spid1261 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam, Tak jak w temacie problem z doładowaniem a mianowicie doładowuje przy pełnym bucie 1,2-1,5 bar wskazówka chodzi miedzy tymi wartościami nie stoi w miejscu. Dodatkowo przy 4tys/obr wywala mi LPG i przełącza na PB. Dziś był podmieniany zawór N75 na stary (uszkodzony) ciśnienie stało stabilnie na 0,3 bar. -Sprawny N75 który mam był sprawdzany pod napięciem 12V i cyka głośno i wyraźnie więc sprawny. -DV ori ASO -Czujnik temp.cieczy ori ASO -Sztanga WG chodzi ładnie po podaniu ciśnienia. -Podciśnienie trzyma równo -0.7 -Cały układ był dokręcany wszystko sprawdzane nie ma dziur ani nieszczelności. -Brak kata -na VAGU brak błędów oprócz standardu (czujnik położenia przepustnicy) Turbo było wymieniane 1,5 roku temu w WRCS w Warszawie, cała nowa (bo moja stara pękła) delikatnie mam większy wylot z tego co mi mówili w WRCS. Auto kupiłem z programem 180hp więc nie mam pojęcia co i jak było wgrane. Co robić ? Hamownia i sprawdzenie ile to ma mocy oraz sprawdzić jak wykres idzie i wtedy będzie wiadomo czy robić nowy program ?? Ostatnia deska ratunku i od razu w drogę do Jasła Gregor10 ?? Pomocy brak pomysłów a ciągle auto w użytkowaniu do maksymalnie 3,500obr/min a szykuje się trasa 1200km.
Łukasz13 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Spróbuj zrobić jakies logi dynamiczne, 002+007, 003+025, 001+013
spid1261 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 Jakie kanały będą odpowiednikiem w VAG COM ?? Ponieważ takowy posiadam....
spid1261 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 Zrobiłem LOGI ale nie mogę dodać ich na stronę VAGLOG ponieważ wyskakuje komunikat że jest Format nieobsługiwany ;// LOGI poniżej dodane jako PLIKI jakby ktoś mógł gdzieś coś z nimi zrobić i odczytać.... byłbym wdzięczny LOG-01-001-013-xxx.CSV LOG-01-002-007-xxx.CSV LOG-01-003-025-xxx.CSV
Łukasz13 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Program jest przegięty w tym aucie, zapłony cofa aż pewnie głowica dzwoni, kup se kompa seryjnego za pare groszy i załóż do auta i zobacz jak to bedzie wyglądać.
spid1261 Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 Tak myślałem, a czy po zmianie kompa oczywiście też od AEB muszę programować jakoś immo od kluczyka ?? jeżeli tak to w jaki sposób
Łukasz13 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się