Kamil Janota 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Witam. Tematów przekopałem setki, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi. Ucieka mi płyn chłodniczy. Audi A4 1.8 , 1995. Pierwsze wyciek odnotowałem po około 3 miesiącach użytkowania ( zapaliła się kontrolka temperatury wody ). Dolałem na koniec stycznia i naszło mnie żeby dzisiaj sprawdzić - nieco ponad minimum. Jeżeli chodzi o objawy uszkodzonej uszczelki głowicy sprawdziłem - poziom oleju w normie, brak mazi na wewnętrznej stronie korka, autem nie szarpie, prowadzi się dobrze., kolor oleju prawidłowy. Dodam, że autem nie szaleje, jeżdżę sobie maksymalnie 100-120 km/h. Dodatkowo Audi nagrzewa mi sie max. do 75-80 stopni i niestety więcej nie chce. Czytałem, że może być to czujnik temperatury/termostat, ale czy może to być jakoś powiązane z ubytkiem? Wybaczcie za kolejny temat, ale sporo było tutaj odpowiedzi, które tylko częściowo odpowiadały na moje pytanie. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn 18 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Jak nie uszczelka to gdzieś się sączy. Gdzie tego nie zgadnie nikt. Latarka w łapę i na kanał szukać białego nalotu na rurkach itp. Co do temperatury sprawdź najpierw licznik(test zegarów), potem podmień czujnik. Jak nie pomoże do wymiany termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Janota 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) temperature na pewno sprawdzę , dzięki Edytowane 23 Lutego 2017 przez Kamil Janota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Janota 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 26 minut temu, golfagn napisał: Jak nie uszczelka to gdzieś się sączy. Gdzie tego nie zgadnie nikt. Latarka w łapę i na kanał szukać białego nalotu na rurkach itp. Co do temperatury sprawdź najpierw licznik(test zegarów), potem podmień czujnik. Jak nie pomoże do wymiany termostat. Tylko czy ta diagnoza o usterce jest prawidłowa ? Budowana na fundamencie odpowiedzi na temat objaw uszkodzonej uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn 18 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Dymi na biało? Masz tłuste szyby od środka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Janota 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 13 minut temu, golfagn napisał: Dymi na biało? Masz tłuste szyby od środka? Samochód w gazie, dymi raczej normalnie, tłustych szyb nie zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfagn 18 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Ja bym sprawdził przewody, chłodnice i króćce. Autko ma swoje lata i mogą przepuszczać ze starości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Janota 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 6 minut temu, golfagn napisał: Ja bym sprawdził przewody, chłodnice i króćce. Autko ma swoje lata i mogą przepuszczać ze starości. Dzięki bardzo za pomoc , ktoś jeszcze jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanzlasu 1 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 sprawdz czy nie masz mokrych dywanów przy desce u pasażera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Ja jeszcze wspomnę że może cieknać spod słynnego kolanka na tyle silnika. Często oring znajdujący się tam nie trzyma łub kolanko pęka a plik kapie na gorący wydech i odparowywuje. Przez ci nawet nie widać wycieku ale widać zaschniętą stróżkę płynu pod kolankiem. Oto winowajca ⤵⤵⤵ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Janota 0 Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 1 godzinę temu, romanzlasu napisał: sprawdz czy nie masz mokrych dywanów przy desce u pasażera Sucho , prawidłowo Godzinę temu, jacek70 napisał: Ja jeszcze wspomnę że może cieknać spod słynnego kolanka na tyle silnika. Często oring znajdujący się tam nie trzyma łub kolanko pęka a plik kapie na gorący wydech i odparowywuje. Przez ci nawet nie widać wycieku ale widać zaschniętą stróżkę płynu pod kolankiem. Oto winowajca ⤵⤵⤵ Oglądałem właśnie to popularne kolanko, ale w sumie wygląda jak nowe. Mechanik po oględzinach auta zdradził proszek do uszczelniania bo jezeli miesiąc czasu ubywa do minimum to sugeruje to mały wyciek. Co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 A spod kolanka nie wycieka ? Jeśli wyciek jest mały to szukaj osadu z kamienia . To tam będzie wyciekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoniszcze 1 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Nagrzewnica? Albo wyciek z jakiegoś elementu instalacji gaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa_84 2 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Mialem podobnie, kolanko wygladalo super jednak jak sprawdzilem bylo w jednym miejscu lekko wilgotne. Pomogla wymiana na nowe. Kilka razy je ogladalem i wydawalo mi sie ok. Tak jak sugeruje kolega wyżej ja sprawdzilbym instalacje gazowa. Różnie sie firmy do montażu przykladaja.Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack3631 0 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Sprawdz wszystkie węże przy chłodnicy może któryś jest źle wsadzony .Ogólnie sprawdz wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centi 0 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Polecałbym również dokładne sprawdzenie chłodnicy. Może być słabo widoczne miejsce wycieku bo dość mało płynu ubywa. Jednak chłodnica ma swoje lata i może i na nią przyszedł czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kingaa 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Chciałam się podpiąć do tematu ale chcę zapytać czy ubywający płyn może mieć związek z niedawno założoną instalacją gazową? Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez Kingaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 5 godzin temu, Kingaa napisał: Chciałam się podpiąć do tematu ale chcę zapytać czy ubywający płyn może mieć związek z niedawno założoną instalacją gazową? Raczej nie ma wpływu, chyba że ktoś niedokładnie poskręcał trójniki do obiegu płynu chłodzącego reduktora. Jeśli znika szybko płyn to najlepiej zrobić tak jak koledzy wyżej piszą, z latarką na kanał i szukać gdzie się sączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kingaa 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 No właśnie różnie to bywa, jest tak ze ubywa przez kilka dni po milimetrów, jest ledwo pod minimum a potem nagle w jednej chwili wsysnie więcej. Daleje i jest np tydzień oj i znowu powoli ubywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 48 minut temu, Kingaa napisał: No właśnie różnie to bywa, jest tak ze ubywa przez kilka dni po milimetrów, jest ledwo pod minimum a potem nagle w jednej chwili wsysnie więcej. Daleje i jest np tydzień oj i znowu powoli ubywa Zawartość dodana 3 minutes later Zacznijmy od tego .. czy widać gdzieś wyciek ? .. gdziekolwiek .. podczas postoju na parkingu zostaje jakaś mała plama ? Poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym zwiększa się podczas pracy silnika, jeśli silnik jest zimny wtedy powinno się sprawdzić stan płynu, na ciepłym silniku zawsze jest troszkę więcej. A jak jest z dymieniem ? auto kopci na postoju w ciepłe dni na biało ? Ile tak dokładnie ubywa tego płynu na ile km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się