Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czytanie kodów błedów, proszę o pomoc w naprawie usunięciu błedów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dnia wczorajszego przeprowadziłem diagnozę komputerowa mojego Audi A4 Avant 2.0 TDI 2009r. Wyskoczyły mu następujące błędy. Proszę o pomoc w rozkodowaniu ich i pomoc w usunięciu. Dodam że od jakiegoś czasu występuje komunikat przy chęciach sprawdzenia poziomu oleju że aktualnie nie ma możliwość sprawdzenia poziomu oleju i w ogóle nie znika... i nie mam możliwość tego sprawdzić nie wiem czym to jest spowodowane... próbowałem rozgrzewać auto do odpowiedniej temperatury, odczekać otworzyć maskę i nic..... Poniżej przedstawie błędy:

1. 01042 - Control Module; Not Coded

            000 -  -

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100000

                    Fault Priority: 7

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Time Indication: 15

2. 03041 - Energy Management Active

            000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 7

                    Fault Frequency: 136

                    Reset counter: 11

                    Mileage: 207019 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2016.09.18

                    Time: 06:17:00

3. 02615 - Fuel Tank Cap; Lock

            009 - Open or Short to Ground

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 8

                    Reset counter: 100

                    Mileage: 205602 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2016.08.19

                    Time: 08:25:58

 

4. 02616 - Fuel Tank Cap; Unlock

            009 - Open or Short to Ground

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 11

                    Reset counter: 100

                    Mileage: 205603 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2016.08.19

                    Time: 09:33:31

5.  02115 - Locking Unit for Central Locking

            008 - Implausible Signal

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 254

                    Reset counter: 227

                    Mileage: 201790 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2016.06.17

                    Time: 12:16:13

Ponadto chciałbym z czasem dołożyć sobie oświetlenie w schowku, i na nogi z przodu oraz z tylu :) też bym poprosił o rade jak zrobić... co gdzie kupić, jak zakodować - mój moduł komfortu to - 8k0907064n. Czy ktos z Was miał taki dziwny dziwek pstrykania dochodzący z bagażnika z prawej strony? tak jak by cos sie uzbrajało itd...

 

 

 

Opublikowano

Zamki drzwi działają?
Napiecie na podszybiu powyzej 14.2v
Błędy tez takie mialem.
Co do sprawdzania poziomu oleju to mi po ok 50km zaczęło działać ale dodatkowo wlozylem miarke z tiguana

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 minuty temu, krystian.gawin napisał:

Zamki drzwi działają?
Napiecie na podszybiu powyzej 14.2v
Błędy tez takie mialem.
Co do sprawdzania poziomu oleju to mi po ok 50km zaczęło działać ale dodatkowo wlozylem miarke z tiguana

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Juz w innych watkach sie wypowiadałem bo miałem niskie napiecie na podszybiu i w bagazniku na aku. Po dolozeniu przewdou bezposrednio do podszybia, Ładowanie mam wszdzie w okolicach 14.6-14,7. Jezeli chodzi o zamek. najczesniej mam problemu z lewymi tylnymi drzwiami. czesto po otwarciu auta z pilota wszystkie drzwi moge otworzyc normalnie tylko tamtych nie moge. od srodka bez problemu. ale od zewnatrz jest problem. i tez głupia sytuacja. bo raz moge otworzyc a raz nie ....

co z moimi błedami?

rozwiązałeś ten temat?

Opublikowano

Przednie tez padną za jakijs czas .trzeba je wyjąć .rozkręcić i zalać kontakt sprayem do pełna i odczekać z pół godz a następnie wydmuchac.mi dzialaja ponad pół roku

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
8 minut temu, krystian.gawin napisał:

Przednie tez padną za jakijs czas .trzeba je wyjąć .rozkręcić i zalać kontakt sprayem do pełna i odczekać z pół godz a następnie wydmuchac.mi dzialaja ponad pół roku

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

wyjąć zamki w obu drzwiach? jak to zrobic? i czym zalać, jakim specyfikiem? nie łaczy cos?

Opublikowano

Tak .elektronika zasniedziala.poszukaj demontaz boczka a reszte bedziesz chyba wiedział jak wyjąć

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dnia 18.02.2017 o 12:05, krystian.gawin napisał:

Tak .elektronika zasniedziala.poszukaj demontaz boczka a reszte bedziesz chyba wiedział jak wyjąć

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

mam zdemontowac tylko boczek i co dalej konkrety bym poprosil. zamek musze caly wyciągac?

Opublikowano

Ściągasz boczek,uważaj na listewke (łatwo ją uszkodzić),trzeba ją podważyć i przesunąć w lewo. Jak już ściągniesz boczek odkręcasz śruby spline te czarne z zewnątrz drzwi, co trzymają zamek,odpinasz linkę ,kostkę odchylasz blachę pod boczkiem żeby zamek wyszedł i jak juz bedziesz mial go wyjęte odkrecasz śrubki i odchylasz albo rozpolawiasz go i tak wpryskujesz kontakt spray do styków. Myślę że sobie poradzisz filozofii nie ma .cały tobota trwa ok 40min +30 min czekałem żeby środek zaczął tam w zamku działać.


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 minuty temu, krystian.gawin napisał:

Ściągasz boczek,uważaj na listewke (łatwo ją uszkodzić),trzeba ją podważyć i przesunąć w lewo. Jak już ściągniesz boczek odkręcasz śruby spline te czarne z zewnątrz drzwi, co trzymają zamek,odpinasz linkę ,kostkę odchylasz blachę pod boczkiem żeby zamek wyszedł i jak juz bedziesz mial go wyjęte odkrecasz śrubki i odchylasz albo rozpolawiasz go i tak wpryskujesz kontakt spray do styków. Myślę że sobie poradzisz filozofii nie ma .cały tobota trwa ok 40min +30 min czekałem żeby środek zaczął tam w zamku działać.


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

luks :) dziekie za precyzyjna odpowiedz

Opublikowano

Witam wszystkich..jestem tu nowy i proszę was o pomoc ;)...mam a4 b8 z silnikiem 2.0Tfsi z roku 2010...i problem polega na tym że wyskoczył mi check engine ale auto sprawuje się normalnie..pojechałem na komputer i wyskoczyły mi 3 błędy...z góry dzięki i czekam na wasze podpowiedzi jak rozwiązać problem ;/

IMG-20170223-WA0003.jpg

Opublikowano
Dnia 1.03.2017 o 22:48, walus348 napisał:

Witam wszystkich..jestem tu nowy i proszę was o pomoc ;)...mam a4 b8 z silnikiem 2.0Tfsi z roku 2010...i problem polega na tym że wyskoczył mi check engine ale auto sprawuje się normalnie..pojechałem na komputer i wyskoczyły mi 3 błędy...z góry dzięki i czekam na wasze podpowiedzi jak rozwiązać problem ;/

 

A po skasowaniu błędów wracają te same ?

Opublikowano

Do vagów lepiej używać VCDS miałbyś odczyt ramki zamrożonej. Sprawdzenie szczelności dolotu podstawa bo reszta może z tego wynikać. Szczelność innych elementów mających wpływ na odczyty sondy lambda też mile widziane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...