Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pracuje jak traktor - nie pracuje jeden cylinder.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na filmiku puka tak jak u mnie wczoraj po wstawieniu nowych szklanek i zaraz po odpaleniu, po dwóch minutach przeszło,  może to szklanki nieregularnie dają ciała? by pasowalo że raz załapuje raz nie, 

Opublikowano
7 minut temu, michcio1985 napisał:

na filmiku puka tak jak u mnie wczoraj po wstawieniu nowych szklanek i zaraz po odpaleniu, po dwóch minutach przeszło,  może to szklanki nieregularnie dają ciała? by pasowalo że raz załapuje raz nie, 

Słuchaj- tak było ale teraz głowica jest po kapitalnym remoncie- wszystko w niej nowe. 

Zawartość dodana 6 minutes later
13 minut temu, michcio1985 napisał:

na filmiku puka tak jak u mnie wczoraj po wstawieniu nowych szklanek i zaraz po odpaleniu, po dwóch minutach przeszło,  może to szklanki nieregularnie dają ciała? by pasowalo że raz załapuje raz nie, 

Co miałeś na myśli z tym tandemem. jakiś czas temu uszczelniałem króciec podciśnienia pompy vacum- kojarzę fakty i może to pompa szwankuje?

Zawartość dodana 14 minutes later

po tym remoncie głowicy pewnie mechanik nie podłączył kabla czujnika temp bo mam taki błąd:

 

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

        30-00 - Open or Short to Plus

Czepiam sie wszystkiego - może mieć to jakiś wpływ że auto zmulone?

Opublikowano
59 minut temu, wielki1980 napisał:

po tym remoncie głowicy pewnie mechanik nie podłączył kabla czujnika temp bo mam taki błąd:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to Plus

Czepiam sie wszystkiego - może mieć to jakiś wpływ że auto zmulone?

Odpada - to czujnik temperatury zewnętrznej a nie G62... Jesteś pewny tego mechanika ? Że robił zgodnie z serwisówką, dokręcił dynamometrem wszystko itp ? Jakie szklanki założyłeś i wałek ? ? ? Kompresje zmierzyłeś ? ? ? Bipy nie są dużo na minus, ale można od niczego ciśnienie pompy sprawdzić... 

Opublikowano
20 minut temu, kamil-vag napisał:

Odpada - to czujnik temperatury zewnętrznej a nie G62... Jesteś pewny tego mechanika ? Że robił zgodnie z serwisówką, dokręcił dynamometrem wszystko itp ? Jakie szklanki założyłeś i wałek ? ? ? Kompresje zmierzyłeś ? ? ? Bipy nie są dużo na minus, ale można od niczego ciśnienie pompy sprawdzić... 

Mechanik niby polecony- ale ręki sobie uciąć nie dam. Ma warsztat w którym robi szlify głowic i sprzęt do tego. Myślę że wie co robi. 

Opublikowano

Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania).  Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego...  Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? 

Opublikowano
10 minut temu, kamil-vag napisał:

Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania).  Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego...  Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? 

No kleiłem króciec niedawno- nie mam wakuometra żeby sprawdzić podciśnienie. Hamulec ok i widzę że jak robię test wyjść to sztanga działa.

Zawartość dodana 1 minute later
Teraz, wielki1980 napisał:

No kleiłem króciec niedawno- nie mam wakuometra żeby sprawdzić podciśnienie. Hamulec ok i widzę że jak robię test wyjść to sztanga działa.

Na logach widać , że turbo doładowuje...

Opublikowano

Może teraz zrozumiesz o co mi kaman :P Powinien mieć taki delikatny overboost... 

awx-11-01.png 15950fa49b53adb9.jpg

Opublikowano
9 godzin temu, kamil-vag napisał:

Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania).  Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego...  Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? 

ale zauważ, ze w BSie wstaje w 2 sek, wiec dramatu nie ma, ale podciśnienie i przestawialnosc kierownic rozumiem sprawdzone na dzień dobry.

Zawartość dodana 1 minute later

ew. dziurawy dolot.

Opublikowano
14 godzin temu, kamil-vag napisał:

Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania).  Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego...  Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? 

Krociec szczelny. Moze to pompowtryski?  Jak sprawdzic czy sa sprawne? 

Opublikowano

Napisałem od czego zacząć.

PD wg logów są ok. Natomiast faktyczna diagnoza, po demontażu, rozmontowaniu, wyczyszczeniu, ponownym złożeniu i weryfikacji na testerze do PD.

Opublikowano
20 godzin temu, kamil-vag napisał:

Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania).  Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego...  Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? 

Ciśnienie narasta ale po przekroczeniu nawet 3000obr auto nie ma kopa tego co miało. 

Zawartość dodana 17 minutes later
16 minut temu, wielki1980 napisał:

Ciśnienie narasta ale po przekroczeniu nawet 3000obr auto nie ma kopa tego co miało. 

Panowie podpowiedzcie coś bo jadę jutro do mechanika który robił remont. Chce mieć jakieś asy w rękawie...

Opublikowano

Myślę, że wszystko zostało już napisane co sprawdzić itp...

Opublikowano
38 minut temu, wielki1980 napisał:

Chce mieć jakieś asy w rękawie...

Myślę, że to nie jest metoda...

z założenia, wypowiedź "as w rękawie" jest pejoratywna... :cool1:

Opublikowano
Dnia 11.02.2017 o 22:26, kamil-vag napisał:

Nie wiem, może się mylę, ale brak mi tu tego początkowego doładowania (a nawet chwilowego przeładowania).  Nie ma tego charakterystycznego kopa tylko powoli narasta ciśnienie do właściwego...  Może warto przejrzeć podciśnienia i sprawdzić N75 ? ? ? Króciec na Vaccum szczelny ? 

Panowie a może to zatkany katalizator jest przyczyną "zmulenia" auta.  

Opublikowano

Łukasz nie ma co gdybać - auto na warsztat i posprawdzać to co tu było opisane i katalizator też możesz sprawdzić...

Opublikowano

Auto u mechanika i nie mogą dojść końca co mu jest. Czepili się turbiny - nie wiem czy jest sens.

Opublikowano (edytowane)

Turbina ok , pompa vacum podmieniona, wężyki podciśnienia sprawdzone, wydech drożny a dalej nie jedzie.  Mechanik nie wie czego się już czepić. 

Edytowane przez wielki1980
Opublikowano (edytowane)

Jakie jest ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej?

Edytowane przez CzarekJ
Opublikowano
10 godzin temu, CzarekJ napisał:

Jakie jest ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej?

Pompa tandemowa podmieniana więc raczej poprawne.  Nie wiem jakie ciśnienie bo nie byłem przy pomiarach mechanika.

Opublikowano
Dnia 11.02.2017 o 19:56, Musashi napisał:

Logi źle nie wyglądają.

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to pomiar ciśnienia paliwa z tandem, ew. za mocno cofnięte śruby regulacyjne PD.

 

ponadto

to co Kamil napisal, nt. N75, podciśnień czy siłownika zawsze można sprawdzić, jednak jak rozumiem auto przed naprawą głowicy dynamikę miało lepszą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...