gracek89 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 (edytowane) Jak w temacie i proszę w miarę możliwości sprawdzić go http://www.filefactory.com/file/25l6exceymw1/Audi_A4%20%28B6%29%201.9%20TDI%20PD%20130PS%200281010729%20038906019FP%201037362614%20EGR-off%20+%20HOT-START-FIX.zip%20 I http://www.filefactory.com/file/ux40i029mwl/Audi_A4%20%28B6%29%201.9%20TDI%20PD%20130PS%200281010729%20038906019FP%201037363740%20TUNING%20+%20EGR-OFF.zip%20 Edytowane 23 Grudnia 2016 przez gracek89
adrian998998 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 EGR zrobiony i palenie. Po co to palenie jest skoro AWX nie miewały problemów?
gracek89 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2016 EGR zrobiony i palenie. Po co to palenie jest skoro AWX nie miewały problemów? To egzemplarz chyba był wyjątkiem od reguły :-)
Ra4al Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Ten drugi wsad to tragedia.DW - nietknięty choć to jeszcze pikuś TL - istny Clutchkiller, a i overboosty przez coś takiego nie do ogarnięcia ID - cóż tylko rozkalibrowałeś pompki dla dawek 55 i 60mg, te mapy edytuje się wyliczając wartości poprzez ekstrapolację, wychodzi najdokładniej. BT - tu edytuje się to bardziej liniowo, a nie tak jak Ty dodałeś w pewnym przedziale 154mbar BL - tak samo, trzeba wyliczyć, a nie podnieść całość StartIQ jeżeli masz problem z odpalaniem na ciepłym to skopiuj całość StartIQ 2 do StartIQ 1 Ogólnie to poczytaj więcej bo aktualny wsad mógłby szybko wykończyć silnik, a sprzęgło już na pewno. Porównaj sobie wsad z 1.9TDi np ARL [one miały 150KM] i zobacz na czym to polega, tylko ostrzegam iż siedzą tam inne wtryskiwacze i turbo więc trzeba to odpowiednio przeliczyć dla swojego silnika.
Ra4al Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Tak, EGROff dobrze zrobiony Jeżeli chcesz się troszku przyuczyć do modyfikacji wsadów, i zrobić pierwszy soft który będzie w miarę bezpieczny dla silnika, a da już jakiś odczuwalny przyrost,to polecam wczytać się w tę lekturę: https://sites.google.com/site/vagecumap/winols-map-changes-from-pd-130-bhp-to-pd-150-bhp Tylko Boost map nie przekraczaj na razie 2450mbar ID nie musisz ruszać dla takich początków To są dopiero początki, później zaczyna się prawdziwe wertowanie anglojęzycznych for w szukaniu podpowiedzi, bo na prawdę nikt nie da odpowiedzi na tacy, jak np zrobić 170KM z AVF/AWX
czornykamil Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Dodatkowo dawki paliwa w najwyższym momencie ustawiłeś ponad 66mg a limiter przepływomierza nadal ustawiony na 60mg. Takze i tak tyle paliwa nie osiagniesz. Poczytaj także o AFR bo u Ciebie wychodzi za niski, nalepiej jakby oscylowało około 17, chyba że lubisz czarny dym za sobą Tak to chyba reszte juz Ci kolega Ra4al napisał, dużo do poprawy
adamspeed01 Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Witam. Czy mogłbym i ja prosić o ocenę programu? Auto zakupione już z cziptuningiem. A4b7 2.0 tdi bpw. Z tego co mi wiadomo silnik ma wyłączony DPF i EGR i do tego korekta mocy. Odczytane sprzętem Kess v2. Mapę załączam w linku:https://megawrzuta.pl/download/c933d7f69e0041fe49b3e4fce1a71970.html
gonzalez09 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 ile dales za te mapy >?? pytam z ciekawosci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się