Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja kupiłem Rockridera 520. Dziś pierwszy wypad przed pracą. Na razie git. Jeszcze drobne regulacje i będzie elegancko ?

No i jeszcze trochę zakupów przede mną ^^

20180529_111239-1134x2016.jpg

Opublikowano
W dniu 29.05.2018 o 12:23, rybus85 napisał:

Ja kupiłem Rockridera 520. Dziś pierwszy wypad przed pracą. Na razie git. Jeszcze drobne regulacje i będzie elegancko ?

No i jeszcze trochę zakupów przede mną ^^

20180529_111239-1134x2016.jpg

niech służy :) masz pracę w rejonie górskim że górala wybrałeś nie trekking :P czy po prostu droga do pracy wyboista :)

Opublikowano

Zawsze wolałem górale to raz,lepiej wyglądają dwa,a po trzecie mam fajne tereny ze sporą ilością lasów dookoła. A tym pojadę wszędzie :) No i trekkingowe wyglądają w większości słabo a nawet gorzej. No i opony przeważnie 26x1,5. Dla mnie bardziej trek to jazdy po mieście drogami dla rowerów. Nie dla mnie. 

Opublikowano

Zresztą zobacz jak to wygląda. Cenowo podobnie jak mój. I gdzie na tych oponkach w teren :)

 

zoom_97b9c4ae-5f47-45dc-b477-3f84c3d68391.jpg

Do tego jeszcze ciasne spodnie rurki,albo przykrótkie powyżej kostek,idiotyczna fryzura, do tego veganin i miękka pała lvl hard. No masakra. Nie dla mnie ^^ 

Opublikowano

hm na treking to nie wygląda heheh mam Kellys Saphix z 11 roku, rama skośna bardziej w teren niż miasto i dawał radę  do tego 28 cali robią robotę, teraz zmieniłem preferencje i więcej po szosie śmigam kolarką, lasy też nią czasem zahaczę, o ile piachu nie ma to się jeszcze da jechać, a jak nie to na plecy rower i heja do przodu :P

Opublikowano

No ten z przykładu z Decathlona(bo tam brałem rower) i ten był w podobnych pieniądzach co mój. W dziale był trekking :) Koło musi być. Ja mam na razie 27,5x2 i na razie dają radę. Na asfalcie lekko hałasują,w terenie w sypkim piachu nie zagrzebał się ?

Muszę jeszcze kilka rzeczy dokupić i będzie git. W niedzielę podjadę do Decathlona i wykorzystam bony które mam na koncie. 

Opublikowano

Ktoś z Was rozbierał przekładnię 7-biegową Shimano Nexus 7 ???

Chodzi mi o demontaż tej przekładni (bez rozbierania na części pierwsze) , umycie i nasmarowanie.

Ewentualnie wymiana wianków.

Ktoś ?

Coś ?

Manual łapotologiczny mile widziany.

Kupiłem rower i mus zajrzeć do tej przekładni.

Z przodu też coś strzela w piaście dynama.

Nigdy nie robiłem rowerów więc każda podpowiedź się przyda, oby po polsku.

Opublikowano

Trudno, mus uderzyć na jakieś forum rowerowe bo tu mechanika ze świecą szukać.:hi:

Opublikowano
2 godziny temu, Fido napisał:

Trudno, mus uderzyć na jakieś forum rowerowe bo tu mechanika ze świecą szukać.:hi:

Widocznie nikt nie rozbieral.

 Moja żona ma nexusa ale 3 biegi i nie było potrzeby rozbierać bo na rowerze przez 2 miechy zrobiła 500km. Narazie bez problemu i oby tak zostało.

Opublikowano

Przestrzegam przed uchwytem rowerowym Thule 591. Wypiął mi się rower na autostradzie, całe szczęście że paski które mocują koła nie puściły bo mogła być jakaś tragedia.

Skończyło się na zmasakrowanym dachu ( na szczęście auto służbowe :) ) 

W drodze powrotnej wykonałem mały retrofit poprawiając inżynierów z Thule :) 

Thule1.jpg

thule2.jpg

Opublikowano

od początku listopada jestem użytkownikiem B6 Cabrio ale widzę, że nie tylko o autach tutaj... ?

na tych wynalazkach przelatałem cały 2018. W chwili obecnej wszystko rozgrzebane i 2019 rozpocznie się z 4-5szt. na różne okazje. Ograniczam ilość bo wczesniej to i 15szt. bywało ? Jak możecie się domyślać, lubię sprzęty bardziej klasyczne, z najlepszych lat MTB. Jakoś nie ciągnie mnie do 29". Może skuszę się na pozostawienie jednego współczesnego Tomac Carbide SL ale to też 26". Na pewno od wiosny wpadnie trochę fot ode mnie bo auto kusi by wybierać się w fajne miejsca na rower. 

IMG_4981.JPG

IMG_4910.jpg

Opublikowano

Ja byłbym za tym jak mi kiedyś gówniak rowerem przerysował drzwi to potem był problem z kasą na naprawę bo ojciec najpierw, że zapłaci ale jak zobaczył, że to nie jest 50 zł to zaczął kombinować. A tak to ubezpieczenie by wypłaciło i już. A jak sprawdzać np. przy kontroli coś jak oc pojazdu.

Opublikowano

Witajcie rowerzyści. Jesienią po wieloletnich przygodach z rowerami górskimi i crossowymi "zachorowałem" na szosę... I stoję teraz przed dylematem, chce kupić szosę i nie wiem na co się zdecydować. Nowy rower z gorszym osprzętem czy używany z lepszym... Jako nowy myślę o ramie alu i osprzęcie tiagra, w grę wchodzą rowery typu endurance np. Merida Scultura 300, Giant contend, Canyon Al 6,0 Endurace. W cenie tych nowych rowerów mógłbym kupić używany na ramie karbonowej tylko zawsze kupując używane jest jakieś ryzyko. Doradźcie czy macie jakieś doświadczenia z tymi szosówkami co wymieniłem, a może ktoś ma coś fajnego, pewnego do sprzedania. Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego roweru z ramą karbonową? dzięki z góry za pomoc.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Wojto napisał:

Witajcie rowerzyści. Jesienią po wieloletnich przygodach z rowerami górskimi i crossowymi "zachorowałem" na szosę... I stoję teraz przed dylematem, chce kupić szosę i nie wiem na co się zdecydować. Nowy rower z gorszym osprzętem czy używany z lepszym... Jako nowy myślę o ramie alu i osprzęcie tiagra, w grę wchodzą rowery typu endurance np. Merida Scultura 300, Giant contend, Canyon Al 6,0 Endurace. W cenie tych nowych rowerów mógłbym kupić używany na ramie karbonowej tylko zawsze kupując używane jest jakieś ryzyko. Doradźcie czy macie jakieś doświadczenia z tymi szosówkami co wymieniłem, a może ktoś ma coś fajnego, pewnego do sprzedania. Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego roweru z ramą karbonową? dzięki z góry za pomoc.

Ponad rok temu stałem przed podobnym dylematem. Po wielu rozmowach ze znajomymi zdecydowałem się na używkę w karbonie, na osprzęcie shimano 105. Każdy kto jeździł na ramie alu i przesiadł się na karbon, mówi, że do aluminum nie wróci. Ja nie mam tego porównania.  A mam coś takiego: Canyon ultimate cf sl 7.0

Edytowane przez stanley
Opublikowano
5 godzin temu, Wojto napisał:

Witajcie rowerzyści. Jesienią po wieloletnich przygodach z rowerami górskimi i crossowymi "zachorowałem" na szosę... I stoję teraz przed dylematem, chce kupić szosę i nie wiem na co się zdecydować. Nowy rower z gorszym osprzętem czy używany z lepszym... Jako nowy myślę o ramie alu i osprzęcie tiagra, w grę wchodzą rowery typu endurance np. Merida Scultura 300, Giant contend, Canyon Al 6,0 Endurace. W cenie tych nowych rowerów mógłbym kupić używany na ramie karbonowej tylko zawsze kupując używane jest jakieś ryzyko. Doradźcie czy macie jakieś doświadczenia z tymi szosówkami co wymieniłem, a może ktoś ma coś fajnego, pewnego do sprzedania. Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego roweru z ramą karbonową? dzięki z góry za pomoc.

Zajmuję się topowymi rowerami od ponad 20 lat, podaj założony budżet bo to on będzie nam dyktował docelowy zakup. Osobiście jedynie pierwszy rower górski w 1993 roku kupiłem nowy, każdy następny był samodzielnie złożonym a już czwarty lub piąty używanym w doskonałym stanie ale z relatywnie lepszym osprzętem. Rowerów najróżniejszych MTB (+3 szosa) miałem kilkadziesiąt, obecnie kilkanaście własnych, część kolekcjonerskich. Oczywiście nie napisze Ci który konkretnie model masz wybrać, to osobiste preferencje. Ja mogę jedynie opisać Ci wady i zalety poszczególnych materiałów i konstrukcji z poleceniem poszczególnych producentów z ichnimi technologiami/konstrukcjami.

Opublikowano

Interesuje mnie np. konkretnie ten rower: https://www.olx.pl/oferta/canyon-endurace-al-7-0-2018-CID767-IDx2EXK.html Budżet to do około 4000 zł, chciałbym geometrie endurance, nie zamierzam się ścigać, chce jeździć rekreacyjnie, do 100 km na dzień. Mam 180 cm wzrostu i ważę 82 kg. Ten z linka teoretycznie byłby ok, ale gość jest tylko o 2cm wyższy i pisze że jest za mały...wg canyona rozmiar m byłby idealny ale trudno zdecydować bez przymierzenia i porady eksperta...

Opublikowano
3 godziny temu, Wojto napisał:

Interesuje mnie np. konkretnie ten rower: https://www.olx.pl/oferta/canyon-endurace-al-7-0-2018-CID767-IDx2EXK.html Budżet to do około 4000 zł, chciałbym geometrie endurance, nie zamierzam się ścigać, chce jeździć rekreacyjnie, do 100 km na dzień. Mam 180 cm wzrostu i ważę 82 kg. Ten z linka teoretycznie byłby ok, ale gość jest tylko o 2cm wyższy i pisze że jest za mały...wg canyona rozmiar m byłby idealny ale trudno zdecydować bez przymierzenia i porady eksperta...

Będzie dla Ciebie za mały  moim zdaniem. Mam rozmiar M i 178 wzrostu. Jest na styk. Takie moje zdanie. Jeżeli nie masz daleko, możesz podjechać i przymierzyć  ;)

Opublikowano (edytowane)

Wielku dzięki stanley, nie pozostaje mi nic innego jak się przymierzyć. A z tymi ramami alu czy carbon to co osoba to inna opinia, jedni że carbon dużo lepszy drudzy że lepsze dobre al niż kiepski węgiel, itd itp

Edytowane przez Wojto
Opublikowano

Przymierzyłem się do rozmiaru M Canyona 6,0 al, w wersji wmn. Wydaje się, że ten rozmiar będzie jednak ok. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...