siz17 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Panowie krótko zwięźle i na temat , czym się od siebie różnią silniki z tymi oznaczeniami : AEB, APU, ANB, AWT, oraz czy rozrząd od AEB pasowałby do AWT? Pozdro
Ludi77 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Są to kolejne wersje silnikowe. Różnią się osprzętem, im nowsze tym więcej czujników i elektroniki takich jak egr, elektrycznie sterowana przepustnica itd. Co do budowy to wiem np że tłoki z wersji AEB różnią się od tłoków z silnika AUM montowanego w A3. Prawdopodobnie głowice pasują każda do każdego tylko różnią się, że niektóre mają wyjście na egr a niektóre nie. Co do rozrządu to musisz patrzeć na długość paska bo niektóre wersje miały pompę wody z rozrządem a niektóre osobno. Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.
zwalowy Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 z tego co ja wiem wszystkie te silniki mialy na szczescie osobno pompe:Dale jak sie myle niech ktos mnie poprawi:D:D dlugosc paska rozrzadu jest zwiazana z napinaczem bo byly termiczne czy jakos tak i hydrauliczne np w mojej jest hydrauliczny a roznica ejst taka ze sa 153 zabki na pasku a nie 152 co jest baaaaaardzo istotne
krzysiekml Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 rozrząd na bloku 06a (np. awt) jest inny jak na bloku 058 (aeb/ajl) awt to nowsza elektronika,maf,cewki,ecu,dołożony map
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się