..

Czy ty w ogole czytasz co ktos pisze?

Autor chce swapa na 1.8t wiec nie robi tego dla 150koni.

Jednotlok z audi a6c6 to 150zl za oba kompletne zaciski

Tarcze klocki tyle samo co pod 312

Dochodzi koszt zwrotek to ok 200zl oski tez taka kasa

Jest full tematow o tym wiec jest w czym szukac "chlopie"

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Juz wyprowadzam z bledu :) wlasnie, ze mam 288mm tarcze lite :) czyli nie ma opcji zeby polosie zostaly moje? Musze polosie z 2.5 zalozyc? Dla sprecyzowania to jest A6 C5 Allroad 2.5TDI. Tylko teraz pytanie... Nie bedzie problemu z polaczeniem skrzynia - polos, i jak jest z ich dlugoscia :/ jak ktos moze to powiedzcie pokolei co mi trzeba i co zrobic ;) jesli jest jakis inny sposob zeby zaciski z allroada zamocowac to tez dajcie znac :)

Opublikowano

Bez kitu ale sie zgubilem tak namotales ze nawet nie wiadomo o jaki samochod chodzi...

Co masz za auto???

Juz kumam.

Wiec oski nie podejda za ciula bo musisz dac zwrotke pod duze uszy a ona ma wiekszy frez na przebug zew.

Pamietaj ze wszyskie zwrotki poza zwrotka z s4b5 zmieniaja ulozenie kola czyli wysokosc i et...

Poszukaj bo tematow pare jest i wsio jest opisane dosc ladnie.

Opublikowano

No wlasnie szukam i szukam :D powiem tak najprosciej jak moge :) mam juz wszyyyystko chyba z A6 C5 bo stoi taki u mnie pod domem na czesci: zwrotnice, zaciski, tarcze, polosie, przeguby itp. ale czy nie bedzie problemu tego polaczyc ze skrzynia? Czy samo mocowanie polosi do skrzyni, bedzie pasowac pod skrzynie 1.8TQ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...