Lolek1z Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Witam wszystkich serdecznie. Próbowałem ogarnąć turbo bo trochę przeładowuje. Problem w tym, że zrobiłem w sumie 6 obrotów sztangą na + i wydaje mi się, że nic to nie dało. Co o tym sądzicie? gdzie szukać problemu? pacjent: a4 b5 1.9 tdi 1z 95r. Wrzucam logi po zrobieniu tych 6 obrotów sztangą. z góry dzięki za pomoc.http://vaglog.pl/log-011_1hO81.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_En71V.html
lukasz51237 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 W logach nie widać żadnego przeładowania. Co się dzieje z autem?
Lolek1z Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 generalnie był zamulony przy wyższych obrotach, ale jak zacząłem grzebać przy sztandze rozruszałem wszystko i przegoniłem go parę razy przy logach to się trochę ożywił. Czyli według logów jest już wszystko ok? nie grzebać nic dalej i zostawić tak jak jest? może to jeszcze kwestia katalizatora bo się go jeszcze nie pozbyłem.
Lolek1z Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 Godzinę temu, lukasz51237 napisał: A filtr paliwa kiedy zmieniałeś? filtr jest ok. jakies 3-4tys. na nim zrobiłem. Dzisiaj zauważyłem, że opaski od przewodów przy filtrze nie trzymają za dobrze i cieknie z nich paliwo ;/ zabieram się za ich wymianę i myślę, że będzie już ok. dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam!
mantix Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 No ciekawe jak tą sztangą kręciłeś w 1z.
Lolek1z Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 5 godzin temu, mantix napisał: No ciekawe jak tą sztangą kręciłeś w 1z. Zwyczajnie. wlazłem do kanału, odkręciłem nakrętkę kontrującą, zdemontowałem zabezpieczenie i jak miałem luźną sztangę to wtedy kręciłem. logi wyglądają chyba ok?
karaluch8 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 A po co tam ręce pchałeś? Jak jeździło to tego się nie rusza. Po za tym gdzie ty tutaj masz jakiekolwiek przeładowanie?
mantix Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 W 1z jest WG, tego się tam raczej nie rusza, bo to nie jest winowajca przeładowania. W tym silniku jak występuje przeładowanie to zwykle wina N75.
Lolek1z Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) Panowie spokojnie. gdybym wszystko wiedział doskonale to bym na forum nie wchodził. auto było zmulone wiec szukałem przyczyny. Mierzyłem suwmiarką sztangę u kolegi u którego wszystko fajnie śmiga i ustawiłem tak jak u niego. Myślałem ze przeładowuje bo w pewnym zakresie było większe ciśnienie niż zadane, ale jak widać się myliłem. dzięki za poprawkę. z ciekawości jeszcze zapytam może ktoś wie- na vagu u mnie na wolnych obrotach turbo dmucha 1009mbar a u kolegi 920mbar skąd się bierze ta różnica? Edytowane 16 Lutego 2017 przez Lolek1z
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się