stafik91 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Witam, mam pytanko 4miesiace temu kupiłem a4 b5 1.9 afn 97r auto miało walnięta głowice zostało wszystko zrobione tylko mam problem z ogrzewaniem żeby nagrzał się na wskaźnikowe 90' to zajmuje mu to czasami 20/25min jazdy w aucie jest nowa pompa wody swierzy płyn nagrzewnica przepłukana termostat wymieniałem już trzy razy bo myślałem ze go jego wina ale dalej to samo oraz jak sprawdzam na kanale 49 klimatronika to pokazuje -60 ? Spotkał się ktoś z takimi wartościami na klimatroniku ? Dodam tez ze poprzedni właściciel wywalił egr i wstawił mu kolektor z awx . Najlepsze jest to ze np po godzinie jazdy stane np do sklepu na 10min to temperatura na liczników znów pokazuje jak by był zimny i trochę czasu znów mija zanim będzie 90'
SoltyS123 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ja mam pytanie co do odpowietrzania, Czy gdy jak zsunę ten wąż z dziurką od nagrzewnicy i na zimnym silniku go odpale to odrazu powinien lecieć płyn z tego odpowietrznika czy dopiero po rozgrzaniu ?
Leopold27 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Brak egr ma swoje minusy w zimne dni,wolniej się silnik zagrzewa,termostat to tylko Behr/Mahle,przez tą dziurkę powinien lecieć zaraz po odpaleniu.
SoltyS123 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ja nie leci to znaczy ze zapchana nagrzewnica ?
stafik91 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Odpowietrzony jest płyn leci .Termostat oryginał Dziś 25km zajęło dojście do 90'
rudy51 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Odrazu ma lecieć płyn przez dziurkę czy zimny czy cieply, zaraz po odpaleniu pompa wody goni wodę przez układ kanałów wodnych w silniku i nagrzewnicy a dopiero później po nagrzaniu pomalu puszcza na chlodnice. Więc jeżeli na zimnym po zapaleniu nie leci Ci płyn to układ jest zapowietrzony Stafik91 ile było wtedy stopni na polu?
stafik91 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 -6 było a auto wyjechało z garażu w którym stało cala noc a w nim było +2
Langista Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Bez różnicy, przy tych temperaturach będzie Ci się tak wolno nagrzewał, a spadki temperatury są efektem otwierania się termostatu.
Langista Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Jak chcesz, żeby szybciej się nagrzewał, to wyłącz nawiew do czasu, aż osiągnie 90 stopni (po maks 10 km powinno to nastąpić).
wyzyk83 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) sprawdz czy masz sprawna swiece od podgrzewania płynu. afn dośc szybko łapia 90 stopni i trzymają ja bez problemu w porównaniu do silników PD Edytowane 10 Stycznia 2017 przez wyzyk83
maciucha512 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) sprawdz czy masz sprawna swiece od podgrzewania płynu. afn dośc szybko łapia 90 stopni i trzymają ja bez problemu w porównaniu do silników PD Przy -15/-20 około 10 km jazdy i jest 90. To, co napisał kolega: Dziś 25km zajęło dojście do 90' trochę dużo, może trzeba przyjrzeć się dogrzewaczowi. Najlepsze jest to ze np po godzinie jazdy stane np do sklepu na 10min to temperatura na liczników znów pokazuje jak by był zimny i trochę czasu znów mija zanim będzie 90' Ojciec mój forda w dieslu ma (TDCI), nie ma tam takich wahań, ale: blisko 12 litrów chłodziwa i 6,5 oleju, przy ostatnich mrozach nagrzewa się przez blisko 20 km! W AFN jest dwa razy mnie płynów to i szybciej gubi ciepło. Brak egr ma swoje minusy w zimne dni,wolniej się silnik zagrzewa Jeździłem kilka tygodni w zimę na próbę z zaślepionym i nie zauważyłem różnicy w nagrzewaniu, więc jeżeli jest to niedostrzegalna. Edytowane 10 Stycznia 2017 przez maciucha512
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się