Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pływanie i ząbkowanie kiery


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wiem że temat był już na innych forach, ale chciałem zapytać czy któryś z szanownych kolegów też zmagał się z tym problemem w polifcie?

Jadąc na wprost kierownica tak jakby przeskakiwała i trzeba delikatnie ją korygować, natomiast przy nierównej drodze lub koleinach, samochód zaczyna żyć własnym życiem. Mam wrażenie że walcze z kierownicą, auto myszkuje, mało to przyjemne :-(

Opublikowano

nie wiem czy dobrze kojarze ale była jakas akcja serwisowa na układ kierowniczy 44

Popytaj w ASO bo na pewno sa flesze

Opublikowano

Oczywiście tak zrobię, myślałem że znajdę towarzysza niedoli ;-)

Opublikowano (edytowane)

Temat bardzo znany. ASO Wgrywa aktualizację, która pomaga ale nie całkowicie a problem po czasie wraca.
Ogólnie w polifcie temat uważany za "ten typ tak ma"

Ja zgłaszałem to na gwarancji ze 3 razy, za każdym coś tam wgrywali, było niby ciut lepiej ale rewelacji nie ma, te auta po prostu bardzo słabo się prowadzą

Edytowane przez Kopter
Opublikowano

Dzieki, pozosaje się przyzwyczaic :facepalm: 

Opublikowano

Ile kosztuje wgranie aktualizacji układu kierowniczego?

Opublikowano

Czesc też mam problem z wspomaganiem. Nie zawsze ale zdaza się na postoju drgania kierownica oraz przy jeździe też jakby zabkuje i pływa czasami. Gdy jest cieplej bardziej to czuć 

Opublikowano

Wymieniłem przewód wspomagania i plyn i w sumie dużo lepiej. 

Opublikowano (edytowane)

Hej

W moim autku również odczuwałem przeskakiwanie kierownicy przy powolnej jeździe. Doczytalem się na amerykańskich forach, że był na to TSB (2020332/6)- wąż tłoczący olej należało wymienić na ten o numerze 8K1 422 893 DB lub nowszym. Ja miałem wąż o numerze 8K1 422 893 CA,więc nadawał się do wymiany.

Wąż używka 130zł , olej Febi 06162  30zł. Należałoby do tego jeszcze dorzucić o-ringi (w aso komplet ok. 60zł!), jak ktoś chce mieć pewność, że nie będzie cieknąć.

Na górze są śruby M6, na dole M8 (chyba torxa T40 użyłem do tej akcji,na przedłużce 1/2"). Dokręcać je tylko kluczem dynamometrycznym!

Polecam przy wymianie ubrać się w ciuchy, które potem można wyrzucić, gdyż przy zdejmowaniu węża można się ubrudzić olejem.

Na amerykańskich forach mówili 2 godziny, mi zajęło to ok. 3. Na wstępie polecam rozkręcić złącze śrubowe na środku węża, żeby go luźno przeciągnąć przy poduszce silnika. Ja zaczłem od rozkręcania złacz na końcach , żeby spuścić olej, więc finalnie musiałem przeciąć go na pół - inaczej go nie wyciągniecie. Nowy wąż puściłem inną drogą, pod flanszą od łożyska lewego wałka napędowego. Po wymianie i zalaniu   olejem problem tych wibracji znikł. Na forum zagranicznym pisali o tym, że ten wąż jest uciskany przy poduszce stąd te dziwne uderzenia hydrauliczne. Faktycznie jest tam ciasno, ale czy to jest przyczyną czy przyczyną była budowa węża - to wiedzą tylko niemieccy inżynierowie :P

 

Pozdr

 

 

 

 

 

 

8K1 422 893 DB - maglownica.jpg

8K1 422 893 DB - pompa.jpg

20180907_182701.jpg

Edytowane przez indiapapa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...