cabanmat 6 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Witam Odkąd przyszły minusowe temperatury, podczas rozruchu silnika często wywala mi monit przegrzania silnika. Stan płynu chłodzącego w normie. Co może być nie tak ??? Zerknijcie sami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udiyane 0 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Akumulator słaby,u mnie jeszcze pisało na większym wyświetlaczu "STOP Check coolant!. Taki komunikat pojawi ci się nawet bez odpalania,wystarczy przekręcić kluczyk i odczekać chwilę. Edytowane 8 Stycznia 2017 przez udiyane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Dokladnie.spadek napiecia i wywala jakies bzdury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harisonnn 0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/ tez tak miałem jak było za mało płynu w chłodnicy i pokazywało własnie przegrzenie auta dolałem i problem znikł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodek66 0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Jaeger :) + spadek napięcia i takie komunikaty to norma a tak na marginesie nawet jak jest -16 to i tak słabiutko pali . Hmm akumulator wyciągnięty spod prostownika :/ tez tak miałem jak było za mało płynu w chłodnicy i pokazywało własnie przegrzenie auta dolałem i problem znikł Przecież pisze,że poziom płynu ma w normie , czytasz czy zgadujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Miałem tak w Golfie V, spowodowane było jakimś nalotem na tych prętach (drutach) czujnika poziomu płynu. Wystarczyło poskrobać te pręciki czujnika i problem zniknął. Sprawdź czy da się wyjąć czujnik poziomu płynu i spróbuj oczyścić te pręciki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autko pokazywało -16 bo stoi pod wiatą, realnie na zewnątrz było wtedy ponad -20 stopni Hmm... autko jest u nas już 5lat, zrobiło u nas 100tyś km... do świec żarowych jeszcze nie było zaglądane... chyba czas je sprawdzić kawałkiem kabla i żarówką 12V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Najlepiej wykręcić i sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Metoda na "iskrzenie" w przypadku sprawdzania świec żarowych, jest bardzo myląca. Co do samego błędu to można by sprawdzić i wyczyscić sam czujnik jak to napisał paweu1 Od siebie napisze że wiązka do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Haha nie bada sie napiecia na swiecach tylko opor pradu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) No tak... jeden koniec multimetru na minus akumulatora a drugi na końcówkę świecy... jak mają opór do 1ohma to spoko, jak więcej to do wymiany. Ale wiązka od czego do sprawdzenia ? Edytowane 10 Stycznia 2017 przez cabanmat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Wiązka czujnika płynu chłodzącego. Jak będzie przerwa to tak jakbyś nie miał płynu w zbiorniczku i chyba taki sam błąd pokaże na blacie? Edytowane 10 Stycznia 2017 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zrób mostek na wtyczce do czujnika płynu, pojeździj dwa dni i wszystko będzie jasne, czy winny jest czujnik, czy wiązka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Kolego problemem jest odpalanie, wez kup swiece a nie zastanawiaj bo pewnie z jedna grzeje i to licho, moj ma przejechane 408tys (minimum bo tyle pokazuje licznik) i przy -24 odpalal z jednego do poltora obrotu, czyli deczko gorzej niz w okolicach -10. I zero wachan obrotow i kulenia. Wstyd takie cos pokazywac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się