PINIOWROCLAW Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam mam problem,wlacza mi sie tryb awaryjny i auto nie chce jechac.Dzieje sie tak jak przekrocze okolo 180km/h.Wylacze zaplaon i po sekundzie jest juz wszystko oki.Bylem na komputerze i nic nie pokazal,jedynie przeplywomierz.Kupilem nowy,ale dzieje sie tak dalej.Wiec nie wiem co moze byc,moze ktos z Was koledzy mial taki problem. Pozdrawiam
PINIOWROCLAW Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 mmm mozesz mi powiedziec co to sa te logi?Pozdrawiam
Madas Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html[br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 23:14_________________________________________________tam masz wszystko [br]Dopisany: 02 Styczeń 2009, 23:15_________________________________________________Piotrek uzupełnij profil - silnik.... bo nie wiadomo co i jak
PINIOWROCLAW Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 Sorrki,ale jestem nowy i tak powoli dochodze do wszystkiego.Dzieki Adas za uwage,moze cos podpowiesz co to moze byc?
odzim Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 a jak wkrecisz motor na 2 czy 3 biegu tak do 4tys to nie wpada ci czasem tez w tryb awaryjny, bo jak tak to sterowanie turbo lub łopatki w turbo ci sie zacinaja, ale jak ci napisali zrob logi statyczne, dynamiczne szczegolnie 03, 08, 011 i bedzie mozna cos powiedziec konkretnie
PINIOWROCLAW Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam,tak tez mi sie robi na tych biegach co napisales.Pozdrawiam
odzim Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 to ja w ciemno stawiam kierownice w turbo ci sie przycinają turbo do czyszczenia albo przynajmniej do rozrusznia sztanga i potem przepałowac auto i moze bedzie dobrze. poszukaj jak rozruszac sztange w turbinie i to wykonaj jak nie pomoże trzeba bedzie wyjac i wyczyscic w jakimś zakladzie co tym sie zajmuje, samemu bym nie proponowal ,chociaz sporo osob to robi samemu.
Patrox Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam,tak tez mi sie robi na tych biegach co napisales.Pozdrawiam Przyjedz na diagnostykę do nas jeśli jesteś z Wrocka. Na 99% albo zaworek N75 a ja stawiałbym na zapieczone kierownice żaluzji w turbinie. Pozdrawiam
PINIOWROCLAW Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2009 Jestem z Wrocka i z mila checia bym podjechal,tylko obecnie jestem w Angli i nie wiem kiedy bede.Jezeli chodzi tutaj o mechanikow i serwis to oni za nim coz zdiagnozuja to poplyne od groma kasy i zazwyczaj u nich wszystko jest do wymiany na nowe.Oni nigdy nie staraja sie naprawic lub cos kombinowac.Zawsze nowe i serwis,a sami dobrze wiecie jakie ceny sa w serwisach.Pozdrawiam Jezeli sa to zapieczone kierownice żaluzji w turbinie to czy moge sam cos zrobic??? Pozdrawiam
Patrox Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Jestem z Wrocka i z mila checia bym podjechal,tylko obecnie jestem w Angli i nie wiem kiedy bede.Jezeli chodzi tutaj o mechanikow i serwis to oni za nim coz zdiagnozuja to poplyne od groma kasy i zazwyczaj u nich wszystko jest do wymiany na nowe.Oni nigdy nie staraja sie naprawic lub cos kombinowac.Zawsze nowe i serwis,a sami dobrze wiecie jakie ceny sa w serwisach.Pozdrawiam Jezeli sa to zapieczone kierownice żaluzji w turbinie to czy moge sam cos zrobic??? Pozdrawiam CZyszczenie żaluzji związane jest z wyciągnięciem turbo, rozebraniem go na częsci pierwsze i piaskowaniem. Jeśli to poptrafisz to tak, możesz sam to wykonac. Ale yanim zaczniesz cokolwiek robić potrzebna ci diagnoza
odzim Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 mozesz sam kluczem nr 13 lub 14 złapac za sztange i troche nia pomachac góra dół(zdejmij wezyk z gruszki bedzie latwiej) w pelnym zakresie ale tak z 50 -100 powtorzeń potem na autostrade i pobutowac auto i powinno na jakis czas pomóc
PINIOWROCLAW Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 mmm jutro popatrze i postaram sie cos zrobic.Dzieki serdeczne
variocustoms Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Taniej będzie chyba podjechać do serwisu w Europie bo w UK na wszystko mega cena, a co do wymiany na nowe a nie naprawa to coś wiem o tym chociaż trochę inna branża jednak maszynowa oni się nie pierd..ą z naprawami.
Dan Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 miałem to samo a wszystko przez małą dziurkę w dolocie od interkulera do tyrbiny i trochę sadzy także jak w moim przypadku wystarczyło czyszczenie i wymiana gumy załatwiło problem
Paplok Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witajcie moze ktos napisac gdzie jest ten interkuler i przepustnica w moim silniku AFN bo mam zamiar sobie poczyscic na wiosne i musze sie przygotowac Z gory dziekuje
aju Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 interkuler pewnie chodzi Ci o intercooler stań przodem do auta przy otwartej masce, chłodnica powietrza jest po prawej stronie na dole za zderzakiem (przed nadkolem) widać ją przez dolną boczną kratkę zderzaka oraz od góry przy otwartej masce. przepustnica nie ma czegoś takiego a AFN poza tym bród w IC nie będzie powodował trybu awaryjnego
Paplok Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 interkuler pewnie chodzi Ci o intercooler stań przodem do auta przy otwartej masce, chłodnica powietrza jest po prawej stronie na dole za zderzakiem (przed nadkolem) widać ją przez dolną boczną kratkę zderzaka oraz od góry przy otwartej masce. przepustnica nie ma czegoś takiego a AFN poza tym bród w IC nie będzie powodował trybu awaryjnego dzieki wielkie za pomoc a to mowisz ze nie oplaca sie czyscic IC Bo na wiosne chce sobie wszystko co mozliwe poczyscic w swoim autku.. Dodam ze robie to profilaktycznie bo narazie autko chodzi bez problemu Moze ktos podpowie co jeszcze czyscic
aju Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 czyścić najbardziej opłaca się kolektor dolotowy, resztę jak masz zapał i chęci to możesz czyścić
Paplok Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Dzieki aju a mozesz mi jeszcze pomoc tzn gdzie dokladnie znajduje sie ten kolektor dolotowy i czym go wyczyscic Bo napewno sobie poczyszcze IC bo zapal mam ogromny to jest moja pierwsza Audianka takze bede dbal o nia PS. zreszat moje pierwsze autko to Golf II i tez o niego dbalem Ale teraz ta audianka to cos wiecej niz Golf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się