kubik224 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 napisze krotko, mi tak sie dzialo, dokladnie jak jest opisywane odglos bulgotanie i nagrzewnica jest niekoniecznie mocno ale zapowietrzona, z odpowietrzenieniem nie ma filozofi zadnej *************To może opisz jak to zrobiłeś*************** Tylko ty masz Silnik: AAH 2.8, a ja AFN 1.9 tdi
k0za Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Odgrzeję temat. Ostatnio zrobiło się chłodniej więc ustawiłem klimatronik na HI. Też mam problem z tym bulgotaniem ( ale tylko wtedy gdy klimatronik jest w pozycji HI ). Kilka miesięcy temu wymieniałem termostat i wydawało się że dobrze odpowietrzyłem układ, a tu proszę taka niespodziewanka. Dodam jeszcze, że gdy silnik osiągnął 90*C to bulgotanie ustało. Udało się komuś rozwiązać ten problem?
kubik224 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Odgrzeję temat. Ostatnio zrobiło się chłodniej więc ustawiłem klimatronik na HI. Też mam problem z tym bulgotaniem ( ale tylko wtedy gdy klimatronik jest w pozycji HI ). Kilka miesięcy temu wymieniałem termostat i wydawało się że dobrze odpowietrzyłem układ, a tu proszę taka niespodziewanka. Dodam jeszcze, że gdy silnik osiągnął 90*C to bulgotanie ustało. Udało się komuś rozwiązać ten problem? Chłopie walcze z tym już chyba ze dwa miesiące i na razie poległem. U mnie jak się silnik nagrzeje raz jest ciepło raz zimno. Ostatnio jak otworzyłem maskę po dłuższej jeździe to węże do nagrzewnicy były ciepłe ale nie gorące, pougniatałem trochę je i zrobiły się gorące jak cholera. Stawiam więc na pompę albo zapowietrzony układ. Jak nazbieram kasy to wymienie rozrząd z pompą. Jak to nic nie da i jeszcze mnie to wk......i to założę jej pompę elektryczną chyba podejdzie od omegi 3.0 mv6.
k0za Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Też mnie to zaczyna wnerwiać. Aż jestem ciekawy co będzie jak sprawdzą się te zapowiadane mrozy -20*C. W ten weekend spróbuję z tym zawalczyć.
Daimos Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Odgrzeję temat. Ostatnio zrobiło się chłodniej więc ustawiłem klimatronik na HI. Też mam problem z tym bulgotaniem ( ale tylko wtedy gdy klimatronik jest w pozycji HI ). Kilka miesięcy temu wymieniałem termostat i wydawało się że dobrze odpowietrzyłem układ, a tu proszę taka niespodziewanka. Dodam jeszcze, że gdy silnik osiągnął 90*C to bulgotanie ustało. Udało się komuś rozwiązać ten problem? W AJM jest jeszcze dodatkowy obwód cieczy chłodzącej służący do chłodzenia paliwa, posiada on dodatkową chłodniczkę, pompkę elektryczną oraz zawór sterowany pneumatycznie. Może problem tkwi w zapowietrzeniu powyższego układu? Z tego co wiem to można go odpowietrzyć za pomocą VAG'a.
manqm Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 W AJM jest jeszcze dodatkowy obwód cieczy chłodzącej służący do chłodzenia paliwa, posiada on dodatkową chłodniczkę, pompkę elektryczną oraz zawór sterowany pneumatycznie. Może problem tkwi w zapowietrzeniu powyższego układu? Z tego co wiem to można go odpowietrzyć za pomocą VAG'a. Też walczę z tym bulgotaniem.Nie pomogła jazda na HI, podnoszenie zbiorniczka z płynem, zdjęcie węża z zaworkiem. Po zdjęciu pociekł płyn. Trochę pogazowałem auto, bulgotanie ustało, ale jak motor wystygł znów się pojawiło. Nie słyszałem o takim dodatkowym układzie i że można go odpowietrzyć vagiem. Może ktoś wie jak to zrobić. Proszę o szczegółowe info.Pozdr
Cristoforo Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 przegonić auto na trasie w moim przypadku pomogło
kubik224 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 przegonić auto na trasie w moim przypadku pomogło Jeżdżę już tak ok. 2.000 km raz ostro raz normalnie więc mówię ci ze samo to się nie odpowietrzy.
Cristoforo Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 odpowietrzy sie jesli problem lezy po stronie zapowietrzonego układu gorzej jak coś powoduje te zapowietrzenie
kubik224 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 odpowietrzy sie jesli problem lezy po stronie zapowietrzonego układu gorzej jak coś powoduje te zapowietrzenie ok tylko w czym jest problem .....POMPA?...
Maraas Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Pompa raczej nie bo wymieniałem kompletny rozrząd wraz z pompą, wymieniałem cały płyn chłodniczy i zarówno przed ja i po wymianie bulgocze, jeżdżę z tym gó... już 11k km i samo raczej nie przejdzie :|
kubik224 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Pompa raczej nie bo wymieniałem kompletny rozrząd wraz z pompą, wymieniałem cały płyn chłodniczy i zarówno przed ja i po wymianie bulgocze, jeżdżę z tym gó... już 11k km i samo raczej nie przejdzie :| Może jest jakiś elektrozawór gdzieś przy silniku . Ja zauważyłem też mimo że w zbiorniczku jest poziom max w wężu górnym do chłodnicy jest mało płynu dlaczego?
k0za Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 tak czy owak jest bulgotanie jest zapowietrzony układ. może aso ma jakiś magiczny sposób na tą bolączkę
kubik224 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 tak czy owak jest bulgotanie jest zapowietrzony układ. może aso ma jakiś magiczny sposób na tą bolączkę Jakbyś jechał do ASO to daj znać z chęcią sie dowiemy co i jak
Cristoforo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 W ASO to chłopaki stwierdzili, że mam wszystko do wymianiany dopiero koles mi powiedział, że muszą wyrobić pewną marże a ja natrafiłem na ich kryzys w aso ja tylko kupuje czesci i wpadam do chłopaków na pogaduszki u mnie bulgotanie trwało 2 miesiace rób jeszcze tak; postaw auto na duzym pochyleniu zaciagnij reczny, włacz ciepło i gazuj przez 3 minuty na wysokich obrotach ale wgranicach rozsądku, powinno grawitacyjnie pomóc jesli nie to masz wielkiego bąbla w środku
k0za Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ja też w aso tylko części biorę. ostatnio z ciekawości zapytałem ile kosztowałaby wymiana koła pasowego alternator. odpowiedź około 500-600zł, plus koło za 340zł Gość powiedział że roboczogodzina u nich to 280zł, chyba że auto ma ponad 7 lat to wtedy -10% Niezłe stawki mają. A co do tego ustawienia auta na pochylni to przodem w górę czy w dół? To rzeczywiście może coś pomóc. W weekend będę kombinował.
kubik224 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 a jak u was z ogrzewaniem bo u mnie kiepsko, jak przygazuję to jakoś tam leci
k0za Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 U mnie ogrzewanie w miarę OK. Będę jeszcze musiał sprawdzić czy te świeczki podgrzewające płyn w ogóle działają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się