cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Witam Panowie... Od jakiegoś czasu mam problem z lewym tylnym zaciskiem (po stronie kierowcy).. Zaczęło się od tego że słabo odbijał hamulec ręczny, wymieniłem linkę, mechanik naoliwił.. przez jakiś czas działało.. ale problem powraca. Kilka dni temu byłem na badaniu technicznym, i diagnosta zwrócił uwagę że tylny lewy zacisk stoi i jest różnica w hamowaniu 30%. Sam to zauważyłem jak byłem na zmianie opon na zimowe... ta tarcza bardzo ciężko się obracała jak nią kręciłem I co panowie radzicie zrobić z tym fantem.. orientowałem się u mnie w okolicy, i za bardzo nie ma mechaników którzy zajmują się zaciskami, lub je regenerują. Musiałbym u kogoś zdemontować zaciski tylne i wysłać na regenerację a to = auto stoi przez tydzień Myślę żeby kupić zacisk w zamienniku, TOM77 wycenił mi na 265zł TRW, i po prostu wymienić zacisk ? Tylko czy wtedy znowu nie będzie różnicy 30%, nowy a stary sprawny na tylnej osi ?? Edytowane 9 Lutego 2017 przez cabanmat
Romeck Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Zapytaj Dev'a spec od hamulcówWysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Opublikowano 9 Lutego 2017 Pytałem.. tylko właśnie u kogoś musiałbym zdemontować zaciski, wysłać, on odesłać, i dopiero montować... a to min tydzień auto musi stać nieczynne
romanzlasu Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 może nie zacisk tylko klocki stoją w jarzmie albo prowadnice, ja bym najpierw rozebrał i złożył zgodnie ze sztuką używając odpowiedniej chemii i najważniejsze zdjąć linkę i zobaczyć czy rozpieracz odbija, nie wiem po co wymieniać na pałe nie sprawdzając wcześniej
Falcone Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Jak masz trochę pojęcia to sam w 2h możesz temat ogarnąć. Zestaw naprawczy do zacisków ok 30pln, smar do tłoczków i do prowadnic po kilka zł. Ściągnąć zacisk, rozebrać, przeczyścić tłoczek, cylinderek, prowadnice, nasmarować, założyć nowe gumki i ma chodzić. Najlepiej profilaktycznie to samo zrobić z zaciskiem z drugiej strony, mimo że działa. Edytowane 9 Lutego 2017 przez Falcone
Dev Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Załatw sobie nieprzelotową nakrętkę M12X1 i nakręcony na śrubę od zacisku. Będziesz mógł jeździć bez zacisku.
cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) tzn. bez tylnych zacisków jak wysłałbym Ci do regeneracji ? Tylko czy to bezpieczne ?? Możesz zalinkować tą śrubkę ? i nakręca się na przewód hamulcowy ? Edytowane 9 Lutego 2017 przez cabanmat
cysiek18 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Wyślij raz jeden raz drugi Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 37 minut temu, cabanmat napisał: Przesyłki mnie zjedzą Wyślij od razu dwa. Z nakrętkami możesz spokojnie się przemieszczać. W kilka dni będziesz mieć zaciski z powrotem.
cabanmat Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Opublikowano 9 Lutego 2017 Chyba odezwę się w marcu (czekam na pieniądze) Możesz pokazać jakie to trzeba dokładnie nakrętki ?? Jakie koszta za full regenerację ?
Dev Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Koszt zależny od stanu zacisków gumek oraz wkładów. Dwa zaciski z jarzmami 250zl plus ewentualne części. Zdjęcie nakrętek podeślę Ci jutro. Napisz do mnie na Whats Appie to Ci wyślę foty. Edytowane 9 Lutego 2017 przez Dev
cysiek18 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Potrzebujesz taką nakrętkę podobną do tej ze zdjęcia poniżej (otwór z gwintem tylko z jednej strony, coś jak nakrętka z butelki). Gwint musi być drobnozwojowy M12x1. Jak robiłem swoje zaciski to nie chciało mi się szukać takich nakrętek, wiec w kawałku aluminium wywierciłem sobie otwór nie przelotowy i nagwintowałem (auto tak stało, nie jeździłem tak). Edytowane 9 Lutego 2017 przez cysiek18
wesz82 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Sa dwie opcje zaslepienie tego. Albo tak jak pisze komendant dajemy srube i po klopocie,u mnie ta opcja byla dosc trudna bo nie ma w miescie sklepu z takimi srubami a musialbym jechac 100km po takowa.. A zrobilem to tak; Dorwalem przewod z przednich zaciskow(w kazdym szrocie mozna go dostac za 5) przeciolem go 10 cm od laczenia w srodek wkrecilem dluga srube i po klopocie. Jak juz zdemontujesz tyl i bedziesz tak jezdzil to pamietaj o tym bo skutecznosc hamowania jest mniejsza ale mozna sie poruszac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się