jacekm Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Co chcesz wiedzieć ? Gdzie są? Jaki klucz ? Czy co ? Jesteś w Słubicach czy "zagrawanicą" ? Trzeba uważać aby nie zerwać. Jak nie masz pojęcia lub troszkę się boisz to daj do warsztatu. Koszt wymiany raczej mały a odpowiedzialność spada na mechanika
NikoA4 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2009 W tej chwili jestem za granicą,a tutaj z mechanikami wiadomo jak jest a w aso koszt raczej duży,zadzwonię w sobotę i zapytam jaka cena?Jak będzie ok to robie,ale wolałbym sam to zrobić.Za rozrząd krzyknęli 600 funa to ponad 2400zł :shocked:Gdzie są to raczej się orjętuje są z prawej strony silnika[widok po otwarciu maski]Chyba że to są wtryski?Tylko jak z nich ściągnąć te wtyczki?Próbowałem pociągnąć do góry ale nie schodzą.Rozmiar klucza i jaki to powinien być klucz?Przynajmniej spróbuje.
Wlogan Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 niedawno był temat o wymianie świec Dziękujemy za trafną podpowiedź.
Musashi Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jeżeli sprawdziłeś membranę i niby "trzyma" to musisz poszukać po wężyku dziury. Jak inaczej wytłumaczyć fakt, że skok jest tytlko 30%-owy ? Sorki, ale to tak na chłopski rozum membrana silownika sterujacego klapa, moze byc nieszczelna
NikoA4 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Co do membrany to już ją sprawdziłem o tym jest wyżej,myśle że jest sprawna.Jutro jeszcze raz sprawdzę te całe podciśnienia.[br]Dopisany: 09 Styczeń 2009, 22:19_________________________________________________Witam ponownie,dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz wężyki i membranę siłownika są ok.Więc założyłem z powrotem ten stary n 239 i jest dużo lepiej :confused4:Ale nie jest tak płynnie kiedy gasiłem auto poprzez wciśnięcie ramienia siłownia ręką.Nie wiem czy aż tak płynnie powinien się gasić? Czy to możliwe że nowy zawór n 239 kupiony w aso jest nie sprawny? W tym tygodniu zapewnię sobie jeszcze pomoc drugiej osoby i sprawdzę jak daleko będzie wchodziło ramie siłownika jak zgaszę z kluczyka. [br]Dopisany: 18 Styczeń 2009, 21:16_________________________________________________Witam po dłuższej przerwie,problem został rozwiązany,odwrotnie były podłączone wężyki przy n 239,ale dzięki koledze Musashi który podrzucił mi schemat zamieniłem wężyki i gaśnie jak ta lala :dance:Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się