szymen1111 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Witam chce zmienic amorki mam zawieche 1BA i chce zmienic na BE badz BV , jakie amorki wybrac na wzor ori zeby było nizej i sztywniej, do nowych amorkow chciałbym zakupić springi Eibach -30/-30, bedzie dobrze?? Jest tego troche na alledrogo, ale nie wiem ktore numery podchodza pod dane zawiszenie, nie chciałbym kupić jeszcze raz 1BA, znacie sie lepiej ja jestem zielony, prosze o porady, najlepiej odrazu o linki do sklepów, dzieki 0YF = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 1245-1299kg 0JG = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1329-1428kg
Klawisz-84 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Jak chcesz mieć 1BE bez ori sprzętu to bierzesz : Bilstein B6 twarde ale z komfortem i B8 twarde i mniej komfortowe decyzja należy do Ciebie Springi : wagowo Pro kit ale to już sam zobacz która waga jest dla Ciebie + odboje,osłony gdyż BA są dłuższe i będą obijać amorek więc trzeba kupić krótsze jak pod BE. Są też zestawy bilstein + eibach
szymen1111 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 Jak chcesz mieć 1BE bez ori sprzętu to bierzesz : Bilstein B6 twarde ale z komfortem i B8 twarde i mniej komfortowe decyzja należy do Ciebie Springi : wagowo Pro kit ale to już sam zobacz która waga jest dla Ciebie + odboje,osłony gdyż BA są dłuższe i będą obijać amorek więc trzeba kupić krótsze jak pod BE. Są też zestawy bilstein + eibach Wybieram komfort Bilistein b6 bedzie dobrze spasowane pod te springi eibacha,i nie rozleca sie po kilku tysiasach ? zależy mi zeby autko troche siadło i zyskało na wygladzie, bo teraz na 18 wygląda jak koza. Szukałem tych zestawow, bo sa kuszace ale nie moge poszukac do 2.0 TDi sa tylko do wiekszych silnikow
mateusz16 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 https://eibach.pl/catalog.html?marka=2&model=40
Klawisz-84 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Ja do siebie jeszcze nie kupiłem amortyzatorów bo ciągle się zastanawiam czy B4 czy b6. Sprężyny np.w moim przypadku zakładam od quattro chociaż tak owego nie posiadam :-) lecz butla lgp swoje waży i dzięki tym sprężynom chce delikatnie podnieść tył. Sachs też się nadają. Cena, jakość wykonania na b.dobrym poziomie. Ale śmieszne było to że pod springi -30 nie znalazłem odpowiednich amorów. Wielu zakłada jakieś tam nr. Ale jak szukałem by nr Sachs pokrywał się z OEM Audi to już był problem. Chodź wielu powie że tak można, ja osobiście jestem zbyt pedantyczny i stwierdziłem że chce mieć po swojemu :-) Edytowane 19 Grudnia 2016 przez Klawisz-84
Trewor87 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Jeśli docelowo do amorów chcesz dokupić sprężyny Eibach Pro-Kit, to odczekaj chwilę, uzbieraj i naraz kup zestaw B12 Pro-Kit (springi Eibach + amory Bilstein). Katalog pod Twój silnik podpowiada ten zestaw: --> https://eibach.pl/zawieszenie-obnizajace-eibach-b12-pro-kit-audi-a4-avant-8k5,-b8-e90-15-011-01-22-pi-620.html Ale możesz też sobie porównać naciski na osie - to co jest na Twojej tabliczce znamionowej porównaj z tym co podaje Eibach i dobierz sobie to co jest najbliżej (nie musi to być koniecznie 2.0 TDI, ale naciski w aucie MUSZĄ być niższe od nacisków na stronie). Zarówno amor B6 jak i B8 mają sztywniejsza charakterystykę pracy. B8 różni się jedynie tym że ma skrócone tłoczysko. W zestawie powyżej są amory B8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się