Pawlo 2004 2 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Siema! Pytanie dokładnie takie jak w temacie Pytam bo ja na tą chwile nie mam gazu w obiegu klimatyzacji i słyszałem opinie, że moge tak zakatować sprężarke klimatyzacji jeżdząc bez gazu. Tak więc jak to jest koledzy. Prosze o wasze zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziku 0 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jesli nie ma czynnika chłodzącego w układzie sprężarka się nawet nie włączy. Nie ma wiec opcji, że popsujesz od tego sprężarkę. Steruje tym zawór wysokiego/niskiego cisnienia (nie pamietam który). Gorzej gdybyś miał czynnik w układzie, ale zużyty olej - wtedy możesz rzeczywiscie uszkodzić spreżarkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august 1 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Mój znajomy (w Octavii) nie tyle nie miał gazu co było go za mało - i sprężarka siadła - czy od tego, nie wiem, ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 jest zagrożenie, wielokrotnie było opisywane 'dlaczego' Jesli z jakiegoś powodu nie możesz naładować, nie załączaj w ogóle klimy. Ale chyba prościej wydać tę 100 na czynnik, przedtem sprawdź szczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek a4 2.8 0 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jeżeli nie ma czynnika w układzie, sprężarka sie nie załączy. A jeżeli masz nawet szczelny układ i nie będziesz używał klimy przez dłuższy czas, to może się rozszczelnić. Uzupełnienie czynnika jest sporo tańsze niż późniejsza naprawa. Mój znajomy w nowym vw jetta nie używał klimy w czasie zimy i na wiosnę już jej nie odpalił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 W B6 sprężarka pracuje cały czas, nie ma rozpinanego sprzęgiełka i przy pustym układzie szybko sie zatrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 W B6 sprężarka pracuje cały czas, nie ma rozpinanego sprzęgiełka i przy pustym układzie szybko sie zatrze. No właśnie tak też słyszałem ze w B6 spręzarka pracuje cały czas, Mam pęknętą tą aluminiową rurke która wchodzi do osuszacza i musze ją gdzieś kupić a na Allegro nie moge znaleźć Moze mi ktoś podać nr katalogowy tych rurek bo chyba jest różnica pomiędzy np 2.5TDI a 1.9TDI. Niechciałbym kupić złej a ETKI nie posiadam PS. Skąd moge wyrwać ETKE tak przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 8E0 260 707 AT (8E0260707AT) prawie 600zł brutto w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 A masz jakiś schemat tych rurek? bo są tam 2 które wchodzą do osuszacza, ja potrzebuje ta cieńszą. Chyba ze obydwie mają taki sam nr. Niwe mam zamiaru ich kupić w ASO ale chce mieć nr zeby na allegro ktoś mi nie wciśnął od np. B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/2004/249/50/3130263/#5 numer 5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Nr 10 kolego. Na samym dole przy osuszaczu jest złamana, albo dam ją do pospawania, są magicy którzy spawają aluminium i wtedy kosztowałoby mnie to jakieś 30zł za naprawe albo kupić na Allegro koszt jakieś 150-200zł. Chyba zaryzykuje i dam do pospawania, tak bede mniej stratny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 aa, ta rurka.. to numer : 8E1 260 740 C (8E1260740C) cena : też 600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 No tak cena całekiem miła :> A jest jakaś różnica w tych rurkach między benzyniakiem a dieslem lub między 1.9 a 2.5TDI?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz 0 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Mój znajomy w nowym vw jetta nie używał klimy w czasie zimy i na wiosnę już jej nie odpalił... hmmm a np w starszych modelach do '99 w zimie klima sie nie załacza, a na wiosne działa jak nalezy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anfor 0 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 w tym modelu sprężarka pracuje cały czas tagrze lepiej zlikwidować nieszczelność i uzupełnić gaz+olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Czyli w B5 z 1996 roku nie ma problemu z zatarciem sprężarki jeżdżąc bez czynnika w układzie ? Miałem ostatnio małą stłuczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 W B5 nie ma problemu, ale jazda na rozszczelnienu dla układu zdrowa nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Trzeba było spuścić cały czynnik podczas naprawy auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Z dwojga złego lepszy pusty ale szczelny układ, niż jeżdżenie z rozszczelnionym, łapiącym wilgoć z powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się