Daro1336 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Witam, Mógłby ktoś pomóc ocenić czy Moja turbina pracuje prawidłowo ? AFN 1.9 TDi . Logi wykonane prawidłowo, na rozgrznaym silniku itd. LInk do logów dynamicznych : http://vaglog.pl/log-011_8F39d.html Dziękuję za pomoc.
paweu1 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Coś jest nie tak. Zadaną wartość osiąga dopiero przy 3 tyś. obr. Czy ktoś się bawił regulacją sztangi, turbo było regulowane? Sprawdź wężyki podciśnienia
Daro1336 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 Nic nie było robione jak do tej pory. Od kupna zrobiłem 60 tys km . Logi zrobiłem z czystej ciekawości sprawdze wezyki i dam znać co i jak .
karaluch8 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Nom. Turbo wstaje za późno. Wężyki, czy gdzies podciśnienie nie ucieka.
Musashi Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 to raczej log -słownie - jeden log a nie logi, do tego w niewłaściwym dziale. turbina zbyt późno ładuje. ale dlaczego bez pozostałych logów brak możliwości diagnozy.
Daro1336 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 Rozumiem. Dziękuję za pomoc. Sprawdzę wężyki w najbliższym czasie i zrobię pozostałe logi. Oczywiście post już dodam w odpowiednim dziale.
Paweł_91 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Witam podepnę się do tematu proszę o analize logów http://vaglog.pl/log-011_L6hy2.html pacjent a4 1.9 tdi 110km afn brakuje mocy podczas przyspieszania, mam wrażenie że im wyższe obroty silnika to odcina turbo, wężyki podciśnieniowe sprawdzone, do obu zaworków psiknięte wd40 przedmuchane nic nie pomogło, map sensor wymyty, wyskakuje jego bład 00519 intake manifold pressure sensor G71 oraz 28-10 Short to plus intermittent (ten błąd wyskakuje co chwile). auto 2 lata nie sprawiało kłopotów było ok zero błedow, do teraz .Co może być przyczyna co mogę sprawdzić jeszcze ?
Paweł_91 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Problem rozwiązany okazało się że turbina była do czyszczenia zacinała się geometria, teraz auto poprawnie przyspiesza i zero błędów na vagu. Nowe logi po zabiegu http://vaglog.pl/log-011_S094R5.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się