Brdm Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Według ETKI numer bagnetu dla silnika BPW to 038115611G, Numer jaki mam wybity na bagnecie to 038115611K. Który numer jest prawidłowy ? Może ktoś sprawdzić u siebie jaki ma numer bagnet w silniku BPW ?
Musashi Opublikowano 27 Stycznia 2017 Opublikowano 27 Stycznia 2017 prawidłowy nr bagnetu do BPW 2007 czyli z wałkami napędzanymi zębatkami, to 038115611K który wycofano w 2007 roku i zastąpiono 038115611L. 038115611G stosowany jest do BPW z 2005, wałkami napędzanymi łańcuchem.
Brdm Opublikowano 27 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) mój błąd za mało szczegółów podałem BPW z 2005roku. Czyli powinien być z tego co piszesz 038115611G Hmm tylko dlaczego jest 038115611GK. Mogę to jakoś sprawdzić po oznaczeniu silnika czy coś ? Edytowane 2 Lipca 2017 przez Brdm
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dnia 26.01.2017 o 22:11, Brdm napisał: Numer jaki mam wybity na bagnecie to 038115611K. Dnia 27.01.2017 o 07:16, Musashi napisał: prawidłowy nr bagnetu do BPW 2007 czyli z wałkami napędzanymi zębatkami, to 038115611K Dnia 27.01.2017 o 14:45, Brdm napisał: mój błąd za mało szczegółów podałem BPW z 2005roku z automatem. Czyli powinien być z tego co piszesz 038115611G Hmm tylko dlaczego jest 038115611GK. w profilu masz rok prod auta 2007. skąd wiesz że nie został zmieniony silnik, lub nie została wykonana modernizacja wałków na zębatkowe? niestety aktualnie nawet po VIN tego nie sprawdzisz. wejdź do kanału i poszukaj nr katalogowego miski oleju. może coś się wyjaśni.
Brdm Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) No wychodzi na to że silnik był wymieniony ... i numer bagnetu taki jaki jest teraz. Dzięki ! Edytowane 2 Lipca 2017 przez Brdm
Musashi Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 16 minut temu, Brdm napisał: No jeden jest z 2007 a drugi z 2005... No wychodzi na to że silnik był wymieniony ... i numer bagnetu taki jaki jest teraz. Dzięki ! nie ważne ile ich tam masz, ważne aby zadając pytanie być precyzyjnym.
Karasik2 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 no to teraz pytanie czy jakkolwiek idzie sprawdzić czy silnik był wymieniany? ja miałem bagnet o końcówce T a wczoraj zakupiłem po VIN EA jest krótszy. Mam BRD
Musashi Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 z boku bloku jest kod silnika, istotne są odpowiedzi: 1. jaki silnik to jedno, 2. jaka miska 3. czy są wałki czy ktoś je może już usunął
Karasik2 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Musashi napisał: z boku bloku jest kod silnika, istotne są odpowiedzi: 1. jaki silnik to jedno, 2. jaka miska 3. czy są wałki czy ktoś je może już usunął silnik BRD kod poproszę mechanika by odczytal bo chyba sam nie podołam..? miska hmm 03G 103 603 AH walki sa Edytowane 3 Marca 2017 przez Karasik2
Rabbi Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Te bagnety w BPW to jakaś kpina.Nie widać dobrze stanu oleju-czarny olej na czarnym cieniutkim bagnecie
Karasik2 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 wiem mam to samo masakra na szmatce kleks a bagnet wkładam i wyciągam po 10 razy! a szczyt wszystkiego bylo ze miałem w BRD za długi ! Zakpiłem krotszy w aso po vinie ... ale tez czarny jest ... Skoro wymieniali w 2009 to juz mogli by dsc srebrny np.
Musashi Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 wszystkie bagnety z 2.0 tdi 16V pd to kpina. do tego durne kulki które zgarniają olej z brzegów rurki bagnetu, przez co zwykle pokazuje że oleju jest więcej niż w rzeczywistości...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się