sandmann Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Witam!jak w temacie przy 120km/h na 4 biegu odcina turbię, a ostatnio odpaliłem samochód, silnik pracował ok 5min, po czym ruszyłem i odcięło przy 100 na 4-ce?? czy to czujnik n75 czy coś innego?
kamil-vag Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Warto by podpiąć pod VAG i sprawdzić czy błąd z przeładowania czy niedoładowania...
kamil-vag Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Jak przeładowuje... Auto jest mułowate czy raczej jest dobrze i nagle odcina ? ? ?
sandmann Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2017 Do momentu odcięcia zbiera się i wchodzi na obroty że aż miło i nagle ciach...jedziesz traktorem
skera94 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Poczytaj w już istniejących tematach, jest tego dużo. Może być czujnik, może zapieczona turbina, przyczyn może być kilka. Tak jak już ktoś napisał sprawdź pod kompem i najlepiej zrób logi dynamiczne. Znajdziesz na forum dużo info na ten temat. To najprawdopodobniej przeładowuje aż w końcu rozłącza turbo, i pewnie po ponownym odpaleniu wraca do normy, to bardzo częsty przypadek.
sandmann Opublikowano 29 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2017 Dobra dzięki, to sobie ogarnę. A mam jeszcze jedno pytanie: czy we wszystkich b6 1.9tdi występuje taki sam rodzaj czujnika n75 czy jest kilka rodzajów?jeśli jest kilka to czy da się bez wykręcania go z auta rozpoznać jaki mamy nr? (np.po roczniku lub VIN-ie?) 40 minut temu, skera94 napisał: Poczytaj w już istniejących tematach, jest tego dużo. Może być czujnik, może zapieczona turbina, przyczyn może być kilka. Tak jak już ktoś napisał sprawdź pod kompem i najlepiej zrób logi dynamiczne. Znajdziesz na forum dużo info na ten temat. To najprawdopodobniej przeładowuje aż w końcu rozłącza turbo, i pewnie po ponownym odpaleniu wraca do normy, to bardzo częsty przypadek. dokładnie tak jest...gaszę samochód, zapalam i wszystko wraca do normy
kamil-vag Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 U Cb będzie ten 8E0906627C wkładany od 01.07.2002 Był jeszcze 8E0906627A wkładany do 01.07.2002 Różnią się one wtyczkami...
sandmann Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 właśnie o to mi chodziło, dzięki! A mam pytanie czysto teoretyczne: oprócz czujnika n75 mamy jeszcze coś takiego jak czujnik n18..podobno PRAWIE niczym się nie różnią, i czy czujnik n18 można zastąpić n75 jeśli by nawalił??
DodoS4 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Dnia 31.01.2017 o 20:29, sandmann napisał: właśnie o to mi chodziło, dzięki! A mam pytanie czysto teoretyczne: oprócz czujnika n75 mamy jeszcze coś takiego jak czujnik n18..podobno PRAWIE niczym się nie różnią, i czy czujnik n18 można zastąpić n75 jeśli by nawalił?? Spokojnie możesz podmienic n75 na n18 i sprawdzic czy jest jakaś poprawa. Zrób logi i będzie wszystko jasne. Ja stawiam na zapieczoną turbine.
sandmann Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 ok dzięki, jak już ogarnę temat to napiszę co i jak
cabanmat Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) U mnie była turbosprężarka do czyszczenia. W tej sytuacji albo zmienna geometria turbo do czyszczenia, albo elektrozawór turbosprężarki, można przy okazji zmienić/obejrzeć przewody podciśnienia. Na wstępnie najlepiej wykonać logi, da to pogląd na sprawę. Silnik przechodzi w tryb awaryjny, i po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko ustępuje. Jak podepniesz kompa żeby zczytać błędy to na pewno będzie coś z rodziny... 17965 ... przekroczono granicę regulacji... Oryginalny N75 8E0906627C jest w cenie 252.93PLN Edytowane 1 Lutego 2017 przez cabanmat
karaluch8 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Ja 3 razy czyściłem xD Za 3 razem jak po 600km stała, to w drodze na autostrade 3 razy tryb awaryjny. Już powiedziałem, 4 raz nie będę cię wyciągał. I audi takiego przepału nigdy w życiu chyba nie widziała. I od tej pory, jakieś 2 tysiące km. Spokój
cabanmat Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Mi gdy stawała to próbowałem ją przedmuchać na autostradzie (wracałem z nad Morza) do domu autostradą 600km, ale nic to nie dało :/ Autko oddałem do zaufanego warsztatu w lipcu 2015, do tej pory nic się nie dzieje. Wiadomo... Silnik 1.9TDI musi być od czasu do czasu przegoniony (żeby go przedmuchało)
slawekk1980 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Czujniki rzadko kiedy padają (chociaż się zdarza), w większości przypadków winna jest zapieczona zmienna geometria. Jak już dasz do czyszczenia to najlepiej wypiaskować szkłem bo zwykłe piaskowanie nie daje tak gładkiej powierzchni. W poprzednim TDI po takim czyszczeniu jeździłem 4 lata do sprzedaży i było OK. Trzeba tylko wiedzieć jak jeździć aby się znowu nie zasyfiło. Dobrze np. raz na jakiś czas wybrać się gdzieś dalej na zakupy żeby przegonić auto parędziesiat km ekspresówką. Po takim czymś przez kilka miesięcy sztanga chodziła leciutko, gdy się w zimie trochę haczyła to znowu wypad do Ikei i było git :-).
cabanmat Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Zapomniałem napisać moja właśnie była piaskowana
sandmann Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 Chłopaki po wymianie czujnika n75 problem znikłzagadka rozwiązana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się