sitar Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Witam jeśli ktoś byłby tak miły i miał wolną chwilkę na zerknięcie na moje logi i sprawdzenie stanu autka to byłbym bardzo wdzięczny-ostatnio miałem problem z błędem 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Wymieniłem dziś świece, rozrząd i zawór DV i zastanawia mnie czy z przepływką wszystko ok bo błąd wyskakuje po ok 2-3 dniach(mam nadzieje że to była wina DV) http://vaglog.pl/log-115_118_wW4oUgU.html http://vaglog.pl/log-003_020_rp03t.html http://vaglog.pl/log-002_033_0ygjQ.html (LPG) http://vaglog.pl/log-002_033_r7AVw.html
zwonko Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Blad intermittent. Pewnie wtryski lpg kiepskie i czasem źle podaja.
Łukasz13 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 NA przepływce brakuje kilku g, w połączeniu ze nie do końca dobrze wyrególowaną instalacja może wywalać błąd.
sitar Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 Na regulacji byłem z miesiąc temu-mam BRC-instalacja ma z 10 miesięcy...Z regulacją przejadę się gdzie indziej
sitar Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 Autko ma 173000 a instalacja założona przy ok 150000-proszę się nie śmiać z przebiegu-jest w 100% autentyczny. Ja instalacji nie zakładałem -kupiłem z 6-miesięczną -listwa wtryskowa M.T.M italy, reduktor genius 1500MB
adrian242424 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Podaj jakie masz korekty w 32 grupie.
sitar Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 Jak sprawdzić jakie są?zrobić logi?
zwonko Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Log, zdjęcie, przepisz na kartkę, cokolwiek. Po prostu podaj.
sitar Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 Ok dzięki zrobię jutro bo dziś pracuję do 24
adrian242424 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 2 godziny temu, sitar napisał: Jak sprawdzić jakie są?zrobić logi? Wchodzisz w 32 grupe, będziesz miał 2 okienka, podaj wartości z nich, będą one w procentach. Tylko nie kasuj błędów przed tym bo wyzerujesz wartości.
sitar Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 okienko 1 -0,8% okienko 2 22,7% Wtryski gazu MTM pomarańczowe Znowu wyskoczył błąd ale tylko na vagu-checka jeszcze nie było 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Łukasz13 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Korekta jest bardzo duża i to powoduje błąd, tak jak pisałem wcześniej chcesz mieć wszystko tip-top podmień przepływke bo ta zaniża koło 10g, i potem trzeba poprawnie wystroić lpg. Ewentulanie po kosztach samo strojenie lpg poprawne i błąd też nie będzie wracał, zrobisz jak zechcesz.
zwonko Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Sprawdź sobie jeszcze takim logiem grupy 002+033: -powiedzmy 3ci bieg, utrzymuj stałe obroty, powiedzmy 3500 i 15sekund (po prostu licz mniej więcej w głowie) na LPG potem 15sekund na Pb.
sitar Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 Ok zrobię jeszcze te logi. Jeśli trzeba to wymienię przepływkę-chciałem tylko wiedzieć czy jest z nią coś nie halo . Macie może jakieś namiary na dobrego gazownika w mazowieckim? Byłem ostatnio w Warszawie u gościa na regulacji ale z chyba muszę się wybrać do energy gaz polska-jak ostatnio dzwoniłem to tydzień trzeba czekać na regulację...
sitar Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Zrobiłem jeszcze 02+033 Początek na PB ok 15 sekund i zmiana na lpg-niestety nie mam tempomatu i mam nadzieję że te obroty będą ok. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log-002_033_x48oPh.html Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale w opcji kody gotowości w okienku Secondary air injection jest na czerwono Failed or Incomplete-w każdym innym okienku jest na zielono. Edytowane 28 Lutego 2017 przez sitar
zwonko Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Trochę nie rozumiem tego LOGa. Miałobyć 15sek Pb i 15sek LPG. Wydaje mi się że przełączyłeś na LPG w 26sek a potem około 43 znów na Pb. Jeśli tak to LPG jest deczko ubogo ustawione. Czy przed logiem kasowałeś błędy albo jeździłeś na Pb? Wiesz możę jaka wtedy była wartość w grupie 032?
sitar Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 jak żonka wróci z pracy to zrobię jeszcze raz(ale wydaje mi się że było ok)Błędy kasowałem przed logami-był ten co zawsze... Zerknę na te wartości i napiszę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się