Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy siadla turbina ?? Jak sprawdzić ??


Dawidepd

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam bardzo poważne pytanie. Czy da rade sprawdzic kablem z komputerem przez program vag 208 czy vcds czy padla mi turbina ?? Jak tak to bardzo bym prosil jak to zrobic , najlepiej krok po kroku. Moge zrobic foto i wstawic tu to mi ktos powie. Nie katuje autka na zimnym raczej zawsze czekam by ta chwile pochodzil przed ruszeniem. Autko to audi a4b5 99r polift 75km. Na zimnym to kolo 2 tysiecy obrotow slychac gwizd nie jakis mega glosny ale slychac . Jak sie rozgrzeje i jade autkiem to kolo 100km/h tez slychac troche a powiem ze powyzej setki nie bardzo slychac albo glos silnika to tlumi. Ale znowu jak jade setka czy ponad i agresywnie przygazuje to slychac. Kto powie jaka cena regeneracja turbinki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem od razu , nie lubie osob ktore maja jakies pojecie ale nie za duze. Sam nie mam wiec pytam . ALe kolego powiem CI ze mam turbinke i intercooler rownież.

Aczkolwiek moze to nie byc turbina , wiec wlasnie pytam jak sprawdzić . MOze to jakis niedrożny przewod i gwizd jest.

Edytowane przez Dawidepd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dawidepd napisał:

Powiem od razu , nie lubie osob ktore maja jakies pojecie ale nie za duze. Sam nie mam wiec pytam . ALe kolego powiem CI ze mam turbinke i intercooler rownież.

Masz rację. Rzadki silnik i niepotrzebnie zasugerowałem się internetem, w którym wyczytałem, że AFF jest niedoładowany.  A oprócz wrażeń dźwiękowych jakie masz objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Yuri22 napisał:

Masz rację. Rzadki silnik i niepotrzebnie zasugerowałem się internetem, w którym wyczytałem, że AFF jest niedoładowany.  A oprócz wrażeń dźwiękowych jakie masz objawy?

Wlasnie kolego tam nie zawsze madrze pisza , a ja nie z tych oisob co zaraz leca do mechanika i placa kokosy a tam moze kabel niedrozny ( wąż ) Pisza tu tez ze moc traci . Ja mam malutki silnik 75 km wiec rewelacji nie mam. ALe ja nie widze zadnej utraty mocy czy gwizda teracz czy wczesniej jak kupilem auto wszystko jest jak bylo.

Pomoze moze ktos ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak gwizda to szukaj kolego nieszczelnosci, zapocenia na weżach i przy intelcoolerze moga świadczyć że to te miejsca sa winne. fajnie by było gdybyś zrobił logi, swoja droga skoro masz  AFF to jest zdławione programowo 1z. Wiec polecam ci podleciec do tunera, on ci ogranie co nie tak i jak zrobisz soft spokojnie na jakies 110km to znacznie odczujesz różnice. Czy pada ci turbawka to ocenic mozesz po ilosci oleju w dolocie i przede wszystkim luzach na wirniku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Mozgu napisał:

jak gwizda to szukaj kolego nieszczelnosci, zapocenia na weżach i przy intelcoolerze moga świadczyć że to te miejsca sa winne. fajnie by było gdybyś zrobił logi, swoja droga skoro masz  AFF to jest zdławione programowo 1z. Wiec polecam ci podleciec do tunera, on ci ogranie co nie tak i jak zrobisz soft spokojnie na jakies 110km to znacznie odczujesz różnice. Czy pada ci turbawka to ocenic mozesz po ilosci oleju w dolocie i przede wszystkim luzach na wirniku. 

To nie turbo moim zdaniem. Moc by tracił. Ja nic nie odczowam.  Jak jeżdżę spokojnie pisku nie ma wgl nawet i 140. Tylko bez pedała do deski 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie turbo moim zdaniem. Moc by tracił. Ja nic nie odczowam.  Jak jeżdżę spokojnie pisku nie ma wgl nawet i 140. Tylko bez pedała do deski 

moc często ma do końca.....nawet jak spory luz na osi wałka turbiny

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, sebidi napisał:


moc często ma do końca.....nawet jak spory luz na osi wałka turbiny

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
 

Więc powiedz mi kolego jak to najlepiej sprawdzić klucze mam więc nie problem. Tylko powiedz krok po kroku co i jak bo trochę zielony: ) ej i ten filmik co wstawiłem to raczej z tego miejsca to słychać. Nie wiem jak to dokładnie się nazywa. Ale z tego centralnie co widać. Tak mi się wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągnij wąż gumowy od zimnej strony i poruszaj wirnikiem sprawdź luz wzdluzny i poprzeczny
na boki min może się ruszać ale nie może wzdluznie

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...