kubik224 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Samoistnie to chyba nie, lecz po wymianie termostatu i płynu za chu... nie moge tego powietrza wygonić
rikardo Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Samoistnie to chyba nie, lecz po wymianie termostatu i płynu za chu... nie moge tego powietrza wygonić Ustaw na klimatroniku pozycje HI i i pojeździj spokojnie nagrzewając silnik do temp. 90 stopni powinno pomóc. W trakcie jazdy obserwuj temperaturę i profilaktycznie weź ze sobą płyn chłodzący.
kubik224 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 [br]Dopisany: 29 Październik 2009, 15:35_________________________________________________właśnie zrobiłem 50 km ostro wstawiając temp max 90 a przelewanie w nagrzewnicy dalej słychać. Ręce opadają.
Maraas Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 U mnie to samo bulgotanie przy dodaniu gazu porażka, nie idzie się tego pozbyć.
kubik224 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 [br]Dopisany: 29 Październik 2009, 15:35_________________________________________________właśnie zrobiłem 50 km ostro wstawiając temp max 90 a przelewanie w nagrzewnicy dalej słychać. Ręce opadają. Zalałem płynu prawie do pełna może sie samo odpowietrzy??
rikardo Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 [br]Dopisany: 29 Październik 2009, 15:35_________________________________________________właśnie zrobiłem 50 km ostro wstawiając temp max 90 a przelewanie w nagrzewnicy dalej słychać. Ręce opadają. Zalałem płynu prawie do pełna może sie samo odpowietrzy?? Nie wiem jak ty odpowietrzałeś ten układ ale osobiście w dwóch a4 odpowietrzałem tylko i wyłącznie przez ustawienie klimatronika w pozycji HI. Na takim ustawieniu jeździłem bez żadnego pałowania do uzyskania temp 90 stopni i odgłosy przelewania ustały.
kubik224 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 To przecież pisałem wcześniej, że przejechałem 50 km na klimatroniku miałem ustawione HI i bulgotki są.
bakuś Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 A co ma ustawiony na HI klimatronik do zapowietrzonego układu chłodzenia?
Daimos Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 A co ma ustawiony na HI klimatronik do zapowietrzonego układu chłodzenia? i tak przez nagrzewnicę cały czas przepływa ciecz, bez względu na ustawienie temperatury także ustawienie na HI nie ma raczej wpływu.
rikardo Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 A co ma ustawiony na HI klimatronik do zapowietrzonego układu chłodzenia? i tak przez nagrzewnicę cały czas przepływa ciecz, bez względu na ustawienie temperatury także ustawienie na HI nie ma raczej wpływu. Przecież tam jest zawór który przymyka się lub otwiera w zależności od ustawionej temp. Przy ustawieniu HI jest on w pełni otwarty co jest niezbędne podczas odpowietrzania.
kbibi Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 A co ma ustawiony na HI klimatronik do zapowietrzonego układu chłodzenia? i tak przez nagrzewnicę cały czas przepływa ciecz, bez względu na ustawienie temperatury także ustawienie na HI nie ma raczej wpływu. Przecież tam jest zawór który przymyka się lub otwiera w zależności od ustawionej temp. Przy ustawieniu HI jest on w pełni otwarty co jest niezbędne podczas odpowietrzania. A przypadkiem nie ma tam klapy powietrza która steruje (zasłanie lub odsłania nagrzewnicę) a przez nagrzewnicę jest zawsze otwarty obieg ?
Daimos Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 A co ma ustawiony na HI klimatronik do zapowietrzonego układu chłodzenia? i tak przez nagrzewnicę cały czas przepływa ciecz, bez względu na ustawienie temperatury także ustawienie na HI nie ma raczej wpływu. Przecież tam jest zawór który przymyka się lub otwiera w zależności od ustawionej temp. Przy ustawieniu HI jest on w pełni otwarty co jest niezbędne podczas odpowietrzania. A przypadkiem nie ma tam klapy powietrza która steruje (zasłanie lub odsłania nagrzewnicę) a przez nagrzewnicę jest zawsze otwarty obieg ? dokładnie, sterowanie odbywa się poprzez klapę a przez nagrzewnicę cały czas przepływa ciecz
kubik224 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 No to jak wygonić to powietrze? zrobiłem właśnie 250 km zbiorniczek zalany powyżej max odgłosy przelewania płynu dalej są.
rikardo Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 No to jak wygonić to powietrze? zrobiłem właśnie 250 km zbiorniczek zalany powyżej max odgłosy przelewania płynu dalej są. Przeglądnąłem Etkę i rzeczywiście nie ma tam żadnego zaworka dlatego przepraszam za wprowadzenie w błąd. To z tego co piszesz wynika, że problem nie dotyczy chyba zbiorniczka. Ja jak miałem wlany płyn po wyżej max to ciśnienie jego nadmiar wyrzuciło zaworkiem w dolnej części zbiorniczka. Odkręć korek od zbiorniczka i sprawdź czy pojawi się odgłos ciśnienia wychodzącego z układu chłodzenia.
kubik224 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 No to jak wygonić to powietrze? zrobiłem właśnie 250 km zbiorniczek zalany powyżej max odgłosy przelewania płynu dalej są. Przeglądnąłem Etkę i rzeczywiście nie ma tam żadnego zaworka dlatego przepraszam za wprowadzenie w błąd. To z tego co piszesz wynika, że problem nie dotyczy chyba zbiorniczka. Ja jak miałem wlany płyn po wyżej max to ciśnienie jego nadmiar wyrzuciło zaworkiem w dolnej części zbiorniczka. Odkręć korek od zbiorniczka i sprawdź czy pojawi się odgłos ciśnienia wychodzącego z układu chłodzenia. No a co to się ma do powietrza które nie może się wydostać z nagrzewnicy?
kbibi Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 1- A postępowałeś zgodnie z w/w opisem ? 2- czy dmucha ciepłym, gorącym powietrzem na HI na wolnych obrotach ? Jak ja miałem zapowietrzony to nie słyszałem żadnego przepływu, bulgotania tylko na wolnych obrotach dmuchał zimnym a powyżej 2tyś obr. już gorącym.
kubik224 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 1- A postępowałeś zgodnie z w/w opisem ? 2- czy dmucha ciepłym, gorącym powietrzem na HI na wolnych obrotach ? Jak ja miałem zapowietrzony to nie słyszałem żadnego przepływu, bulgotania tylko na wolnych obrotach dmuchał zimnym a powyżej 2tyś obr. już gorącym. Myślę że u mnie jest tak samo na wolnych obrotach leci chłodniejsze niż podczas jazdy . Jak dam na HI i wiatrak na max to leci chlodne Przez dziurkę odpowietrzającą leciał płyn. Może auto musi stać pod jakimś kątem?
Daimos Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 1- A postępowałeś zgodnie z w/w opisem ? 2- czy dmucha ciepłym, gorącym powietrzem na HI na wolnych obrotach ? Jak ja miałem zapowietrzony to nie słyszałem żadnego przepływu, bulgotania tylko na wolnych obrotach dmuchał zimnym a powyżej 2tyś obr. już gorącym. Myślę że u mnie jest tak samo na wolnych obrotach leci chłodniejsze niż podczas jazdy . Jak dam na HI i wiatrak na max to leci chlodne Przez dziurkę odpowietrzającą leciał płyn. Może auto musi stać pod jakimś kątem? A może kolega pompę ma uszkodzoną Jak urwie się wiatrak to wtedy jest kiepski obieg i objawy podobne.
kubik224 Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 jak by w pompie urwal się wiatrak to nie byłoby obiegu wcale. Problem powstał po wymianie termostatu i płynu.
majki77 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 napisze krotko, mi tak sie dzialo, dokladnie jak jest opisywane odglos bulgotanie i nagrzewnica jest niekoniecznie mocno ale zapowietrzona, z odpowietrzenieniem nie ma filozofi zadnej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się