MariuszK91 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Witam, dnia wczorajszego przeprowadziłem diagnozę komputerowa mojego Audi A4 Avant 2.0 TDI 2009r. Wyskoczyły mu następujące błędy. Proszę o pomoc w rozkodowaniu ich i pomoc w usunięciu. Dodam że od jakiegoś czasu występuje komunikat przy chęciach sprawdzenia poziomu oleju że aktualnie nie ma możliwość sprawdzenia poziomu oleju i w ogóle nie znika... i nie mam możliwość tego sprawdzić nie wiem czym to jest spowodowane... próbowałem rozgrzewać auto do odpowiedniej temperatury, odczekać otworzyć maskę i nic..... Poniżej przedstawie błędy: 1. 01042 - Control Module; Not Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Time Indication: 15 2. 03041 - Energy Management Active 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 136 Reset counter: 11 Mileage: 207019 km Time Indication: 0 Date: 2016.09.18 Time: 06:17:00 3. 02615 - Fuel Tank Cap; Lock 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 8 Reset counter: 100 Mileage: 205602 km Time Indication: 0 Date: 2016.08.19 Time: 08:25:58 4. 02616 - Fuel Tank Cap; Unlock 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 11 Reset counter: 100 Mileage: 205603 km Time Indication: 0 Date: 2016.08.19 Time: 09:33:31 5. 02115 - Locking Unit for Central Locking 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 254 Reset counter: 227 Mileage: 201790 km Time Indication: 0 Date: 2016.06.17 Time: 12:16:13 Ponadto chciałbym z czasem dołożyć sobie oświetlenie w schowku, i na nogi z przodu oraz z tylu też bym poprosił o rade jak zrobić... co gdzie kupić, jak zakodować - mój moduł komfortu to - 8k0907064n. Czy ktos z Was miał taki dziwny dziwek pstrykania dochodzący z bagażnika z prawej strony? tak jak by cos sie uzbrajało itd...
krystian.gawin Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Zamki drzwi działają?Napiecie na podszybiu powyzej 14.2v Błędy tez takie mialem. Co do sprawdzania poziomu oleju to mi po ok 50km zaczęło działać ale dodatkowo wlozylem miarke z tiguanaWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 2 minuty temu, krystian.gawin napisał: Zamki drzwi działają? Napiecie na podszybiu powyzej 14.2v Błędy tez takie mialem. Co do sprawdzania poziomu oleju to mi po ok 50km zaczęło działać ale dodatkowo wlozylem miarke z tiguana Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Juz w innych watkach sie wypowiadałem bo miałem niskie napiecie na podszybiu i w bagazniku na aku. Po dolozeniu przewdou bezposrednio do podszybia, Ładowanie mam wszdzie w okolicach 14.6-14,7. Jezeli chodzi o zamek. najczesniej mam problemu z lewymi tylnymi drzwiami. czesto po otwarciu auta z pilota wszystkie drzwi moge otworzyc normalnie tylko tamtych nie moge. od srodka bez problemu. ale od zewnatrz jest problem. i tez głupia sytuacja. bo raz moge otworzyc a raz nie .... co z moimi błedami? rozwiązałeś ten temat?
krystian.gawin Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Przednie tez padną za jakijs czas .trzeba je wyjąć .rozkręcić i zalać kontakt sprayem do pełna i odczekać z pół godz a następnie wydmuchac.mi dzialaja ponad pół rokuWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 8 minut temu, krystian.gawin napisał: Przednie tez padną za jakijs czas .trzeba je wyjąć .rozkręcić i zalać kontakt sprayem do pełna i odczekać z pół godz a następnie wydmuchac.mi dzialaja ponad pół roku Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka wyjąć zamki w obu drzwiach? jak to zrobic? i czym zalać, jakim specyfikiem? nie łaczy cos?
krystian.gawin Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Tak .elektronika zasniedziala.poszukaj demontaz boczka a reszte bedziesz chyba wiedział jak wyjąć Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 Dnia 18.02.2017 o 12:05, krystian.gawin napisał: Tak .elektronika zasniedziala.poszukaj demontaz boczka a reszte bedziesz chyba wiedział jak wyjąć Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka mam zdemontowac tylko boczek i co dalej konkrety bym poprosil. zamek musze caly wyciągac?
krystian.gawin Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Ściągasz boczek,uważaj na listewke (łatwo ją uszkodzić),trzeba ją podważyć i przesunąć w lewo. Jak już ściągniesz boczek odkręcasz śruby spline te czarne z zewnątrz drzwi, co trzymają zamek,odpinasz linkę ,kostkę odchylasz blachę pod boczkiem żeby zamek wyszedł i jak juz bedziesz mial go wyjęte odkrecasz śrubki i odchylasz albo rozpolawiasz go i tak wpryskujesz kontakt spray do styków. Myślę że sobie poradzisz filozofii nie ma .cały tobota trwa ok 40min +30 min czekałem żeby środek zaczął tam w zamku działać. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 19 Lutego 2017 Autor Opublikowano 19 Lutego 2017 2 minuty temu, krystian.gawin napisał: Ściągasz boczek,uważaj na listewke (łatwo ją uszkodzić),trzeba ją podważyć i przesunąć w lewo. Jak już ściągniesz boczek odkręcasz śruby spline te czarne z zewnątrz drzwi, co trzymają zamek,odpinasz linkę ,kostkę odchylasz blachę pod boczkiem żeby zamek wyszedł i jak juz bedziesz mial go wyjęte odkrecasz śrubki i odchylasz albo rozpolawiasz go i tak wpryskujesz kontakt spray do styków. Myślę że sobie poradzisz filozofii nie ma .cały tobota trwa ok 40min +30 min czekałem żeby środek zaczął tam w zamku działać. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka luks dziekie za precyzyjna odpowiedz
walus348 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Witam wszystkich..jestem tu nowy i proszę was o pomoc ;)...mam a4 b8 z silnikiem 2.0Tfsi z roku 2010...i problem polega na tym że wyskoczył mi check engine ale auto sprawuje się normalnie..pojechałem na komputer i wyskoczyły mi 3 błędy...z góry dzięki i czekam na wasze podpowiedzi jak rozwiązać problem ;/
dembu19 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Dnia 1.03.2017 o 22:48, walus348 napisał: Witam wszystkich..jestem tu nowy i proszę was o pomoc ;)...mam a4 b8 z silnikiem 2.0Tfsi z roku 2010...i problem polega na tym że wyskoczył mi check engine ale auto sprawuje się normalnie..pojechałem na komputer i wyskoczyły mi 3 błędy...z góry dzięki i czekam na wasze podpowiedzi jak rozwiązać problem ;/ A po skasowaniu błędów wracają te same ?
zwonko Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Do vagów lepiej używać VCDS miałbyś odczyt ramki zamrożonej. Sprawdzenie szczelności dolotu podstawa bo reszta może z tego wynikać. Szczelność innych elementów mających wpływ na odczyty sondy lambda też mile widziane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się