Falcone Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Witam, Z racji tego że obecne wtryskiwacze pomału kończą swój żywot zastanawiam się w co by tu zainwestować. Moc póki co seryjna czy 163 km, ale planuje gdzieś w lecie zrobić okolice 210 km. Zanim wpadłem na pomysł podniesienia mocy byłem zdecydowany na Baracudy 130 ale podają ich wydajność ok 50 km/cylinder czy były by na granicy. Może coś z zapasem? Obecny konfig: Stag 300 premium, AC R01 250, AC W01 bfc. Co proponujecie? Pozdrawiam
k232 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Ja Ci powiem tyle, jesteś z Mielca, 20 km od domu masz Multiserwis - Serwis LPG Stag, nie wiem czy nawet nie jeden z najlepszych w Polsce, podjedź a na pewno Ci tam temat ogarną. Wydaje mi się, że każde lepsze wtryski dadzą radę tylko będziesz musiał się zapatrzeć w lepszy reduktor. Tu masz np 2 linki, oba linki z bardzo dobrymi wtryskami, nie mogę znaleźć na ile km przychodzi 1 wtrysk. http://allegro.pl/listwa-wtryskiwaczy-stag-ac-w03-4-cyl-rozdzielacz-i6576927923.html i drugi http://allegro.pl/y134-listwa-wtryskowa-lpg-tech-yeti-4-cylindry-i6695932493.html Edytowane 3 Lutego 2017 przez k232
Falcone Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 Tak, Multiserwis znam, tylko z nimi jest taki problem, że jak kiedyś do nich dzwoniłem z inną sprawą to trochę niechętnie chcieli się podjąć tematu bo mówili że nie mają bardzo czasu żeby serwisować nie swoje auta, co innego jakby instalacja była zakładana u nich. Ale od tamtego czasu się nauczyłem i sam sobie ogarniam te sprawy i z tym też dam radę tylko potrzebuję porady co wybrać. Co do Twoich propozycji na AC W03 mam minimalnie mniejszą wydajność niż Barracuda 130, a Yeti mają wydajność na poziomie Barracud 115. Ogólnie chodzi mi o to, że chciałbym zrobić setup na dłuższy czas, z zapasem, żeby się nie grzebać z tym co chwila. A czego twierdzisz, że muszę zminić reduktor?
k232 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Bo teraz jak masz 163 KM to reduktor masz wsadzony do 200 KM, a jak zwiększysz moc do 210 to reduktor będziesz musiał wsadzić do 250 KM, tak mi się przynajmniej wydaje Ja byłem wczoraj w Multiserwisie, też nie zakładałem u nich instalacji, tym bardziej, że ja mam KME Nevo, dzwoniłem kilka razy aż w końcu mi pomogli. A Ty jak masz instalację STAG to bez problemu powinni Cię wziąć tylko jak byś się kulturalnie umówił na termin A co powiesz o tych wtryskiwaczach? http://allegro.pl/y111x4-wtrysk-lpg-tech-dragon-solo-bf-1-cyl-4-szt-i6678130801.html Edytowane 3 Lutego 2017 przez k232
Falcone Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 Przecież napisałem, że mam AC R01 250, to jest reduktor do 250 km... Wiem, że jak bym ich męczył to by zrobili ale po co jak można w sobotnie popołudnie samemu się pobawić
k232 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 A nie doczytałem o reduktorze Sprawdź sobie te dragony
JeJu Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 8. Instalacja LPG: 1.8T po modyfikacjach bardzo ładnie toleruje instalacje gazową jeśli takowa założona jest z głową i strojenie jest przeprowadzone poprawnie przy użyciu VCDSA. Osobiście polecam tego typu konfiguracje: komputery: stag / lpgtech214 wtryski: Hana niebieskie / Dragony BF solo / Barracuda 130nl, Keihin brazowy, Eko-Power reduktor: 2xAC R01, Kme Twin Turr, Scorpion GT, przerobiony Prins, Lovato RGJ Super itp o sporej wydolności ciśnieniowej zestaw wskazany wyżej potrafi obsłużyć 240koni w 1.8T link: http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/
soul87 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 do 210 koni w 1.8t bez problemu starczą AC W03 , barracudy 130, yeti i nawet barracudy 115 beda ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się