kamil-vag Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Załączam wykonaną przeze mnie instrukcję: Demontażu - Wymiany i Ustawienia Pompowtryskiwaczy w silnikach 1.9 TDI i niektórych 2.0 TDI 8V (mocowanych na jedną śrubę). PDF do pobrania: Pompowtryski Demontaż-Wymiana-Ustawienie Naprawa pompowtryskiwacza - Zestawienie Przydatne wideo-relacje: Pompowtryskiwacze 1 Pompowtryskiwacze 2 Przydatne foto-ralcje: Pompowtryskiwacze 3 Pompowtryskiwacze 4 Pompowtryskiwacze 5 Po wymianie PD czy uszczelnień warto podpiąć VAG'a i wejść w kanał 035 potem dać na nastawy podstawowe (basic settings) i puścić tak kilka razy pompę paliwa by dobiła ubytki z magistrali w głowicy, ja dodatkowo ściągnąłem wężyk na powrocie przy filtrze paliwa, by uciekało powietrze. Po wymianie uszczelnień pompowtrysków warto kontrolować stan oleju przez jakiś czas, tak by sprawdzić czy uszczelnienia się dobrze ułożyły w gnieździe i czy nie ma wycieków z szyny paliwowej poprzez pompkę pod pokrywę rozrządu - chyba nie trzeba pisać jaki wpływ na pracę silnika i turbo ma rozrzedzony olej i jego nadmiar... Jeśli macie jakieś uwagi, to zawsze mogę coś dopisać czy zmienić. Zdjęcia w dokumencie są wstawione z różnych źródeł, część jest też moich. Instrukcja w głównej mierze powstała dzięki wiedzy forumowym kolegom nik23 i piotrsob1, którzy pomogli mi w dobraniu się do PD. Edytowane 1 Października 2016 przez kamil-vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się