Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo Problem 1.9 TDI AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Niedawno kupiłem A4 b6 1.9 TDi avf i. Niestety auto i zachorowało na brak mocy czytając forum liczyłem na zapieczona sztangę albo N75 bądź problem z gruszka.  Pojechałem do mechanika i grucha ok N75 ok. Oleju w przewodach było sporo aż wyciekał na poduchę silnika w intercolerze Też dużo i turbina świszczała. Koleś stwierdził turbo do regeneracji. Błędów na kompie nie pokazywało jedynie duże przeładowanie 

Co wy na to panowie 

Uwaga moderatora: Proszę o trafniejsze sprecyzowanie tytułu tematu.

Edytowane przez pawl03200
Opublikowano

a mechanik sprawdził czy się VTG się przestawia bez oporu i zacięć? co tzn. że gruszka w porządku?

Jak to sprawdzał?

Zrób logi. Sprawdź błędy...

P.S. Temat wątku jest po to aby inni użytkownicy szukający rozwiązań problemu mogli łatwo go odnaleźć na podstawie jasnych objawów.

Sądzisz, że ktoś w wyszukiwarkę wrzuci hasło: peszek? :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Odpinal wężyki i sprawdzał czy zasysa.  Przegazowywal auto i sprawdzał doładowanie w kompie.  Czarna magia...  jestem zielony nie znam się to pisze co i jak było. Pokazywał że egr mocno zapocony ruszał klapka od egr pokazywał olej w dolocie. A jak zapytałem czy to npewno turbina do regeneracji a nie coś innego to gwarantowal że to turbo a jak jeśli objawy nie znikną to będzie to jego kłopot wtedy a nie mój.  Auto mam jakiś miesiąc i chciałem zrobić też rozrząd a  koleś mówił że wtedy taniej będzie za robotę zawołał sobie za regenerację 950 turbo +450 całej robocizny + części hmm 

Edytowane przez pawl03200
Opublikowano

Znajdź kogoś kumatego, kto ci sprawdzi podciśnienie, i jak pracuje turbo po logach. A dymi ci coś? Możesz równie dobrze sprawdzić - od razu podciśnienie do turbiny, wtedy zassie gruszkę max do góry - max doładowanie. Wtedy sprawdzasz czy ma moc. Moc powinna mieć, i przechodzić w tryb awaryjny, bo bedzie przeładowywało. Ale powinna iść.

Opublikowano

Pojechałem raz jeszcze wyciągnął turbine wirnik miał nieźle luzy osiowe a w środku syf spory . I te blaszki ciężko chodziły. Czyli miał rację że do regeneracji /wymiana 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...