wiury Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam Proszę o analize błędów. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 9 Faults Found: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-00 - Output Open 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 35-10 - - - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-10 - - - Intermittent Dodam że po wykasowaniu wszystkich i odpaleniu silnika ponowne sczytanie błędów pokazało tylko błąd: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-00 - Output Open Czy to coś poważnego?
wiury Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2009 Akumulatora nie ładowałem, bo rozrusznik kręci jak opętany i nie wskazuje na rozałdowanie akumulatora. A ten elektrozawór węgla to ten czarny element na pokrywie od filtra powietrza? Jak go sprawdzić czy działa?
PAWEL69 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Witam A ten elektrozawór węgla to ten czarny element na pokrywie od filtra powietrza? Jak go sprawdzić czy działa? tak to ten na obudowie sprawdzisz vagiem... Engine< Output test< Start <Next .....aż do testu zaworu [solenoid Valve 1 (N80)] Pozdrawiam
wiury Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 Witam. Już naprawiony elektrozawór i samochodzik nie ma żadnych błędów. Kupiłem drugi zawór ale jak go podłączyłem to nadal wyskakiwał błąd i coś mnie tknęło że to niemożliwe żeby były oby dwa zepsute. Wziąłem się za sprawdzenie przewodów i okazało się zę jeden był przerwany w dość niedostępnym miejscu. Teraz mam zawór na zbyciu. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się