greg2505 143 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) http://vaglog.pl/log-011_8D979M.html może ktoś coś powie Edytowane 3 Stycznia 2017 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik A4 1 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Wczoraj odebralem samochod z warsztatu, wszystko w normie, żadnych uszkodzen, ewentualnie 2 wtryski sa slabe ale nie az tak zeby cos z nimi robic. Odeslali mnie do elektryka ktory zsjmuje sie vagiem i robi mapki ponieważ prawdopodobnie program który byl wgrany poprostu sie zj***l. Autko bedac w warsztacie podobno przy testowaniu, trzymanie 2tys obrotów strasznie dymilo i w koncu zgaslo czyli jest przelane lub brak powietrza z tym ze komp pokazuje idealne parametry. Jutro mam dzwonic do tego goscia i moze cos ds rade zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 tu nikt nie wie co jest ,sprawa zostaje odłożona do czerwca ,jak szwagier znowu przyjedzie wywalamy pompki i idą do sprawdzenia,jest podejrzenie ,że przy zmianie uszczelnień coś spaprali ,niby korekty w normie ,ale ze strony powietrza wszystko wydaje się być ok,jak nie pomoże to turbo na stół ,niestety wszystko trzeba posprawdzać bo gdzieś te kucyki wywiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radex121 4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Mi w zakładzie tunerskim powiedzieli ze to wina 100% pompek bo nic innego w tych silnikach nie może spowodować takiego spadku mocy...... a u mnie brakuje brawie 30km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 tu jest tak samo i dlatego jak przyjedzie od razu wywalamy pompki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik A4 1 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 O jakich pompkach mowicie? Bo jestem.gotow robic to zaraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radex121 4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Pompowtryski ;P to jest to ustrojstwo którym audi skrzywdziło ten silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik A4 1 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Z tego względu ze nie ogarniam logów powiedz mi jakie wartosci Ci wyszly na wtryskach. Mieszcza sie w normie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 W normie się mieszczą ,ale pierwszy ma ponad 1 na -, a 4 ponad 1na+,tylko to co pokazuje komp to jedno , a w jakim stanie są rzeczywiście pompki to drugie, np mój na 4 miał 2.99 i nie drgnąl ,a moc była ok,po zmianie uszczelnień i zamianie 4 z 3 korekta przeszła na 3cylinder , ale teraz jest ok 1 i auto lepiej się wkręca na obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik A4 1 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Teoretycznie powinien jechac a to seria czy cos robione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 http://vaglog.pl/log-011_8D979M.html może ktoś coś powie Kolego z tego loga ewidentnie problem jest z ciśnieniem doładowania do 3 tys to auto nie ma prawa dobrze jechać zrób porządek z doładowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Możesz jaśniej ,bo nie jeden sprawdzał i twierdził że jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czareq 1 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 zapieczone kierownice w turbo najpierw lekkie przeładowanie a pózniej niedoładowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) A widzieliście kiedyś wykres seryjnego AVF i jak zachowuje się ciśnienie doładowania ? Wykres actual boost'a nigdy nie zgrywa się ze spec... zawsze są takie odchyłki... N75 u kolegi nie reaguje jakoś specjalnie agresywnie... greg2505, możesz wrzucić swoje dane do exela i porównać wykres Edytowane 7 Stycznia 2017 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 no bez jaj , przecież tu jasno widać że układ regulacji ciśnienia doładowania próbuje wysterować zapieczone kierownice w turbinie opóźnienie zawsze będzie ale niewielkie tu jest walka z geometrią turbiny i cięcie dawek przez ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Dlatego przydałyby się pełne logi, a nie tylko grupy 011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się