Stalowypl Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Witam, wiem że temat był już na innych forach, ale chciałem zapytać czy któryś z szanownych kolegów też zmagał się z tym problemem w polifcie? Jadąc na wprost kierownica tak jakby przeskakiwała i trzeba delikatnie ją korygować, natomiast przy nierównej drodze lub koleinach, samochód zaczyna żyć własnym życiem. Mam wrażenie że walcze z kierownicą, auto myszkuje, mało to przyjemne :-(
wrclaguna Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 nie wiem czy dobrze kojarze ale była jakas akcja serwisowa na układ kierowniczy 44 Popytaj w ASO bo na pewno sa flesze
Stalowypl Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 Oczywiście tak zrobię, myślałem że znajdę towarzysza niedoli ;-)
Kopter Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) Temat bardzo znany. ASO Wgrywa aktualizację, która pomaga ale nie całkowicie a problem po czasie wraca. Ogólnie w polifcie temat uważany za "ten typ tak ma" Ja zgłaszałem to na gwarancji ze 3 razy, za każdym coś tam wgrywali, było niby ciut lepiej ale rewelacji nie ma, te auta po prostu bardzo słabo się prowadzą Edytowane 15 Lutego 2017 przez Kopter
Stalowypl Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 Dzieki, pozosaje się przyzwyczaic
mateusz16 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Ile kosztuje wgranie aktualizacji układu kierowniczego?
Patrykjagoda Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Czesc też mam problem z wspomaganiem. Nie zawsze ale zdaza się na postoju drgania kierownica oraz przy jeździe też jakby zabkuje i pływa czasami. Gdy jest cieplej bardziej to czuć
Patrykjagoda Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Wymieniłem przewód wspomagania i plyn i w sumie dużo lepiej.
indiapapa Opublikowano 10 Września 2018 Opublikowano 10 Września 2018 (edytowane) Hej W moim autku również odczuwałem przeskakiwanie kierownicy przy powolnej jeździe. Doczytalem się na amerykańskich forach, że był na to TSB (2020332/6)- wąż tłoczący olej należało wymienić na ten o numerze 8K1 422 893 DB lub nowszym. Ja miałem wąż o numerze 8K1 422 893 CA,więc nadawał się do wymiany. Wąż używka 130zł , olej Febi 06162 30zł. Należałoby do tego jeszcze dorzucić o-ringi (w aso komplet ok. 60zł!), jak ktoś chce mieć pewność, że nie będzie cieknąć. Na górze są śruby M6, na dole M8 (chyba torxa T40 użyłem do tej akcji,na przedłużce 1/2"). Dokręcać je tylko kluczem dynamometrycznym! Polecam przy wymianie ubrać się w ciuchy, które potem można wyrzucić, gdyż przy zdejmowaniu węża można się ubrudzić olejem. Na amerykańskich forach mówili 2 godziny, mi zajęło to ok. 3. Na wstępie polecam rozkręcić złącze śrubowe na środku węża, żeby go luźno przeciągnąć przy poduszce silnika. Ja zaczłem od rozkręcania złacz na końcach , żeby spuścić olej, więc finalnie musiałem przeciąć go na pół - inaczej go nie wyciągniecie. Nowy wąż puściłem inną drogą, pod flanszą od łożyska lewego wałka napędowego. Po wymianie i zalaniu olejem problem tych wibracji znikł. Na forum zagranicznym pisali o tym, że ten wąż jest uciskany przy poduszce stąd te dziwne uderzenia hydrauliczne. Faktycznie jest tam ciasno, ale czy to jest przyczyną czy przyczyną była budowa węża - to wiedzą tylko niemieccy inżynierowie Pozdr Edytowane 10 Września 2018 przez indiapapa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się