Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oznaczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie krótko zwięźle i na temat , czym się od siebie różnią silniki z tymi oznaczeniami : AEB, APU, ANB, AWT, oraz czy rozrząd od AEB pasowałby do AWT? Pozdro

Opublikowano

Są to kolejne wersje silnikowe. Różnią się osprzętem, im nowsze tym więcej czujników i elektroniki takich jak egr, elektrycznie sterowana przepustnica itd. Co do budowy to wiem np że tłoki z wersji AEB różnią się od tłoków z silnika AUM montowanego w A3. Prawdopodobnie głowice pasują każda do każdego tylko różnią się, że niektóre mają wyjście na egr a niektóre nie.

 

Co do rozrządu to musisz patrzeć na długość paska bo niektóre wersje miały pompę wody z rozrządem a niektóre osobno. Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

Opublikowano

z tego co ja wiem wszystkie te silniki mialy na szczescie osobno pompe:Dale jak sie myle niech ktos mnie poprawi:D:D

 

dlugosc paska rozrzadu jest zwiazana z napinaczem bo byly termiczne czy jakos tak i hydrauliczne np w mojej jest hydrauliczny a roznica ejst taka ze sa 153 zabki na pasku a nie 152 co jest baaaaaardzo istotne

Opublikowano

rozrząd na bloku 06a (np. awt) jest inny jak na bloku 058 (aeb/ajl) 

awt to nowsza elektronika,maf,cewki,ecu,dołożony map 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...