Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AEB skaczące doładowanie 1,2-1,5 bar


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Tak jak w temacie problem z doładowaniem a mianowicie doładowuje przy pełnym bucie 1,2-1,5 bar wskazówka chodzi miedzy tymi wartościami nie stoi w miejscu.
Dodatkowo przy 4tys/obr wywala mi LPG i przełącza na PB.
Dziś był podmieniany zawór N75 na stary (uszkodzony) ciśnienie stało stabilnie na 0,3 bar. 
-Sprawny N75 który mam był sprawdzany pod napięciem 12V i cyka głośno i wyraźnie więc sprawny.
-DV ori ASO
-Czujnik temp.cieczy ori ASO
-Sztanga WG chodzi ładnie po podaniu ciśnienia.
-Podciśnienie trzyma równo -0.7
-Cały układ był dokręcany wszystko sprawdzane nie ma dziur ani nieszczelności.
-Brak kata
-na VAGU brak błędów oprócz standardu (czujnik położenia przepustnicy)
Turbo było wymieniane 1,5 roku temu w WRCS w Warszawie, cała nowa (bo moja stara pękła) delikatnie mam większy wylot z tego co mi mówili w WRCS.
Auto kupiłem z programem 180hp więc nie mam pojęcia co i jak było wgrane.
Co robić ? 
Hamownia i sprawdzenie ile to ma mocy oraz sprawdzić jak wykres idzie i wtedy będzie wiadomo czy robić nowy program ??
Ostatnia deska ratunku i od razu w drogę do Jasła Gregor10 ??

Pomocy brak pomysłów a ciągle auto w użytkowaniu do maksymalnie 3,500obr/min a szykuje się trasa 1200km.

Opublikowano

Spróbuj zrobić jakies logi dynamiczne, 002+007, 003+025, 001+013

Opublikowano

Jakie kanały będą odpowiednikiem w VAG COM ?? Ponieważ takowy posiadam....

Opublikowano

Zrobiłem LOGI ale nie mogę dodać ich na stronę VAGLOG ponieważ wyskakuje komunikat że jest Format nieobsługiwany ;// 
LOGI poniżej dodane jako PLIKI jakby ktoś mógł gdzieś coś z nimi zrobić i odczytać.... byłbym wdzięczny

LOG-01-001-013-xxx.CSV

LOG-01-002-007-xxx.CSV

LOG-01-003-025-xxx.CSV

Opublikowano

Program jest przegięty w tym aucie, zapłony cofa aż pewnie głowica dzwoni, kup se kompa seryjnego za pare groszy i załóż do auta i zobacz jak to bedzie wyglądać.

Opublikowano

Tak myślałem, a czy po zmianie kompa oczywiście też od AEB muszę programować jakoś immo od kluczyka ?? jeżeli tak to w jaki sposób

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...