MRC_lbn 0 Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Witam, Bardzo proszę o ocenę zamieszczonych poniżej logów, silnik bfb po programie (wtryski bex, dp + tip+ dsmic+ usunięty sai) Ostatnio zauważyłem, że podczas odpuszczania gazu słychać świst powietrza (coś ala blow off ) podobnie było na wcześniejszej DV-ce która została wymieniona na nową oryginalną dedykowaną do S3 (BAM 225 km). Bezpośrednio po wymianie DV nie słyszałem żadnego dźwięku powietrza po odpuszczaniu gazu, czy to możliwe że po kilku miesiącach oryginalny zawór uległ uszkodzeniu? czy da się to zdiagnozować na podstawie logów? może jest jakaś nieszczelność ? http://vaglog.pl/log-115_118_55uvp0r.html http://vaglog.pl/log-002_033_OX3FD38.html http://vaglog.pl/log-003_020_5YKOko.html LPG: http://vaglog.pl/log-002_033_87N53W.html Kanał 31,32: http://vaglog.pl/log-031_032_bZtrE.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 A hamowaeś go po tych zmianach? bo po przepływce ma ze 185KM i wydaje mi się mało. Mogłoby to wskazywać na nieszczelność przed nią, choć dziwne bo powinny być wyższe wartości w 032 i 033 wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Podbicie cisnienia pod koniec loga moze sugerowac uszkodzone dv, najlepiej go wyjac i sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC_lbn 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Jaki jest patent na sprawdzenie DV ? aż wierzyć się nie chce że nowa dv-ka padła po kilku miesiącach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Normalnie wymujesz i sprawdzasz czy membrana nie pęknięta. Wciskasz tłoczek zatykasz palcem mały króciec jak tłoczek nie opada dv dobra, jak opada znaczy membrana dziurawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC_lbn 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 czaje, jutro się do niego dobiorę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian242424 13 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 LPG na ubogo przy wyższych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 15 godzin temu, zwonko napisał: A hamowaeś go po tych zmianach? bo po przepływce ma ze 185KM i wydaje mi się mało. Jak wyliczyłeś moc z przepływki? Jest na to kalkulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Jest ale to wiedza tajemna . A tak w ogóle to nie wiem czy nie ma tym forum widziałem nawet program który na podstawie logow rysuje nawet wykres mocy i momentu. Wiadomo to nie hamownia ale poglad jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 2 godziny temu, kaman5151 napisał: Jak wyliczyłeś moc z przepływki? Jest na to kalkulator? Tajemna tajemnica: W seryjnym aucie dzielisz przepływ przez współczynnik 0,8 A w modzonym to już inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) 5 minut temu, cysiek18 napisał: Tajemna tajemnica: W seryjnym aucie dzielisz przepływ przez współczynnik 0,8 A w modzonym to już inna bajka No dobrze ale o którym przepływie teraz mówimy. Czy o najwyższej wartości czy jakiejś średniej z całego zakresu loga? Może inaczej. Czy na podstawie tego loga jesteś w stanie powiedzieć ile mam kucy pod maską? Pi razy drzwi. I jak to obliczyłeś. http://vaglog.pl/log-002_033_WwJ97H.html Zaznaczę że auto po programie. Większe wtryski od BEX oraz wycięty katalizator. I Ciekawi mnie ile tu może panować kucy. Edytowane 23 Lutego 2017 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 192 konie☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Zdradź sekret jak to wyliczyłeś . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Żaden sekret . Wskazanie przeplywk X mnożnik i i masz wynik. Chociaż czasem obliczenia zawodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 n249 sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Z samego przepływu nie da się poprawnie wyliczyć mocy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Dlatego napisem że nie zawsze się to sprawdza☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC_lbn 0 Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Panowie a czy to że przepływ jest max 155g to oznacza że na tyle daje radę dmuchać turbina ? Czy sam program może mieć wpływ na tą wartość?Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Turbo wiecej nie dmuchnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 chyba lekko górą ktoś przesadził z tym zadanym ciśnieniem bo turbo nie ogarnia od 4500obr. .. no i gaz bym poprawił Reszta całkiem całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się