Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instrukcje Demontażu - Wymiany i Ustawienia Pompowtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Załączam wykonaną przeze mnie instrukcję: Demontażu - Wymiany i Ustawienia Pompowtryskiwaczy

w silnikach 1.9 TDI i niektórych 2.0 TDI 8V (mocowanych na jedną śrubę).

PDF do pobrania:

Przydatne wideo-relacje:

Przydatne foto-ralcje:

Po wymianie PD czy uszczelnień warto podpiąć VAG'a i wejść w kanał 035 potem dać na nastawy podstawowe (basic settings) i puścić tak kilka razy pompę paliwa by dobiła ubytki z magistrali w głowicy, ja dodatkowo ściągnąłem wężyk na powrocie przy filtrze paliwa, by uciekało powietrze.

Po wymianie uszczelnień pompowtrysków warto kontrolować stan oleju przez jakiś czas, tak by sprawdzić czy uszczelnienia się dobrze ułożyły w gnieździe i czy nie ma wycieków z szyny paliwowej poprzez pompkę pod pokrywę rozrządu - chyba nie trzeba pisać jaki wpływ na pracę silnika i turbo ma rozrzedzony olej i jego nadmiar...

Jeśli macie jakieś uwagi, to zawsze mogę coś dopisać czy zmienić. Zdjęcia w dokumencie są wstawione z różnych źródeł, część jest też moich. Instrukcja w głównej mierze powstała dzięki wiedzy forumowym kolegom nik23 i piotrsob1, którzy pomogli mi w dobraniu się do PD.

Edytowane przez kamil-vag

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...