Allsside Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Witam od kilku dni borykam się z problemem szarpania silnika podczas przyśpieszania na zimnym silniku(jak już rozgrzeje się do 90 stopni problem znika), również na wolnych obrotach co jakieś 2-3 sekundy zabuja mocniej silnikiem i całą budą (wcześniej to nie występowało) dziś dodatkowo przy uruchomieniu silnika zapaliła mi się kontrolka od ESP + silnik znowu miał dziwne drgania i szarpanie przy przyśpieszaniu. Zgasiłem silnik i zapaliłem ponownie , problem znikł. Pojechałem dziś do mechanika podpiąć moją Audi pod Vag'a i okazało się że jest błąd na 2 pompowtryskiwaczu i należy wymontować wszystkie cztery pompowtryski aby je sprawdzić. Mam kilka pytań odnośnie mojego przypadku a mianowicie: -Czy jeśli okaże się że jest to wina pompowtryskiwacza trzeba regenerować wszystkie cztery ? (Nie ukrywam że kwota 450-600 zł za regeneracje jest dość duża) -Czy są jakieś inne możliwości tych właśnie objawów (Może nie trzeba regenerować pompowtrysków) Czytałem trochę na forach i z każdym przeczytanym tematem obawiam się że oddam wtryski do regenracji a problem będzie dalej, więc może to jest wina EGR ? Albo wsuwki konektorów elektrycznych ? Moja Audi to A4 B6 1.9 TDI AWX Z góry dziękuję za każdą odpowiedź na temat mojego problemu. Mój przypadek jest identyczny do tego w tym temacie
kamil-vag Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Ściągnij najpierw pokrywę zaworów i doginij konektory, szczególnie przyjrzyj się temu na 2 cylindrze... Jak to nie pomoże, przydałoby się mieć lapka z VAGiem by porobić logi, szczególnie grupy 013 + 018 + 023. Dokładny opis albo chociaż numer błędu masz ?
Allsside Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) 32 minuty temu, kamil-vag napisał: Ściągnij najpierw pokrywę zaworów i doginij konektory, szczególnie przyjrzyj się temu na 2 cylindrze... Jak to nie pomoże, przydałoby się mieć lapka z VAGiem by porobić logi, szczególnie grupy 013 + 018 + 023. Dokładny opis albo chociaż numer błędu masz ? Dzięki za odpowiedź, powiedz mi jak zabrać się za dogięcie tych konektorów jestem dość świeży w tym temacie. Laptopa za vagiem niestety nie posiadam co do numeru błędu i jego opisu będę musiał poczekać do jutra. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest szansa że taki preparat http://allegro.pl/liqui-moly-2666-diesel-spulung-0-5l-czysci-wtryski-i5330901406.html załatwi tego sprawe ? Być może jest poprostu brudny. Edytowane 16 Lutego 2017 przez Allsside
kamil-vag Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 18 minut temu, Allsside napisał: powiedz mi jak zabrać się za dogięcie tych konektorów jestem dość świeży w tym temacie Zobacz ten post: https://a4-klub.pl/topic/383200-19-tdi-avb-101-km-problem-kontrolka-esp-logi-kody-błędów/?do=findComment&comment=5019277
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się